Träna på Starcraft

Medlem
Träna på Starcraft

Hej!
De få jag känner som spelar starcraft blir sur när de förlorar mot en och vill inte spela mer sen, så jag tänkte höra om det är några här som man skulle kunna adda på bnet som man kan träna mot och få feedback på när man förlorar etc :> jag blir inte sur av mig, vill väldigt gärna lära mig och bli bättre!
Är just nu i gold league, antar att träningen blir bäst om båda är på ca samma nivå... Hoppas någon eller några är intresserade

(skrivet från iPhone, kan innehålla stavfel)

Medlem

Tjabba!
Jag är också i gold league, eller var det sist jag spelade iaf, börjat ta upp SC2 igen och är grymt insatt i eSporten =p så vore kul att bli lite bättre själv. Hade kunnat tänka mig att träna på en hel del om du är sugen Vad spelar du för ras?

Medlem

Tja! Spelar också en del sc2.. kanske inte blir sur efter en loss men kan hända att man ger upp! men helt klart att jag är på några tränings games adda dykmaskenboy!

Medlem
Skrivet av Elmacoo:

Tjabba!
Jag är också i gold league, eller var det sist jag spelade iaf, börjat ta upp SC2 igen och är grymt insatt i eSporten =p så vore kul att bli lite bättre själv. Hade kunnat tänka mig att träna på en hel del om du är sugen Vad spelar du för ras?

mm, jag är också insatt i esporten det är väl det som gör att man vill bli bättre tror jag jag kör zerg, vad kör du för något?

Skrivet av DyKmAsKeNbOy:

Tja! Spelar också en del sc2.. kanske inte blir sur efter en loss men kan hända att man ger upp! men helt klart att jag är på några tränings games adda dykmaskenboy!

att ge upp när man inser att det inte går att vinna är en annan sak jag addar dig!

tack för svaren! sen kan ju ni som skriver adda varann också ;> man borde nästan ha en kanal (FZ kanske?) på starcraft som man kan vara i om man vill träna mot folk

edit: man behöver tydligen både character name och character code, alternativt email för att kunna adda någon :>

Medlem

Antar att det är SC2 det pratas här.

Släng iväg en invite till meior@gmx.us så kanske vi kan dra nån runda!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

jag också i gold league och tränar gärna!
mrmanman, 444

Medlem

Jag gillar o ge lite tips på P och Z då jag kom till semi i DHW BYOC med toss så älskar jag o se över lite games o hjälpa folk Otur att jag inte har tillräckligt bra data då hade jag streamat..... men markus94@live.com nås jag på

Medlem

woho! har addat er nu är även i kanalen "fz" som alla borde vara i ;>

Medlem

Hjälper gärna till med tips och hjälp, ligger i masters och kan alla raser ganska bra
SGøTyZoo.829

Medlem

Frapsa några av era matcher och dela med er!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Kan man vara med om man är total noob? Tränar just nu bara på AI för att alla i MP lämnar matchen bara för att jag suger.

Medlem

Adda gärna mig! Jag ligger i Bronze-Platinum. Just nu ligger jag i Plat, men jag känner att jag inte hör hemma där. Vill träna med newbs tills jag får mod nog att trycka på "Play"-knappen utan att börja kallsvettas... Som alla andra så är jag väldigt insatt i esporten, men har knappt spelat något själv.

Karaktär: "tome"
Nummer: 759

Är i bronze i och nånting... fattar nada om det där Men jag har blivit bättre nu och vunnit 8 matcher lol

Karaktär: oTiuZ
ID: 162

Medlem
Skrivet av mrmanman:

jag också i gold league och tränar gärna!
mrmanman, 444

jaha...nedflyttad häromdagen.... kanske lika bra det, får nog sluta intala mig själv att jag är bättre än jag är. jag passar nog i silver

Medlem

i was playing starcraft a lot during high school (of course i was not a pretentious or gosu level player), but after years passed (more than ten years, lol), i got lazy and lost my skills. i also don't know tactics and the new units of starcraft 2. if there's a player that can "teach" me the game, please contact me from steam (i am on fz.se steam group as bonecrusher).

Medlem

Har nu blivit nedflyttad till Silver-ligan. Det verkar vara min skill-level. Letar fortfarande efter någon som är lika insatt i esporten och ivrig att lära sig som mig

Skicka en invite så kan vi lira/träna!

Karaktär: "tome"
Nummer: 759

1
Skriv svar