Gott nytt (spel) år -tråden

Medlem
Gott nytt (spel) år -tråden

Ytterligare ett år till ända, med fantastiskt många bra spel.
2012 lockar med Tomb Raider, The last of us, Ghost Recon Future soldier, Silent hill downpour, Twisted Metal, Mass effect 3, Max Payne 3, Metal Gear Rising, Prey 2, Scrolls, Hitman, Diablo III, Medal of honor 2, I am alive och många många fler.

Gott nytt spelår till alla FZ:are och givetvis till redaktionen som gör ett fantastiskt jobb.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Gott nytt år.. dräglar inför Max Payne 3

Medlem

Gott nytt år

Skrivet av raiiga:

Gott nytt år

Vad raiiga sa!

Ser inte fram emot ett enda spel nästa år...varför finns det inget som kittlar köplustan??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gott nytt år!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

gått nytt år ja, vore inte fel att nöta igenom lite Diablo3 just nu, mest för att lugna mitt beroende som inte konsollspelen kan mätta, dom tar ju slut.. heopp. .mer öl och lite väntan inför tolvslaget hej hopp!


signatur
Medlem

Gott nytt år.

Medlem

Gott nytt år!

Medlem

Gott nytt år!
(Hoppas på riktiga nyheter om HL3).


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Gott nytt år!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Mass Effect 3, Guild Wars 2 och Hitman är det enda som jag ser framemot i nuläget i år.
Gott Nytt År!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av raiiga:

Gott nytt år

Vad raiiga sa!

Ser inte fram emot ett enda spel nästa år...varför finns det inget som kittlar köplustan??

Antagligen så är skitet portat annars kommer det inte till PC. Kan vara därför...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

"Bioshock: Infinite" och nästa Call Of Duty


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mass Effect 3? Jarrå!

Medlem
Skrivet av bent toe:

Ytterligare ett år till ända, med fantastiskt många bra spel.
2012 lockar med Tomb Raider, The last of us, Ghost Recon Future soldier, Silent hill downpour, Twisted Metal, Mass effect 3, Max Payne 3, Metal Gear Rising, Prey 2, Scrolls, Hitman, Diablo III, Medal of honor 2, I am alive och många många fler.

Det enda jag tror jag kommer att tycka om av ovanstående är Diablo3... om det nu släpps under året.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar