A Vampyre Story 2 på fallrepet

Robot
A Vampyre Story 2 på fallrepet

Nya pengar behövs snabbt, annars väntar nedläggning för Autumn Moons äventyr.

#a-vampyre-story-2-a-bats-tale, #autumn-moon


Medlem
A Vampyre Story 2 på fallrepet

NEJ! Sista utposten för riktiga äventyrsspel får inte falla

Medlem

Det första var skitdåligt, jag avskyr "äventyrsspel" där det är helt ologiskt vad man ska peka och klicka på. Tacka vet jag Broken Sword.

Medlem

Dem får väl starta ett "Kickstarter" projekt och få in pengar via donationer
http://www.kickstarter.com/


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem

små trist då vampyre story var ett mycket trevligt spel


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Men om de lovar att lägga till multiplayer och göra det till ett fps då?

Om man gör det får man ju släppa vilken skit som helst.


signatur

// Bacon <3

Alla som har fb donerar 0.01 öre. Visa att fb faktiskt duger till något.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Neeeeeeeej!
Första spelet var ju sååååååå bra!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Alla som har fb donerar 0.01 öre. Visa att fb faktiskt duger till något.

No offence, men om du räknar lite på det så inser du nog att de knappast har råd att färdigställa sitt spel om alla nu skulle skänka så lite.
Jag förstår din poäng, men...

Medlem
Skrivet av floppa:
Skrivet av Traveller in time:

Alla som har fb donerar 0.01 öre. Visa att fb faktiskt duger till något.

No offence, men om du räknar lite på det så inser du nog att de knappast har råd att färdigställa sitt spel om alla nu skulle skänka så lite.
Jag förstår din poäng, men...

Om DU räknar lite så inser du nog väldigt SÄKERT att dom skulle kunna färdigställa ett spel på 0,01 öre av varje person på facebook....

Medlem
Skrivet av OscarorE:
Skrivet av floppa:
Skrivet av Traveller in time:

Alla som har fb donerar 0.01 öre. Visa att fb faktiskt duger till något.

No offence, men om du räknar lite på det så inser du nog att de knappast har råd att färdigställa sitt spel om alla nu skulle skänka så lite.
Jag förstår din poäng, men...

Om DU räknar lite så inser du nog väldigt SÄKERT att dom skulle kunna färdigställa ett spel på 0,01 öre av varje person på facebook....

Om DU räknar med att han läste FZ istället för FB så inser du nog varför han skrev sådär.


signatur

// Bacon <3

Medlem

LOL, trodde faktiskt att det redan var nedlagt.

De gjorde A Vampyre Story 2008 I think och man har väntat på uppföljare ända sen dess... Ja, jag hade gärna gett dem lite om de erbjöd en den valmöljigheten

Medlem
Skrivet av soda:

Det första var skitdåligt, jag avskyr "äventyrsspel" där det är helt ologiskt vad man ska peka och klicka på. Tacka vet jag Broken Sword.

Vadå då? Har du ingen humor? Var ett askul spel ju ;P

Medlem
Skrivet av OscarorE:
Skrivet av floppa:
Skrivet av Traveller in time:

Alla som har fb donerar 0.01 öre. Visa att fb faktiskt duger till något.

No offence, men om du räknar lite på det så inser du nog att de knappast har råd att färdigställa sitt spel om alla nu skulle skänka så lite.
Jag förstår din poäng, men...

Om DU räknar lite så inser du nog väldigt SÄKERT att dom skulle kunna färdigställa ett spel på 0,01 öre av varje person på facebook....

Tänker skippa alla versaler, men jag känner att jag måste göra detta, dryg som jag är (trots att det är nyårsafton)...

Facebook har vadå... säg... 800.000.000 användare (give or take). Du skrev att om alla skänker 0,01 öre så kan de färdigställa sitt spel. 0,01 öre är lika med 0.0001 krona - är vi överens så långt?
0.0001 kr x 800.000.000 = 80.000kr. Kanske är det så att min känsla för vad det kostar att sammanställa ett spel är det som fallerar - men jag gissar trots detta på att det kostar mer än åttiotusen kronor?

Gott Nytt!!

1
Skriv svar