Medlem
Steam hjälp!!

Jag kommer inte åt mitt Steam account!
Jag har ca 10 spel där och jag spelade ganska mycket förut. Min dators hårddisk gick sönder så den byttes ut och datorn lagades. när den kom tillbaka hade jag ju såklart inte Steam eller nästan några program längre.
det var ett tag sen jag fick tillbaks den men har aldrig tänkt på att ladda hem Steam förens idag, jag laddade hem det och installerade det innan jag gick o lade mig.
Idag skulle jag logga in men det går inte, den säger att antingen användarnamnet/lösenordet är fel.

Jag har en lapp i ett spelfodral där det står lösenord, användarnamn och hotmail som jag använde. jag har testat alla mina lösenordskombinationer som jag använde men det funkar inte. men nu till det verkliga problemet:
Det finns en knapp vid inloggningen där det står: forgot login info
jag har tryckt på den och försökt alla alternativ som finns; fyllt i min hotmail (den säger att det finns ett konto med den) fyllt i produktnyckeln till ett spel jag har och sökt efter mitt användarnamn. men den säger att det inte finns något account med det namnet. så jag tänkte att jag hade väl bytt eller nåt, jag testade ett par av mina användarnamn (jag har några stycken som jag roterar på olika sajter/spel, samma med lösenord) ett av dem fick den träff på.

Efter varje steg jag försökt med product key, användarnamn, hotmail osv så säger den att den skickar ett mail till mig.
jag har försökt ungefär 5 gånger men det kommer aldrig något. jag har kollat skräposten och testat olika hotmail adresser som jag har, men det finns inte någonstans...?

Hjälp?

Medlem

Skicka in en (eller flera) av dina produktnycklar som är reggade hos steam till deras support så bör de kunna lösa det år dig.

Grattis po hjul

Medlem

ska försöka med det, tack!

Medlem

WTF, hade tydligen blockat dem på min hotmail. så försökte allt igen, det funkade MEN kom in på någon annans account...................................
den hette typ simoniborkliden.
den verkade vara länkad till min hotmail eller något.
den personen i fråga hade typ 5 olika CS och hade spelat 80+ timmar på alla.
innan jag visste att det var fel account hade jag hunnit byta lösenord och sånt.

har verkligen ingen aning om vad jag ska göra :s

Medlem
Skrivet av SiMaCool:

WTF, hade tydligen blockat dem på min hotmail. så försökte allt igen, det funkade MEN kom in på någon annans account...................................
den hette typ simoniborkliden.
den verkade vara länkad till min hotmail eller något.
den personen i fråga hade typ 5 olika CS och hade spelat 80+ timmar på alla.
innan jag visste att det var fel account hade jag hunnit byta lösenord och sånt.

har verkligen ingen aning om vad jag ska göra :s

This sounds like a case for FBI.

''dramatiskt' DAM DAM DAAAAAAM'

Medlem

Öööh...

Kontakta Steam-support!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av SiMaCool:

WTF, hade tydligen blockat dem på min hotmail. så försökte allt igen, det funkade MEN kom in på någon annans account...................................
den hette typ simoniborkliden.
den verkade vara länkad till min hotmail eller något.
den personen i fråga hade typ 5 olika CS och hade spelat 80+ timmar på alla.
innan jag visste att det var fel account hade jag hunnit byta lösenord och sånt.

har verkligen ingen aning om vad jag ska göra :s

Haha, kan inte sluta skratta!

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av SiMaCool:

WTF, hade tydligen blockat dem på min hotmail. så försökte allt igen, det funkade MEN kom in på någon annans account...................................
den hette typ simoniborkliden.
den verkade vara länkad till min hotmail eller något.
den personen i fråga hade typ 5 olika CS och hade spelat 80+ timmar på alla.
innan jag visste att det var fel account hade jag hunnit byta lösenord och sånt.

har verkligen ingen aning om vad jag ska göra :s

Haha, kan inte sluta skratta!

okej då vet vi!

Medlem

Det var faktiskt jävligt skoj.
Helt sjukt att någong har länkat sitt acc till din email

Medlem

ja faktiskt, men det är löst nu iaf, tror jag

1
Skriv svar