Problem med Red Orchestra 2!

Problem med Red Orchestra 2!

Hej!

Installerade Red Orchestra 2 igår för att klara av den achievement som behövs i Steams Great Gift Pile men efter många timmars bök så har jag fortfarande inte lyckats spela en runda utan det blir ospelbart.
Själva problemet är att efter jag kommit in på en server går det bara ett par sekunder innan spelet laggar ihop. Gubbarna går bara rakt fram (går rakt in i väggar och går inte att döda), ammunitionen tar aldrig slut, samma med granaterna och om jag väntar ett tag så blir jag oftast utkastad från servern.
Har öppnat alla portar jag kan på min Thomson TG787, både för själva spelet och för just "Steam Games" och brandväggen är avstängd. Händer liks förbannat på varenda server.

Vet inte riktigt vad det är med Tripwire Interactives spel och mitt internet för samma sak hände i både Red Orchestra: Ostfront och Killing Floor.
Väldigt tacksam för svar!

Avstängd

Har samma problem

Medlem

Använder du Steams server browser eller RO2s server browser?

Använder RO2s

Medlem
Skrivet av Durus |Panzer|:

Använder RO2s

Prova att använda Steams server browser. Var ett tag sedan jag lirade RO2, men min router flippade ur när jag försökte använda RO2s server browser.

Skrivet av Karelazi:
Skrivet av Durus |Panzer|:

Använder RO2s

Prova att använda Steams server browser. Var ett tag sedan jag lirade RO2, men min router flippade ur när jag försökte använda RO2s server browser.

Konstigt nog så verkar detta funka! Prövade att göra samma i Killing Floor och nu funkar det också!:D
Så...om någon läser detta och har samma problem, pröva detta!
Tack för hjälpen.

1
Skriv svar