Sonic the Hedgehog 4: Episode 2 på väg

Robot
Sonic the Hedgehog 4: Episode 2 på väg

Sonic Team och Sega blev säkerligen glada över att folk faktiskt tyckte om Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 och således är det inte helt oväntat att Episode 2 börjar närma sig. Spana in första teasern.

#sonic-the-hedgehog-4-episode-1, #sega


Medlem
Sonic the Hedgehog 4: Episode 2 på väg

Trevligt. Sonic Generations kunde blivit bra, men ack så skadad frameraten var :\

Medlem

Gillade aldrig hur EP4 såg ut. Verkade mest som ett sista försök att locka de gamla fansen tillbaks med klassiska bankoncpet vilket gjorde att det kändes mer som en mishmash så att säga. Nä, jag säger skippa det här och gör mer DLC till Generations istället, saknar fortfarande massa Genesis-era banor

Medlem

Undrar om de väntar till nästa generation med att släppa EP3?


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Önskar de kunde lägga ner hela Episod-grejen. Finns nog inget mer oattraktivt än Episod 1 (alla nummer är hemska, men 1:an är den som orsakar mest "do not want") på slutet av en speltitel. Varje gång jag ser det säger jag bara "NOPE"

Medlem

Jag hoppas att dom kommer använda classic Sonic nu när dom har introducerat honom i Sonic Generations. Nya Sonic passar inte lika bra för side-scrolling

Medlem

Att det ska ta två år för dem att göra en ny episod känns skamligt. Fast å andra sidan så ville de väl inte konkurrera med sitt egna Sonic Generations.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nightswipe:

Trevligt. Sonic Generations kunde blivit bra, men ack så skadad frameraten var :\

Vars har du då spelat spelet? På Dator flyter det på perfekt i 60 fps. På xbox får det fps drop på X antal ställen som det då inte ens spelar någon som helst roll överhuvudtaget.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Låter bra, gillar Sonic-spelen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Orka slänga upp sån skit och sedan ha mage att kalla det trailer. Ingen bra PR för spelet för jag får budskapet "spelet suger därför får ni bara se lite flashande."

Medlem

Gillade inte episode 1 alls, kontrollen kändes helt fel och miljöerna ointressanta, lirade ett par banor när jag köpte det, har inte rört det sedan dess.

Generations var däremot riktigt kul, nu har jag inte klarat spelet men den första delen var riktigt kul, till och med challenge banorna var bitvis riktigt bra, vissa av de moderna banorna är kanske inte helt hundra men de är helt klart på rätt väg, spelar det lite då och då, finns mycket att samla på.

1
Skriv svar