Vad är Hitman: Profession?

Robot
Vad är Hitman: Profession?

Square Enix har varumärkesskyddat Hitman: Profession. Vadan detta?

#square-enix, #io-interactive, #hitman-absolution


Vad är Hitman: Profession?

EPIC: Hitman är en professor!

Medlem

Hitman ska utvecklas av danskarna, nuff said!
Men men, man kan inte få allt under julgranen, så hoppas det blir bra


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hitman ska utvecklas av danskarna, nuff said!
Men men, man kan inte få allt under julgranen, så hoppas det blir bra

Från vad jag har sett av absolution så välkomnar jag en ny studio. Absolution är ett skämt och bör aldrig se dagens ljus i det skick som det är nu.

Medlem

Jag trodde Absolution utvecklades av en annan studio då jag tycker hela Hitman-känslan är borta. Det ser mer ut som Spliter Cell eller Assassins Creed. Spelet i sig kan mycket möjligt vara bra, men ett äkta Hitman har jag svårt att tro att det kommer bli.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

EPIC: Hitman är en professor!

Profession betyder yrke inte Professor...

Medlem

Jag gissar på ett mindre Hitman-spel till smartphones/tablets, för att promota Absolution.


signatur

Imperator

Precis, det blir en liten Mini-Hitman som gör kaos på tablets och dyl.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av Javas:

Hitman ska utvecklas av danskarna, nuff said!
Men men, man kan inte få allt under julgranen, så hoppas det blir bra

Från vad jag har sett av absolution så välkomnar jag en ny studio. Absolution är ett skämt och bör aldrig se dagens ljus i det skick som det är nu.

Vad är det som är så dåligt med Absolution? Jag är die hard Hitman fan, men när jag såg 15 minuters gameplay videon så kände jag mig lite lycklig. Det enda man kan ha något emot är hans röntgensyn, vad nu den kom ifrån, men när man spelar hardcore (som en riktig man) så kan man ändå inte använda sådant fusk!

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

"tie-in" hehe ..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av Javas:

Hitman ska utvecklas av danskarna, nuff said!
Men men, man kan inte få allt under julgranen, så hoppas det blir bra

Från vad jag har sett av absolution så välkomnar jag en ny studio. Absolution är ett skämt och bör aldrig se dagens ljus i det skick som det är nu.

Vad är felet på Absolution? Spelet Hitman ända sedan nr 1 med den obefintliga sparfunktionen och tycker allt har gått ett steg framåt för varje spel sedan dess. Absolution är ungefär så långt ifrån ett skämt man kan komma.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

EPIC: Hitman är en professor!

LOOOOOL

ROTFLMAO !

Medlem
Skrivet av Gurant:
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av Javas:

Hitman ska utvecklas av danskarna, nuff said!
Men men, man kan inte få allt under julgranen, så hoppas det blir bra

Från vad jag har sett av absolution så välkomnar jag en ny studio. Absolution är ett skämt och bör aldrig se dagens ljus i det skick som det är nu.

Vad är det som är så dåligt med Absolution? Jag är die hard Hitman fan, men när jag såg 15 minuters gameplay videon så kände jag mig lite lycklig. Det enda man kan ha något emot är hans röntgensyn, vad nu den kom ifrån, men när man spelar hardcore (som en riktig man) så kan man ändå inte använda sådant fusk!

Skrivet av Sisyr:

Vad är felet på Absolution? Spelet Hitman ända sedan nr 1 med den obefintliga sparfunktionen och tycker allt har gått ett steg framåt för varje spel sedan dess. Absolution är ungefär så långt ifrån ett skämt man kan komma.

Mata inte trollet, kolla hans nick så förstår du.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skrivet av Corporalen:
Skrivet av LoyalCrystalean:

EPIC: Hitman är en professor!

Profession betyder yrke inte Professor...

Har du hjärna eller? Profession låter som professor enligt mina öron och tänkte därför dra ett skämt?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av LoyalCrystalean:

EPIC: Hitman är en professor!

Profession betyder yrke inte Professor...

Har du hjärna eller? Profession låter som professor enligt mina öron och tänkte därför dra ett skämt?

Epic fail

On Topic: Kolla på bilden, ser ut som att 47 har ett litet smile, och att vakten gillar att bli strypt, dafuq?

Medlem

Jag tycker det låter som ett kasst multiplayer.
Hitman:Profession.... Alla springer och "lönnmördar" varandra med k-pistar och bazookas.
Vi får verkligen hoppas att jag har väldigt fel.

Medlem
Skrivet av zaphod.iv:

Jag tycker det låter som ett kasst multiplayer.
Hitman:Profession.... Alla springer och "lönnmördar" varandra med k-pistar och bazookas.
Vi får verkligen hoppas att jag har väldigt fel.

Oja, om du har rätt så vet jag inte riktigt hur hur jag kommer reagera


signatur

Game long and prosper

Medlem

Profession/profession (of faith): Yrke/bekännelse

98% av teamet som gör Absolution är gänget från Kane&Lynch, det är därför det inte är samma vibe. Därimot är spelet långt ifrån ett skämt, spelet är väldigt likt James Bond och Splinter Cell Conviction men med de viktiga skillnanderna att det är mindre intensivt och mindre barnsligt, bortsett från Instinct. Stealth visades i spel trailern dock bara på en bana som bara verkar ha en väg att gå. Det finns fortfarande chans att spelet innehåller mer fria banor, för stealth finns kvar som ett alternativ. Och om friare banor görs med den motor vi har sett så verkar det bli ett bra spel. Blir det som conviction eller James bond så är det bara att slänga skiten i sjön.

Medlem

Fyfan för Social application / mobil /facebook shit. Ge oss 2 riktiga Hitman spel istället.

Medlem

iphone/android.. dom är väl inte ens klara med det nya än?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jag trodde Absolution utvecklades av en annan studio då jag tycker hela Hitman-känslan är borta. Det ser mer ut som Spliter Cell eller Assassins Creed. Spelet i sig kan mycket möjligt vara bra, men ett äkta Hitman har jag svårt att tro att det kommer bli.

Splinter Cell gick ju precis samma öde till mötes, plus klanka aldrig ner på de tidigare SC spelen, de var enormt bra. Splinter Cell Chaos Theory grymt, snyggt med massa möjligheter och sedan kom den fördummade uppföljaren vid namn Convicition... hitman verkar gå samma öde till mötes.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Bojkott:

Jag trodde Absolution utvecklades av en annan studio då jag tycker hela Hitman-känslan är borta. Det ser mer ut som Spliter Cell eller Assassins Creed. Spelet i sig kan mycket möjligt vara bra, men ett äkta Hitman har jag svårt att tro att det kommer bli.

Splinter Cell gick ju precis samma öde till mötes, plus klanka aldrig ner på de tidigare SC spelen, de var enormt bra. Splinter Cell Chaos Theory grymt, snyggt med massa möjligheter och sedan kom den fördummade uppföljaren vid namn Convicition... hitman verkar gå samma öde till mötes.

Jag klankade aldrig ner på SC-serien, förutom möjligtvis Conviction då. Det jag menade var att Hitman och Splinter Cell inte är samma sorts spel. Hitman har aldrig riktigt handlat om att gömma sig i skuggor som man gör i SC, utan det har mer handlat om att smälta in i omgivningen.

Hitman 5 lär tyvärr följa samma spår som Splinter Cell. Det här fick mig att tveka skarpt

Jag fattar inte varför dom ska hålla på och göra om spelstilarna på bra spel hela tiden

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Bojkott:

Jag trodde Absolution utvecklades av en annan studio då jag tycker hela Hitman-känslan är borta. Det ser mer ut som Spliter Cell eller Assassins Creed. Spelet i sig kan mycket möjligt vara bra, men ett äkta Hitman har jag svårt att tro att det kommer bli.

Splinter Cell gick ju precis samma öde till mötes, plus klanka aldrig ner på de tidigare SC spelen, de var enormt bra. Splinter Cell Chaos Theory grymt, snyggt med massa möjligheter och sedan kom den fördummade uppföljaren vid namn Convicition... hitman verkar gå samma öde till mötes.

Jag klankade aldrig ner på SC-serien, förutom möjligtvis Conviction då. Det jag menade var att Hitman och Splinter Cell inte är samma sorts spel. Hitman har aldrig riktigt handlat om att gömma sig i skuggor som man gör i SC, utan det har mer handlat om att smälta in i omgivningen.

Hitman 5 lär tyvärr följa samma spår som Splinter Cell. Det här fick mig att tveka skarpt
http://storage.siliconera.com/wordpress/wp-content/uploads/20...

Jag fattar inte varför dom ska hålla på och göra om spelstilarna på bra spel hela tiden

Att gömma sig i skuggor har funnits sedan Hitman 2, och presenterades starkt i första banan av Blood Money. Det är en metod som dom vill visa fungerar i Hitman. Jag tror inte det är så svårt att göra så att Hitman också kan springa i dagsljus. Men visst vore det lite bättre om dom kunde visa lite ny gameplay som visar lite old school stil.

1
Skriv svar