Nyversion av Little Big Adventure på väg

Robot
Nyversion av Little Big Adventure på väg

Och gänget bakom Twinsens äventyr nämner även att det kan bli tal om ett Little Big Adventure 3.

#little-big-adventure, #little-big-adventure-2


Medlem
Nyversion av Little Big Adventure på väg

Ofyfan va grymt!!!!

This made my year..

Medlem

Jag läste Little Big Planet, to much 0,7 alkoholhaltig cider!

Medlem
Skrivet av Manley:

Ofyfan va grymt!!!!

This made my year..

Årets bästa nyhet huh?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Little Big Adventure 1&2 är fantastiskt bra och charmiga spel

Undrar om dom lyckas behålla den charmen med nyversionen?

Medlem

Sjukt gott med en remake och en fortsättning! Finns ingen spelserie som ligger mig så varmt om hjärtat som Little Big Adventure. Jag har spelat spelen minst en gång om året sedan jag var liten och de behåller fortfarande sin charm varje gång! Fyfan vad glad jag blir, blev nästan tårögd när jag läste detta!

Medlem

2012 Best YEAR EVER

Inaktiv
Medlem

Läste "Little Big Planet" först, och tänkte vad i helvete? Redan? Klickar in på länken och ser Twinsen. WOOHOO! Detta ser jag fram emot!

Medlem

Hurra har både ettan och tvåan i orginal och spelar fortfarande ibland


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Årets bästa nyhet än så länge! (fniss)

Älskade LBA1/2, suveränt med en remake av originalet och eventuell uppföljare.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

ÅHHHHHHHH Vad jag har längtat!!
Bästa nyheten i år, även fast det bara har gått 4½ timme av detta år!


signatur
Zax
Medlem

Underbar nyhet! Lba 2 är ett paradexempel över episka spel.

Medlem

Oh hell yes! Hoppas Phil Vachey gör musiken denna gång också.

Medlem

fyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaannnn!!!!!!!!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MITT LIV ÄR KOMPLETT!

Medlem

Fuck Yeah ^^ Twinsen is back ;D

Medlem

Utan tvekan favoritspelen från barndomen!

Medlem

Zomgwtfbbq <3

Medlem

Yay!


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Älskade dessa spelen när man var mindre. Klurigt och spännande minns jag att man tyckte det var. Bra berättande också, samt att det var Svensk text! Det underlättade då man inte kunde så bra engelska på den tiden

Medlem

Lugnt det bästa "Lonewolf-spel" jag lirat. Jag var ett par år yngre då dock, men älskade stämningen, musiken, och alla skumma karaktärer... Nått magiskt med det.

Medlem

En remake på ettan var gött att höra, spelade igenom LBA1 och 2 för några månader sen när de släpptes på gog. men jag skulle inte hålla andan för en tredje del i serien riktigt än. Jag har hängt på magicballnetwork (http://www.magicball.net/) som haft kontakt med killarna bakom Adline, och det är en drös med äganderättigheter och personliga disputer som blockar projektet. Allt finns att läsa på forumet eller en mer sammanfattande version på infosidan för LBA3, och det de säger i intervjun är samma sak de sagt de senaste 5-6 åren.

Med det sagt, ser fram emot LBA1 remaken


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Säkert har någon redan nämnt detta men första spelet går att få tag på gratis och det funkar ypperligt med Windows. Körde igenom det här spelet när FZ hade sin "tävling" och det var fortfarande lika kul (om än aningen irriterande ibland) som det var när jag spelade det första gången då det kom ut. Rekommenderas varmt till de som vill ha ett ganska annorlunda spel=).

Medlem

Tårögd av lycka :,)


signatur

RROD

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Wow de var en het nyhet! Minns hur man nötte för å klara LBA2 fantastiskt äventyr! hoppas det här blir ännu en spännande episod i serien!

Medlem

Trevligt! Ge oss nu uppföljare på Day Of The Tentacle också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Härligt härligt!

Medlem

Fan vad grymt! Köpte precis båda spelen på GoG. 2:an är ett av mina favoritspel från barndomen.
Provade också 1:an, men satan i gatan vad oförlåtande den är!

12
Skriv svar