Diablo3 US b-net konto bytes mot DOTA 2 key.

Medlem
Diablo3 US b-net konto bytes mot DOTA 2 key.

Hej

Har ett aktivt konto som jag är intresserad av att byta mot en dota2 key. b-net kontot innehåller även WoW med samtliga expanssions samt ett 10 tal max lvlade karaktärer med epics!

Medlem

Det är dock värt att notera att européer som myglat till sig en diablo3 US beta (genom att använda US proxy) kan få sitt b.net konto avstängt.

Jag har redan försökt byta en av mina dota2 invites mot en diablo 3 beta och jag blev blåst på konfekten.

Jag litade på honom och skickade min invite till honom. Jag visste att jag riskerade att bli lurad, men jag brydde mig inte så mycket.

När han väl fått inviten och redeemat den skrev han:
".... dock så såg jag nu dessvärre jag som aldrig läser mailen att blizzard även hade mailat mig med en varning och tagit bort diablo 3 betan från kontot tack vare att jag hade fuskat mig in med us proxy och lite annat dill... jag återkommer efter jobbet sen skall se om det finns kvar på de andra 2 kontorna eller min brors förhoppningsvis annars får jag försöka återgälda dig på något sätt som passar! jag glömmer inte! "

Medlem

Har inga problem med mitt konto varken när det gäller WoW eller Diablo3.

Medlem

Ok, det är ju dock helt omöjligt för mig och andra att lita på det du säger om du inte backar upp det med trovärdiga bevis.

Hade du varit medlem sedan några år tillbaka och varit någon som man kanske känner igen från kommentarer i nyhetsartiklar eller dylikt, då hade det varit mer förtroende från min sida. Men nu har du registrerat dig idag och inom en timme efter du registrerat skapade du denna tråd.

Du kan vara vem som helst som bara registrerar sig på 10 olika forum och chansar på att någon ska gå på det du säger och hoppas på att du är ärlig =).

Medlem

Du får vara hur skeptisk du vill, och om du nu har haft problem med någon så skulle jag rådgöra dig till att hålla kvar i det som är ditt och vara nöjd istället. Finns ingen anledning att smutskasta mig, min trovärdhet eller dylikt pga du tydligen har haft en dålig erfarenhet.

Medlem

Jag måste hålla med Kenji här. Låter jävligt skumt att du precis reggat dig och ställer upp den här tråden.
Lite varningsklockar klingar kan man säga.

1
Skriv svar