Valve skjuter ner Half-Life 3-rykten

Robot
Valve skjuter ner Half-Life 3-rykten

Chet Faliszek: "Ni blir trollade av någon", och Gabe Newell svarar kort och gott "Nej" på frågan om det finns någon sanning bakom Half-Life 3-ryktena.

#half-life-3, #portal-2, #valve


Medlem
Valve skjuter ner Half-Life 3-rykten

Trist!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag börjar dock bli lite trött på att vänta på nått nytt om Half-Life... tycker valve iaf kan ge fansen något tecken.


signatur

Nämen!

Medlem

Tycker det är ganska märkligt att inte Valve tagit tag i detta än. Det måste ju finnas nån orsak som till det som inge lyckats förstå utom dem.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

hl<3 kommer alldrig sluta hoppas på ett nytt hl! en dag kommer det.... en dag....

Avstängd

...the cake is a lie...

Medlem

Trololo


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

NÄHÄÄÄÄÄ... den som faktiskt trodde att tröjan var officiell är ju dum på riktigt. Vem som helst hade kunnat fejka en sådan...


signatur
Medlem

det är just detta rockstar sällan gör, det spånas så sjukt av folk online så man börjar tro att det är någon konspiration till slut.

Medlem

De vill nog bli klara med Ep3 innan de börjar snacka om HL3 eller?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Medlem

Jag chansar på att det utvecklas till nästa generations konsoler och PC hårdvara.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hahah!
Hela jävla tomte verkstan är igång

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Omvänd Duke Nukem marknadsföring kanske?

Inaktiv

Tycker som många andra här inne att Valve borde ta sitt ansvar när det gäller HL3 och ge oss något? :/

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

De vill nog bli klara med Ep3 innan de börjar snacka om HL3 eller?

Du det har tagit lång tid med ep3 om du tänker efter. Vad jag minns så gick det fort att göra ep2 efter ep1 var inget stort mellanrum mellan dom två. därav bör det inte ta så jäkla lång tid för tredje episoden.

Sedan kan jag säga. Visst ep1 och ep2 var roligt att spela har båda. Men det var jävligt onödigt att göra små delar. Gör half life 3 nu så blir jag glad. Jag har väntar länge nu och finner det värt att vänta ännu längre bara dom börjar med det och släpper det. Skiter i när det släpps men jag vill ha ett klartecken att det är på gång eller ska börja skapas. Så slopa hela jävla episod grejen snälla...

Medlem

Asså när fan ska man få reda på nått om half-life om det ska ta sån jävla lång tid så hopass jag att det blir det bästa fps/äventyr spelet ever

Medlem

Snart kommer det.

Inaktiv
Skrivet av Hannu:

Snart kommer det.

Och vart har du fått den faktan ifrån?

Medlem

Half-Life är ett av världens mest kritikerrosade spel. Samma sak med Half-Life 2. Tror de väntar av en anledning. De skulle aldrig kunna släppa ett Half-Life 3 som inte är banbrytande på alla sätt och vis, det hade förstört hela hypen med Half Life för all (eventuell) framtid.

När första infon om HL3 släpps kommer vi att ramla av stolen, förhoppningsvis.

Inaktiv
Skrivet av Gurant:

Half-Life är ett av världens mest kritikerrosade spel. Samma sak med Half-Life 2. Tror de väntar av en anledning. De skulle aldrig kunna släppa ett Half-Life 3 som inte är banbrytande på alla sätt och vis, det hade förstört hela hypen med Half Life för all (eventuell) framtid.

När första infon om HL3 släpps kommer vi att ramla av stolen, förhoppningsvis.

Får hoppas man snart får veta något eller om något år. För jag gillar verkligen half life spelen. Brukar ännu installera ettan och tvåan för att spela igenom lite då och då med jämna mellanrum. Vill verkligen få spela trean snart med. Det är det enda spel som kommer få mig att införskaffa en helt ny dator om jag så måste ifall det kommer bli lite mer krävande och köra på en helt ny motor än surce motorn

Medlem
Skrivet av Gurant:

Half-Life är ett av världens mest kritikerrosade spel. Samma sak med Half-Life 2. Tror de väntar av en anledning. De skulle aldrig kunna släppa ett Half-Life 3 som inte är banbrytande på alla sätt och vis, det hade förstört hela hypen med Half Life för all (eventuell) framtid.

När första infon om HL3 släpps kommer vi att ramla av stolen, förhoppningsvis.

Yup. Valve är noga med timing, och dom är duktiga på det. Half-Life 3 måste vara banbrytande och då behövs det tid. HL3 är Valves liv-lina i princip när det gäller deras egna spel. Jag tror dock dem arbetar på det, annars har dom en massa jobb att ta igen. EP3 är lite ute nu och Valve borde själva veta om det.

Medlem

Det här är ju dock världens största hint om att HL3 är pågång! Tack!

Medlem

Frågan är nu om vi blivit Trollade av Valve eller ej...this could go on forever.
Att spelet kommer tillslut är väl bara en tidsfråga egentligen iof.

Inaktiv

Jag tror motsatsen, Valve kan vilja att dementera alla rykten om ett nytt spel bara för att göra det ännu större när man annonserar ut det, och på så vis öka förväntningarna för folk.

Än om man redan vet att spelet ska komma ut, då blir förväntan från tiden man lärt veta att det kommer ut, tills det kommer ut mindre, än om man blir nästan förvånad över att spelet faktiskt ska komma ut.

Men också, Valve: Var är Portal 3, och left4Dead 3?
Man saknar smått Portal serien efter att spelat igenom tvåan, få spel är så luriga som Portal,
de kan gärna köpa rätten att använda samma spelmotor som Deus Ex använde desutom,
då jäklar blir speciellt L4D3 ett skrämmande spel!


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av john2376:

Jag tror motsatsen, Valve kan vilja att dementera alla rykten om ett nytt spel bara för att göra det ännu större när man annonserar ut det, och på så vis öka förväntningarna för folk.

Än om man redan vet att spelet ska komma ut, då blir förväntan från tiden man lärt veta att det kommer ut, tills det kommer ut mindre, än om man blir nästan förvånad över att spelet faktiskt ska komma ut.

Men också, Valve: Var är Portal 3, och left4Dead 3?
Man saknar smått Portal serien efter att spelat igenom tvåan, få spel är så luriga som Portal,
de kan gärna köpa rätten att använda samma spelmotor som Deus Ex använde desutom,
då jäklar blir speciellt L4D3 ett skrämmande spel!

Portal och Left 4 Dead i all ära, men inget kan mäta sig med Half-Life.

Medlem

notera dock att valve inte nekat tröjan. De nekade att de var ett ARG, att VGA videon hade med hl3 att göra och att gabe gett ett go till att droppa hl3 hints. Vilket många redan vetat att de varigt falskt.
Tröjan har t.om bekräftats finnas enligts valves egna marc laidlaw.

12
Skriv svar