Medlem
dota 2

någon som råkar ha en dota 2 nyckel över och kan tänka sig att ge bort den?

Medlem

Ge den till mig då

Medlem

eller till mig

Medlem

I dagsläget så kan man väl inte skicka beta-invites, eller var det bara nya beta-testare som inte kunde göra det? Känns lite tveksamt att någon skulle ha någon över just nu ^^ Finns dock annars div. tävlingar lite här och var på internet där man kan få.
Varav väl denna är den lättaste att gå med i:
http://www.facebook.com/pages/Dota-2-International/1646381036...

Går dock ut idag (31/12) så gäller att vara snabb. Eller ja, vinnare väljs idag så frågan är när de dras!

Inaktiv

Dota 2 krossade alla mina drömmar och förstörde mitt liv.

Medlem

Jag vill ha dota 2 LoL är kass och HoN pallar man inte längre fast det är ju typ halvt omöjligt att få en invite

Medlem

Har spelat sammanlagt 75 timmar senaste veckorna, helt lämnat LoL för det. Underbart spel när man vant sig vid de lite olika mechanicsen

Medlem

kan tänka mig att det är helt fantastiskt bra, synd bara att alla utdelningar av betanycklar som inte kommer från valve direkt bara är fejk

Medlem

Tror att playdotas tävling är legit

Medlem

den verkar bra fast jag har inget acc där och enligt reglerna fick man bara va med om accet var gjort innan tävlingen började synd för där hade man nog kunnat få en

Medlem

Vi är sugna på utöka vårt medlemsantal i Wicked Sick Dota2 Clan som just nu är helsvensk historia. Det enda speciella är en hög medlems bestämmanderätt där man kan skapa egna lag med taktiker för sig och sina kompisar och komplettera med andra Dota2 kompisar från eu. Läs mer på http://wickedsickdota2.enjin.com/home
om regler och om det är något som passar, ett av målen är få ihop ett hyffsat turneringslag innan sommaren. Det finns möjligen ngn nyckel att få av oss men det är tveksamt då vi helst ger till människor vi känner irl som är intresserade.

Medlem
Skrivet av offy:

den verkar bra fast jag har inget acc där och enligt reglerna fick man bara va med om accet var gjort innan tävlingen började synd för där hade man nog kunnat få en

Har en polare som fick en därifrån, han skapade accountet några dagar efter tävlingen började. Så det är nog inte kört!

Medlem

jag anmälde mig så jag får väl hoppas. Tack för hjälpen!

1
Skriv svar