Medlem
Vidzone laggar?

Tjenare, hade tänkt att sköta nyårsfirandet med Vidzone ikväll så inte alla ska pilla på spotify o ändra i köer och spellistor etc.

Tycker att vidzone har haft såna sjuka laggproblem sen de uppdaterade till den senaste UI:n.

Har Felias snabbaste ADSL så det är väl 18-24/3 så jag antar att det inte är bandbredden som ska strula?

Inga program igång på någon dator, bara en dator igång och den har bara Chrome rullandes, alltså ingen bandbredd som går åt där.

Någon annan som har satans problem med Vidzone? Om jag tryckerpå en låt nu kan det ta närmare en minut innan den kör igång den sen kan den ändå behöva buffra någon gång mitt i låten, blir Spotifyfirande ändå, vilket suuuuger.

My two cents.

Mordo

Medlem

vidzone har även ganska dålig kvalité, kollade lite Frankie goes to hollywood, det var hemskt.


signatur
Medlem

Körde själv Vidzone igår utan problem via Telia adsl.
Och en del videor har inte så bra kvalité som pierreB påpekar...

Medlem

Jag gillar vidzone,, jag har ingen vidare erfarenhet av musik-video sajter sedan innan. Men att det laggar/buffrar någon gång det får man nog räkna med. Har inte upplevt att det stör mig direkt men visst det finns där.

Men den stora missen för vidzone tycker jag är själva kontrollpanelen/menyerna och bristen på artister (som jag gillar). För övrigt är den skitbra den är ju för fasen gratis. Ta en titt på vidzone till Xbox där måste du betala för varje video har jag för mig som du vill ha hem.


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar