Sith - om spelarna själva får välja

Robot
Sith - om spelarna själva får välja

Star Wars: The Old Republic har tagit upp miljontals timmar sedan natten till julafton. Och den mörka sidan har tydligen bäst kakor.

#star-wars-the-old-republic, #ea, #bioware


Medlem
Sith - om spelarna själva får välja

Ja det är ju ett rätt så kul spel. Hoppas dock fortfarande på kära KotOR 3!

Medlem

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Edit: Men då! Just när man trodde skribenten inte kunde dra ner på kvalitén ännu mer så dyker detta upp:

"Den blir säkerligen informativ och alldeles lagom(!) subjektiv(!!)."

Medlem
Skrivet av Sanazin:

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Edit: Men då! Just när man trodde skribenten inte kunde dra ner på kvalitén ännu mer så dyker detta upp:

"Den blir säkerligen informativ och alldeles lagom(!) subjektiv(!!)."

I'm sorry sir, but did you by any chance take an arrow to the knee?

Här har du en objektiv recension om det är vad du är ute efter.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Perfekt, mer för mig att dräpa.

Medlem

Vill testa det, men plånboken säger nej

btw

Skrivet av Sanazin:

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Edit: Men då! Just när man trodde skribenten inte kunde dra ner på kvalitén ännu mer så dyker detta upp:

"Den blir säkerligen informativ och alldeles lagom(!) subjektiv(!!)."

You mad!

Medlem
Skrivet av Sanazin:

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Edit: Men då! Just när man trodde skribenten inte kunde dra ner på kvalitén ännu mer så dyker detta upp:

"Den blir säkerligen informativ och alldeles lagom(!) subjektiv(!!)."

Du var mig en bitter påg


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

3 000 000 000 / 1 600 000 = 1875 mobs per spelare.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

3 000 000 000 / 1 600 000 = 1875 mobs per spelare.
Grind much?

Förvånad över siffran? Har inte spelat liret men e de som SWG å WoW så kanske man ska döda lite djur för att finna nån loot osv. Sen antar ja inte fienderna står på rad heller...så grind? No

AW8
Medlem
Skrivet av Sanazin:

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Ja, det är sjukt. Men var bara lugn, FZ kommer att bestraffas för detta kätteri.
"At last we will reveal ourselves to FragZone. At last we will have revenge."


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

"Jag ska lira Sith för att Jedi kommer vara så extremt överpopulerat!"

Var det inte så det lät hela tiden före release?

Medlem
Skrivet av robineng:

"Jag ska lira Sith för att Jedi kommer vara så extremt överpopulerat!"

Var det inte så det lät hela tiden före release?

Hahah! Jo! Desutom så är det mycket fler som spelar Imperial än vad det är folk som spelar Republic.

Är glad att jag är Republic ^^

Medlem

Min guild har två sidor på samma server men Republic är helt klart den dominerande sidan.

Medlem

haha, jag ska också lira som sith sen haha

väntar på att börja lira tills 1 januari, blir arbetslös då och planerar att lira MYCKET den månaden

Medlem

Imperiet dominerar liksom Horde


signatur

Meep!

Medlem

blev lite mer sugen att skaffa spelet nu..

http://www.youtube.com/watch?v=0gJ0w7xnfBc


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Lite taskig översättning ifrån FZ.

Detta är Ifrån hemsidan;
"Over 850,000 Sith Warriors and over 810,000 Jedi Knights created" (http://www.swtor.com/news/%5Bnews-category%5D/20111226)

Betyder att klassen Sithwarrior och Jedi Knight har skapats så många ex. Säger ingenting om vilken sida som är mest befolkat då det inte räknar med dom andra klasserna. Bara att ena sidan har mer tanks/dps än andra =P

Medlem
Skrivet av najtrows:

haha, jag ska också lira som sith sen haha

väntar på att börja lira tills 1 januari, blir arbetslös då och planerar att lira MYCKET den månaden

kul med folk som ser fram emot att bli arbetslösa!, det är såååååååååååååå utvecklande
se till och sök nytt jobb före du snöar in på star wars för din egen skull

hursom:1,6 miljkoner spelare, inte illa alls.. this might just be a winner

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av najtrows:

haha, jag ska också lira som sith sen haha

väntar på att börja lira tills 1 januari, blir arbetslös då och planerar att lira MYCKET den månaden

kul med folk som ser fram emot att bli arbetslösa!, det är såååååååååååååå utvecklande
se till och sök nytt jobb före du snöar in på star wars för din egen skull

hursom:1,6 miljkoner spelare, inte illa alls.. this might just be a winner

ja för det är ju sååååååååå jag menade. men det finns ju så otroligt många jobb så jag får ju ett precis när jag fått gå från mitt nuvarande pga "vi har inte ekonomi för så många anställda nu så vi lottade om vem som fick gå"

jag menade mest att jag antagligen kommer bli tvungen att vara hemma en månad innan jag får tag i något nytt om jag nu får något så snart. så då spelar jag gärna den första månaden av the old republic fr.o.m 1 jan.

Medlem

Ddon't underestimate the power of playstation..oops I mean the power of the dark side

dmn
Medlem
Skrivet av najtrows:

ja för det är ju sååååååååå jag menade. men det finns ju så otroligt många jobb så jag får ju ett precis när jag fått gå från mitt nuvarande pga "vi har inte ekonomi för så många anställda nu så vi lottade om vem som fick gå"

Lottade? Ofta. Lagen om anställningsskydd?

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av najtrows:

ja för det är ju sååååååååå jag menade. men det finns ju så otroligt många jobb så jag får ju ett precis när jag fått gå från mitt nuvarande pga "vi har inte ekonomi för så många anställda nu så vi lottade om vem som fick gå"

Lottade? Ofta. Lagen om anställningsskydd?

det är svaret jag fick, "ni är alla lika duktiga så vi fick helt enkelt bara lotta"
jag fick det via email också, 2 timmar efter att dom andra som fick fortsatt fått reda på sina öden.

så därför är jag lite sur och vill stänga in mig med the old republic en månad.

och det här med arbetsskyddslagen, jag hade ett kontrakt som gick ut. men vi var flera som skulle fått gå med dom lottade om vilka som fick stanna.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av najtrows:

ja för det är ju sååååååååå jag menade. men det finns ju så otroligt många jobb så jag får ju ett precis när jag fått gå från mitt nuvarande pga "vi har inte ekonomi för så många anställda nu så vi lottade om vem som fick gå"

Lottade? Ofta. Lagen om anställningsskydd?

LAS, haha... Ett stort skämt när arbetsgivarna kan köra över det lokala facket hur de vill, bara att hävda kompetens när man sparkar. Jag har t.o.m gått om en av mina polare i laslistan. On topic: Det skulle nog bli sith för mig också, vem vill vara god egentligen...

Medlem
Skrivet av Harpa:

I'm sorry sir, but did you by any chance take an arrow to the knee?

Här har du en objektiv recension om det är vad du är ute efter.

Nej då käre Harpa, är endast ute efter lite mer kvalité och kanske snäppet seriösare innehåll utan allt det "extra" som tycks följa med in i varje nyhet =]

http://www.youtube.com/watch?v=TDJiNa4gMsA \o/

Skrivet av Ankh:

Du var mig en bitter påg

Nja driver runt för det mesta ^^ Har ju kört med liknande kommentarer till nästa varje nyhetsinlägg, finns alltid något kul =P

Medlem

Spela god sith eller ond jedi Billigare gear.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Yatta yatta

Vad skönt att kvalité också kan bedömas som subjektivt. Även kul för dig att du har så mycket extra tid att spendera på nöjen!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

3 000 000 000 / 1 600 000 = 1875 mobs per spelare.

60 000 000 timmar / 1 660 000 = 36.144 timmar per spelare

release 20:e dec, dvs ~8 dagar (beroende på när man köpte osv)

36.144 timmar / 8 dagar = 4.51 timmar per dag.

Fan va folk spelar.

Medlem

Sith är mainstream.

Medlem

Mina polare vill väldigt gärna att jag ska spela, jag är däremot mer tveksam... Gillar inte riktigt spel där spelupplevelsen kan förstöras av någon annan...

Och att man inte tycker om Star Wars ep.1-3 handlar bara om att man inte förstår. Tycker ni ska sluta klaga och titta på dem tills ni förstår istället...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Lirar på "officiella" svenska sververn Bloodworth och där är det 4:1 Sith / Rep

12
Skriv svar