Sista chansen – Vinn en Ipad 2!

Robot
Sista chansen – Vinn en Ipad 2!

Surfplatta med massor av minne och fotbollsspel kan bli inledningen på 2012. Var med och tävla innan midnatt.

#football-manager-2012-handheld


Medlem
Sista chansen – Vinn en Ipad 2!

Är det nån som verkligen vill ha detta?


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Är det nån som verkligen vill ha detta?

Hell yeah! Manager 2012 äger, dock är Ipad något jag inte äger. Gott lira när man sitter timvis på tåget.

Medlem

Extremt hög vill ha-faktor på iPad:en, sedan kanske spelet är bra med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Vill inte ha en iPad med Football Manager-skiten på den.

Medlem

Ahhh! Vil ha! Har lekt med iPad ett antal timmar, dock inte min, och kan säga att det verkligen är ett måste!


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Är det nån som verkligen vill ha detta?

Oja ! Lirar fortfarande FM10, har 577h på den lol, skulle vara nice med FM12 och en Ipad2 !

Medlem

Tycker ni ska lotta ut FM12 endast, kunde ni lottat ut ett par tusen exemplar, i stället för att spendera alla pengar på en iPad.
Synd bara att dessa dyra priser kräver motivering, ni skulle haft en sodukuspel eller korsordi stället, så ni kommer runt lagen.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Tycker ni ska lotta ut FM12 endast, kunde ni lottat ut ett par tusen exemplar, i stället för att spendera alla pengar på en iPad.
Synd bara att dessa dyra priser kräver motivering, ni skulle haft en sodukuspel eller korsordi stället, så ni kommer runt lagen.

Dom har nog inför denna tävling, likt som inför de flesta andra, inte köpt "några schyssta priser" och sedan kollat på vad man kan göra för tävling som passar in. De har nog snarare fått ett par priser antingen av Egmont eller av en (spel)utgivare för att sedan göra en tävling som en slags reklam-drive.

I detta fall är det extra troligt då iPad:en har ett tryck från spelet på baksidan...

// edit: Stavvningskontrol.

// edit igen: jävlar också, hade fel på en fråga


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bah klantade mig på fråga 3...Läste att det skulle vara det GENOMSNITTLIGA betyget på 2 spel istället för att sätta ihop poängen... =(
Hur i h-e kan man läsa något som inte finns....

Medlem
Skrivet av Hapl0:

Bah klantade mig på fråga 3...Läste att det skulle vara det GENOMSNITTLIGA betyget på 2 spel istället för att sätta ihop poängen... =(
Hur i h-e kan man läsa något som inte finns....

Haha då är vi två om det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hapl0:

Bah klantade mig på fråga 3...Läste att det skulle vara det GENOMSNITTLIGA betyget på 2 spel istället för att sätta ihop poängen... =(
Hur i h-e kan man läsa något som inte finns....

Haha då är vi två om det

Var väldigt väldigt väldigt nära att göra det men kom på mig själv i sista stund.

Medlem

"Lägger ihop", det går ju att definera lite bättre kan ju jag tycka, eftersom mer än 80% svarade fel på en sådan simpel fråga, inklusive moi.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Redaktör
Skrivet av twomas:

"Lägger ihop", det går ju att definera lite bättre kan ju jag tycka, eftersom mer än 80% svarade fel på en sådan simpel fråga, inklusive moi.

80 procent svarade rätt. Och jag vet inte om det går att formulera frågan så mycket tydligare, utan att göra svaret alldeles uppenbart. Det handlar nog snarare om att läsa frågan ordentligt, nu förväntade man sig kanske ett snittbetyg snarare än summan.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av twomas:

"Lägger ihop", det går ju att definera lite bättre kan ju jag tycka, eftersom mer än 80% svarade fel på en sådan simpel fråga, inklusive moi.

80 procent svarade rätt. Och jag vet inte om det går att formulera frågan så mycket tydligare, utan att göra svaret alldeles uppenbart. Det handlar nog snarare om att läsa frågan ordentligt, nu förväntade man sig kanske ett snittbetyg snarare än summan.

haha fan vad ägd jag blev.
Du har ju så rätt, bevisligen.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Redaktör
Skrivet av twomas:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av twomas:

"Lägger ihop", det går ju att definera lite bättre kan ju jag tycka, eftersom mer än 80% svarade fel på en sådan simpel fråga, inklusive moi.

80 procent svarade rätt. Och jag vet inte om det går att formulera frågan så mycket tydligare, utan att göra svaret alldeles uppenbart. Det handlar nog snarare om att läsa frågan ordentligt, nu förväntade man sig kanske ett snittbetyg snarare än summan.

haha fan vad ägd jag blev.
Du har ju så rätt, bevisligen.

Kuggfrågans triumf!


signatur
1
Skriv svar