Köp nya Twisted Metal och få gamla på köpet

Robot
Köp nya Twisted Metal och få gamla på köpet

David Jaffe låter meddela att du som köper Twisted Metal tidigt får nedladdningskod till Twisted Metal: Black.

#twisted-metal, #twisted-metal-black


Medlem
Köp nya Twisted Metal och få gamla på köpet

"Begränsad utgåva" a la 1 miljon exemplar som det brukar vara?
Oftast är det ju enklare att hitta Limited Edition är vad det är att hitta vanliga versionen av ett spel. Elgiganten m.fl. brukar ju endast ta in LE, då det skiljer endast 20kr eller nåt mellan spelen.

Medlem

Om det nu är 1 miljon, är det ändå inte en begränsad utgåva? Blir folk lessna för att det inte är 5000 ex dom kan sitta och campa utanför webhallen för att höja sin e-peen?

1 miljon ex är ju win-win, alla som vill ha extra grejorna som slängs med har möjlighet att köpa, samtidigt som företaget maximerar sin försäljning, det är ju så det funkar idag, $$$$$$$$

jag förstår dock inte varför det är så viktigt att knyta kunder till förbokning, men misstänker att det handlar om ett väldigt väl uttänkt marknadsmässigt scenario....
Allt från hype, till reklam som 'xx st har redan förbokat', till min personliga favorit, sälj så mkt som möjligt innan spelet eventuellt blir sågat av spelmedia

Medlem

DrBagguette: Jag menar bara på att varför kalla det "begränsad utgåva" när alla verka anse att det är "standard" utgåvan? Collectors Edition är den "begränsade utgåvan" och standard utgåvan säljs knappt någonvart.

1
Skriv svar