Battle Duty: Modern Field 3 till en mobil nära dig

Robot
Battle Duty: Modern Field 3 till en mobil nära dig

Ripoffs i all ära, och denna nya titel (?) till ios och android får dig säkerligen att väsa "derp" tyst för dig själv.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #battlefield-3, #bulletstorm


Medlem
Battle Duty: Modern Field 3 till en mobil nära dig

HAHHAHAHA

Medlem
Medlem

Herp derp haha ;D


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Coolt att Mw3 ser likadant ut till mobil som till pc, vilken kraft våra mobila enheter har numera.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Coolt att Mw3 ser likadant ut till mobil som till pc, vilken kraft våra mobila enheter har numera.

BD:MF 3 menar du? Ja det är väl inte så svårt för enheterna att visa urklippta bilder, dom kan ju ändå visa film rätt bra.

Medlem

lolll so randum i trol u xDDDDDDDDecksdee


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Medlem

De får nog ett argt samtal från en advokat eller två snart:)

Inaktiv
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Aresz:

Coolt att Mw3 ser likadant ut till mobil som till pc, vilken kraft våra mobila enheter har numera.

BD:MF 3 menar du? Ja det är väl inte så svårt för enheterna att visa urklippta bilder, dom kan ju ändå visa film rätt bra.

Ena trollar och den andra hoppas jag verkligen trollar. För trött för att märka av om det var oseriöst eller seriöst. Men gissar på att han trollar med. annars försvann hoppet om mänskligheten igen

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Aresz:

Coolt att Mw3 ser likadant ut till mobil som till pc, vilken kraft våra mobila enheter har numera.

BD:MF 3 menar du? Ja det är väl inte så svårt för enheterna att visa urklippta bilder, dom kan ju ändå visa film rätt bra.

Ena trollar och den andra hoppas jag verkligen trollar. För trött för att märka av om det var oseriöst eller seriöst. Men gissar på att han trollar med. annars försvann hoppet om mänskligheten igen

Medlem

Fett spel!
Laddade ner de precis, till min iPhone, jävligt grym bakgrundsmusik kostade 7kr på appstore
Ni borde testa de!


signatur
Medlem
Medlem

De har ju tagit DMR från halo också.


signatur

Övning ger träning.

Inaktiv
Skrivet av Davwve:

Fett spel!
Laddade ner de precis, till min iPhone, jävligt grym bakgrundsmusik kostade 7kr på appstore
Ni borde testa de!

gissar på att du är rätt lättroad. För tyckte det såg helt skumt och tråkigt ut

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Davwve:

Fett spel!
Laddade ner de precis, till min iPhone, jävligt grym bakgrundsmusik kostade 7kr på appstore
Ni borde testa de!

gissar på att du är rätt lättroad. För tyckte det såg helt skumt och tråkigt ut

Ja det är ju inte direkt så att du är känd här för det precis
Bakgrundsmusiken var ju precis awesome! Är nog t.o.m så jag ska köpa den här skiten!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Självklar förstaplats på FZ:s spellista!

Sorry, men det klippet var inte kul, och jag har svart bälte i humor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Skulle inte vilja vara dem när advokaterna kommer!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Skrivet av MiXiE:

Skulle inte vilja vara dem när advokaterna kommer!

Det är advokaterna som har satt ihop det


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar