Sith - om spelarna själva får välja

Medlem

Alla roliga klasser är ju imperial så det är väl självklart att majoriteten kör det...

Medlem

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Alla sex filmerna är fantastiskt bra. Så vad tjafsar du om?

Medlem
Skrivet av najtrows:

haha, jag ska också lira som sith sen haha

väntar på att börja lira tills 1 januari, blir arbetslös då och planerar att lira MYCKET den månaden

Välkommen till ett par mörka år. Arbetsmarknaden är på väg rätt ner i helvetet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av najtrows:

haha, jag ska också lira som sith sen haha

väntar på att börja lira tills 1 januari, blir arbetslös då och planerar att lira MYCKET den månaden

Välkommen till ett par mörka år. Arbetsmarknaden är på väg rätt ner i helvetet.

well, jag tog studenten 2008 och sen dess har det ju varit rätt uselt.
men blir det för dåligt så får jag flytta tillbaka till skottland, där finns det fortfarande jobb.

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem
Skrivet av Harpa:

..?! Svammelost

Självfallet att det kan, att man inte vill ta till sig detta är dock en annan femma ^^
Javisst! Kommunmannen då: http://www.youtube.com/watch?v=Oip6e_8lltM

Medlem
Skrivet av Sanazin:

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Edit: Men då! Just när man trodde skribenten inte kunde dra ner på kvalitén ännu mer så dyker detta upp:

"Den blir säkerligen informativ och alldeles lagom(!) subjektiv(!!)."

HAHA Aftonbladet XD gott skratt!

Medlem

"Över 3 miljarder datorstyrda fiender har avrättats."
Avrättar man NPC alltså? Vart är moralpaniken?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

"Över 3 miljarder datorstyrda fiender har avrättats."
Avrättar man NPC alltså? Vart är moralpaniken?

Mmm, till skillnad från andra MMOs där man bara avrättar spelarstyrda fiender?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Inaktiv

Jag undrar hur det skulle se ut om Blizzard släppte sina siffror.. blir många triljoner.

Medlem

Jag valde Sith Juggernaut. Riktigt rolig klass. Synd bara att man inte kan få dual wield som Marauder.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

"FZ:s tips är att spana in de bra filmerna åtta miljoner gånger istället."

Det är därför ni failar gång på gång med kvalitén på nyheterna, aftonbladet näst =]

Edit: Men då! Just när man trodde skribenten inte kunde dra ner på kvalitén ännu mer så dyker detta upp:

"Den blir säkerligen informativ och alldeles lagom(!) subjektiv(!!)."

Jag väljer att tro att du bara sitter och tramsar dig, annars blir det skrämmande sorgligt.

Medlem

Klasserna är rätt lika, spelar i ett gammalt SWG gille och vi var empire i SWG för att
de flesta var rebeller där på den tiden, vi kan inte byta till den ljusa sidan av kraften heller.
(Kul att försvenska Star Wars-termer för övrigt)

Må kraften vara med dig!
Underskatta aldrig den mörka sidan av kraften!

Medlem

Sith lika överskattad som Horde?

Medlem

Sith warrior, sith inquisitor = meh.. Föredrar hellre att köra Bounty Hunter Powertech, riktigt schysst klass faktiskt! You should try it! Smuggler är otroligt skön också enligt min åsikt!

Medlem
Skrivet av Quid:

Mmm, till skillnad från andra MMOs där man bara avrättar spelarstyrda fiender?

Snarare ordvalet "avrätta" jag i befogenhet som språkpolis sätter mig emot. Ordet avrätta är en juridisk term för ett straff som innebär döden för den dömde. Jag tror inte det är sådant som händer i MMO, utan snarare "dödade" eller möjligtvis "mördade", inte "avrättade".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Skelögd:

Alla roliga klasser är ju imperial så det är väl självklart att majoriteten kör det...

Är inte klasserna samma? dom har väl olika namn, men gameplay mässigt så är dom speglar av varandra.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Skelögd:

Alla roliga klasser är ju imperial så det är väl självklart att majoriteten kör det...

Är inte klasserna samma? dom har väl olika namn, men gameplay mässigt så är dom speglar av varandra.

Gameplaymässigt så är de lika som jag fattar det, men storyn är väldigt olika. Låt oss ta Trooper och Bounty hunter som ska vara typ samma sak. Vad vill du helst spela, en "vanlig soldat" eller en bounty hunter vars jobb är att jaga brottslingar mot pengar? Jag tycker iaf att Bountyn låter mycket mer intressant storymässigt, och det verkar tyvärr vara så på hela imperietsidan. De verkar helt enkelt lite mer intressanta på ytan.

Dock ska sägas att jag själv spelar en Jedi Consular, och den var faktiskt mycket häftigare och intressantare än jag först trodde.


signatur

Videomupp

Medlem

De första 3 filmerna kan man ju knappt kalla filmer. Allt förstörs av några väldigt dåliga skådespelare och Lucas brist på fantasi.

Går inte ens att jämföra de första tre med de riktiga star wars filmerna.

12
Skriv svar