Northern Lights - Nordiskt SWTOR Guild

Medlem
Northern Lights - Nordiskt SWTOR Guild

Tänkte bara kort informera om vårt guild inom SWTOR.

Vi är hardcore casual som lattjar runt och har skoj. Alla trevliga prickar som sköna individer är välkomna. Ruttna ägg åker ut huvudet före! Dock inte varit några problem ännu.

Vi spelar republic på servern The Ravager och är i nuläget ca 40 medlemmar, fördelat ca 50/50 mellan norska och svenska spelare och någon enstaka dansk. Vi har en mumble-server där vi sitter ibland och snackar skit samtidigt som vi gör saker i grupp ingame.

Skicka en whisper till Dandelion, Liruu, Twirz eller Yoshi ingame och be om invite ifall ni vill gå med!

Cheers!

Medlem

Hejsan

Detta lät inte helt dumt, hur ser servern ut? är den tok full som dom flesta andra?


signatur

-Talyren

Medlem
Skrivet av Talyren:

Hejsan

Detta lät inte helt dumt, hur ser servern ut? är den tok full som dom flesta andra?

Jag har faktiskt inte sett någon kötid längre än 10-15min, vilket var precis sådär dagarna kring release. Senaste kvällarna när jag kommit hem från jobbet har det inte varit någon kö alls.

Medlem

Okej, ja tar mig en titt ikväll helt enkelt


signatur

-Talyren

Medlem

Du är varmt välkommen.

Det är också alla andra som överväger att finna sig en server med ett casual soft gött guild

PS: Vi har voip-server (mumble)

Medlem

Jag och två goda vänner joinar gärna, den sista har nu fått sitt spel så vi ska börja köra snart
Jag kontaktar er ingame helt enkelt.


signatur

-Talyren

Medlem

över 50 medlemmar! goa nordiska individer allihop! gå med i värmen!

1
Skriv svar