Co-op-trailer från "Battlefield 4"

Medlem

OJ VA HEFTIG VIDEJO!!!!!!!111 KOOLA EFECKTER

Skrivet av NaxoS:

OJ VA HEFTIG VIDEJO!!!!!!!111 KOOLA EFECKTER

1. Häftig stavas det.

2. Video stavas det.

3. Efter "OJ" ska det egentligen vara ett komma-tecken.

4. "Coola" stavas det. I allafall vad jag lärt och hört.

5. Effekter stavas det.

Men antar att du inte är så gammal heller?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av NaxoS:

OJ VA HEFTIG VIDEJO!!!!!!!111 KOOLA EFECKTER

1. Häftig stavas det.

2. Video stavas det.

3. Efter "OJ" ska det egentligen vara ett komma-tecken.

4. "Coola" stavas det. I allafall vad jag lärt och hört.

5. Effekter stavas det.

Men antar att du inte är så gammal heller?

Och du 50+ som inte förstår att han trollar?

Gen
Medlem

Som vanligt levererar FreddieW
Föreslår även att ni tittar på Light Warfare som han gjort
http://www.youtube.com/watch?v=4SWfPoITlP8

Medlem
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Filosofen:

Haha varför är ni såna? Jag tyckte det tommy96 skrev var intressant!

Särskilt korrekt är det dock inte.

Ahh ser att du måste lära dig mer om det militära.
Det jag skrev är så dey händer M4 och M16 gevären är väldigt lika varandra inte så stor skillnad bara tillverkningsåren och det kan du inte skilja mellan varandra på ett gevär i filmen om du inte är hardcore på gevären.
Om du tror en granat från en granatkastare får upp ett sånt eldklott så måste du ju få militär skolning.

Nja, det finns ett väldigt enkelt sätt att skilja M4 och M16 åt. M4 har kortare pipa och aldrig i en fast kolv. M16 har längre pipa och alltid fast kolv.

Skrivet av Tommy96:
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Filosofen:

Haha varför är ni såna? Jag tyckte det tommy96 skrev var intressant!

Särskilt korrekt är det dock inte.

Ahh ser att du måste lära dig mer om det militära.
Det jag skrev är så dey händer M4 och M16 gevären är väldigt lika varandra inte så stor skillnad bara tillverkningsåren och det kan du inte skilja mellan varandra på ett gevär i filmen om du inte är hardcore på gevären.
Om du tror en granat från en granatkastare får upp ett sånt eldklott så måste du ju få militär skolning.

Jo, jag är ganska "hardcore" på gevären. Samt du ska tänka igenom hur du skriver, för ingen kommer ta dig seriöst när folk inte ens förstår vad du säger.

Jag tror inte att en granat får upp ett stort eldklot, om den granaten inte är fylld med napalm och landar ner i ett hav utav bensin.
Du tar dig friheter lilla -96a. Now begone or I shall taunt you a second time.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Filosofen:

Haha varför är ni såna? Jag tyckte det tommy96 skrev var intressant!

Särskilt korrekt är det dock inte.

Ahh ser att du måste lära dig mer om det militära.
Det jag skrev är så dey händer M4 och M16 gevären är väldigt lika varandra inte så stor skillnad bara tillverkningsåren och det kan du inte skilja mellan varandra på ett gevär i filmen om du inte är hardcore på gevären.
Om du tror en granat från en granatkastare får upp ett sånt eldklott så måste du ju få militär skolning.

Nja, det finns ett väldigt enkelt sätt att skilja M4 och M16 åt. M4 har kortare pipa och aldrig i en fast kolv. M16 har längre pipa och alltid fast kolv.

Inte nödvändigtvis. Har sett många M16 med M4 stocks (carbine stocks). Men om man ska utgå från standard, så ja. Däremot så har inte M4or RAS, utan endast RIS. Och som du sa, kortare pipa också.

Medlem
Skrivet av Javas:

Är det bara jag som satt och höll tummarna på att han skulle krascha för att driva med Bf3?
Hade skrattat tills jag gråtit blod i så fall xD
Skämt åtsido, jag blev riktigt jävla förbannad efter det visade sig hur mycket bullshit Dice ljugit om Bf3 och krascherna, hade nästan fått ut lika mycket speltid och glädje om jag eldat upp pengarna istället -_-

Och som ni hör så är jag fortfarande rätt sur på Dice hehe, näpp....blir Planetside 2 grymt så blir det nog inge mer Battlefield för min del

Hur känns och falla för en hype som Dice/EA och FZ byggt upp?

Om BF4 ser ut som denna "amatörfilm" då är det definitivt dags att spela BF

Tills dess är COD KUNG PÅ FPS

Medlem
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av Javas:

Är det bara jag som satt och höll tummarna på att han skulle krascha för att driva med Bf3?
Hade skrattat tills jag gråtit blod i så fall xD
Skämt åtsido, jag blev riktigt jävla förbannad efter det visade sig hur mycket bullshit Dice ljugit om Bf3 och krascherna, hade nästan fått ut lika mycket speltid och glädje om jag eldat upp pengarna istället -_-

Och som ni hör så är jag fortfarande rätt sur på Dice hehe, näpp....blir Planetside 2 grymt så blir det nog inge mer Battlefield för min del

Hur känns och falla för en hype som Dice/EA och FZ byggt upp?

Om BF4 ser ut som denna "amatörfilm" då är det definitivt dags att spela BF

Tills dess är COD KUNG PÅ FPS

Tjaa, det känns ju inte direkt skönt att ha fallit för all bullshit hype om vi säger som så
Tänker inte lyssna helhjärtat på hype nå mer, när mina f.d fps gudar Dice failar hårdare än Black Ops på pc fronten så har helvetet frusit till is.

Hoppas bara Valve inte gör likadant med CS:GO


signatur

Game long and prosper

Medlem
p0k
Medlem
Medlem

Rolling shutter ftw!

12
Skriv svar