Årets spel 2011

Medlem
Årets spel 2011

Då var det dags igen, den spännande stunden då jag ska utse mina favoritspel som har släppts under 2011. Jag har tyvärr inte hunnit spela igenom alla spel som har släppts, så om ni saknar något spel på listan så kan det bero på det. Men innan vi ger oss på den stora utmärkelsen så har jag några andra kategorier att ge ut:

Årets Story:

5: Portal 2
4: Deus Ex: Human Revolution
3: The Witcher 2: Assassins of Kings
2: L.A. Noire
1: Uncharted 3: Drakes Deception

Årets Snyggaste:

5: L.A. Noire
4: The Witcher 2: Assassins of Kings
3: Battlefield 3
2: Uncharted 3: Drakes Deception
1: Rayman Origins

Bästa Ljuddesign och röstskådespelande

5: The Elder Scrolls V: Skyrim
4: L.A. Noire
3: Battlefield 3
2: Portal 2
1: Uncharted 3: Drakes Deception

Årets Besvikelser:

5: Battlefield 3
4: Assassins Creed: Revelations
3: Dagon Age II
2: Ratchet & Clank: All 4 One
1: Call of Duty: Modern Warfare 3

Och då var vi till sist framme vid huvudakten av dagens blogginlägg, nämligen Årets spel:

Årets bästa spel:

5: L.A. Noire
4: Portal 2
3: The Witcher 2: Assassins of Kings
2: Rayman Origins
1: Uncharted 3: Drakes Deception

Årets vinnare är tydligen en riktig öken

Ja, där har ni mina utmärkelser. Håller ni med, eller är ni totalt emot listan?

#blogg

Medlem
Årets spel 2011

Håller inte med om Ratchet på besvikelse-listan. Spelet är ju inte lika bra som tidigare spel, men jag tycker det är bra som ett co-opspel. Man måste spela minst två för att kunna ha kul i co-op. Helst i samma soffa också.

Medlem

Det är det som är problemet, istället för att ge oss en förstklassig soloupplevelse som alla de andra spelen i serien är, så väljer de att ge oss en stel och tråkig CO-OP-variant...

Därför är det en riktig besvikelse för mig som är en riktig R&C-fanboy.

Även jag är en stor R&C-fanboy. Och jag fan också att flerspelar "tvånget" med "Move kontroller i tanke!" för störde spelet för mig. Ty jag har inte Move eller vänner


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Även jag är en stor R&C-fanboy. Och jag fan också att flerspelar "tvånget" med "Move kontroller i tanke!" för störde spelet för mig. Ty jag har inte Move eller vänner

Går väl inte ens att spela med move?

1
Skriv svar