Steam-rean - sista dagen

Robot
Steam-rean - sista dagen

Det maffiga rea-äventyret närmar sig sitt slut. Har du numer spel nog för hela 2012?

#la-noire, #bioshock, #magicka


Medlem
Steam-rean - sista dagen

wtb

Medlem

Får väl önska er som är med i steam utlottningen lycka till och Gott nytt år!

Medlem

Köpte LA Noire för 115kr. Riktigt bra pris!

Medlem

Xotic är det enda jag köpt, inget spel som jag varit sugen på. Lirar bara Swotor och bF3 behöver man nått annat hehe..

Medlem

Jag har köpt massor spel och även gjort lite klappjakt i spelen. Har fått lite gratisspel och kuponger för 2012. Weee! Riktigt bra julrea och event som varit på Steam!

Inaktiv

Steam förtjänar nobelpriset!

Medlem

"där någon kommer vinna alla spel på Steam." ... men va i helvete xD ... det blir mycket spel det till vinnaren

Medlem

Den här gången har jag införskaffat Serious Sam HD: The First Encounter, Magicka Collection och lite blandat DLC åt mig själv samt Shogun 2 som jag gav bort som en sen julklapp. Rätt bra erbjudanden, som vanligt när det vankas rea på Steam.

Medlem

Jag vill ha Batman Arkham City till PC för 50% off! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Så illa att det använder Games for Windows Live......


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Det bidde att jag köpte 20 spel även denna vinter - those bastards! Mycket gott att spela fram till midsommar, den saken är klar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har tyvärr inte kunnat följa hela jul-rean, men en bunt spel har det blivit. Antagligen blir det ett eller två till innan rean är över.

Kommer lätt att ha spel att plocka fram till midsommar jag också.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill ha Batman Arkham City till PC för 50% off! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Så illa att det använder Games for Windows Live......

Tror det var faktiskt till salu för 50% rabatt, men jag fick inte köpa det för jag tillhörde inte rätt område.

På tal om special achievements och vinsterna från dem, de sög duktigt. Fick ingenting vettigt.
Crafta 21 kol till 25% 33% och 50% rabatt på valve spel.

Medlem
Skrivet av Dekker:
Skrivet av Remus:

Jag vill ha Batman Arkham City till PC för 50% off! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Så illa att det använder Games for Windows Live......

Tror det var faktiskt till salu för 50% rabatt, men jag fick inte köpa det för jag tillhörde inte rätt område.

På tal om special achievements och vinsterna från dem, de sög duktigt. Fick ingenting vettigt.
Crafta 21 kol till 25% 33% och 50% rabatt på valve spel.

Precis i början fanns det ju nåt Warner Bros-pack för 40 euro som innehöll Arkham City, War in the North och en hög andra. Det försvann rätt fort dock. Fan att jag inte passade på..

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill ha Batman Arkham City till PC för 50% off! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Så illa att det använder Games for Windows Live......

Greenmangaming har det nu för 50% off. 25 dollar, men det är ingen steamkey utan man använder deras program för att få ner det.


signatur

Videomupp

Medlem

För första gången någonsin har jag faktiskt köpt ett par spel från Steam och jag kommer nog köpa ett par till, Magicka är given och kanske Rochard. Bioshock 1 och 2 äger jag redan, samma sak med Hitman samligen, Enda spelet i Might & Magick samligen som var intressant var Messiah och den äger jag sedan tidigare. Grid är jag lite sugen på, är det bättre än Dirt spelen?

Edit: Trodde jag redan ägde Blood Money men det gjorde jag inte, kanske blir ett köp av det med då jag gillar serien även om jag bara spelat ett eller två uppdrag av första spelet och spelat demot av andra=).

Medlem

Jag har fått en hel del spel av att crafta kol, bland annat Terraria och F1 2011. Dock så har majoriteten varit rabattkuponger, och värst av allt var att jag fick 1 kol av att crafta 7 kol en gång :/ Passade även på att slå till på Shogun 2 för €9.99. Sammanfattat så har det varit en rätt så lyckat julrea på Steam för mig, trots vissa besvikelser

Medlem

haha, hade typ 400 coal när Valve announceade:

The Great Gift Pile
We ran out of prizes and coupons from 3rd party publishers. The Great Gift Pile currently contains Valve games and coupons. Thanks to all for participating!

.... kul ....

Medlem

Sådär då har man lagt till Blood Money och Magicka till Steam samligen. Har kollat runt lite och det verkar som detta är sista dagen för nya spel, om ca 10 min kommer de tydligen köra en rea där Valve valt ut ett antal spel från de tidigare dagarna. Spel jag hoppas på är Batman AA, Terraria, Sam & Max samlingen, Rock of Ages, Red Faction, Bastion, AvP, Singularity, Portal 2 eller Amnesia=)

Skribent
Skrivet av Remus:

Jag vill ha Batman Arkham City till PC för 50% off! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Så illa att det använder Games for Windows Live......

Det var ju som sagt en dag till, idag är sista dagen och Batman Arkham City finns med 50% rabatt.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill ha Batman Arkham City till PC för 50% off! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Så illa att det använder Games for Windows Live......

Köpte det från steam precis ^_^

Medlem
Skrivet av Shadee:

Det var ju som sagt en dag till, idag är sista dagen och Batman Arkham City finns med 50% rabatt.

Ja men FZ menade nog sista dagen de lägger upp nya deals, dealen för några minuter sedan består av gamla som redan varit tidigare.
OT:
Riktigt nöjd med spelen de valt denna dag, ett par spel som jag ville skulle vara med som Portal 2 är given och samma sak med Terraria, Orcs Must Die är nog också given. Kanske Dungeon Defenders, är lite osäker på den och Bastion tror jag också det får bli=).

Medlem

Det blev en hel del spel för min del

Max Payne
Max Payne 2
Singularity
The Chronicles of Riddick
Fable: The lost chapters
Back to the future

Jag tror allt har gått på mindre än 250kr Har spel så det räcker rätt länge i år, jag älskar Steam <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Steam har ätit upp på tok för mycket av min plånbok ....

Medlem

För min del blev det Aliens vs Predator 3 bara, som ett helt spel dvs. Saints Row 3 köpte jag från THQs egna sida när det kostade 170kr och aktiverade på Steam. Köpte även DLC till AvP3, Dungeons of Dredmor och Stars are Left(Magicka). Var redan ägare till de flesta bra dealsen på steam. Bara Deus Ex jag lider för, fast får ta och vänta. Tänkte förhandsboka Diablo 3 Collector's Edition för den sista pengen.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

För min del blev det Aliens vs Predator 3 bara, som ett helt spel dvs. Saints Row 3 köpte jag från THQs egna sida när det kostade 170kr och aktiverade på Steam. Köpte även DLC till AvP3, Dungeons of Dredmor och Stars are Left(Magicka). Var redan ägare till de flesta bra dealsen på steam. Bara Deus Ex jag lider för, fast får ta och vänta. Tänkte förhandsboka Diablo 3 Collector's Edition för den sista pengen.

Men... deus ex (det nya) kostar bara 150 kr på steam nu. Eller menade du originalet?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ca 1500kr fattigare men ca 100 (!) spel rikare

Jag kommer att summera rean med ett stort :D. Glad pojke idag!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Fylle-shoppade på nyårsnatten tydligen. Nya deus ex, la noire och skyrim fanns på morgonen att spela

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Bara Deus Ex jag lider för, fast får ta och vänta. Tänkte förhandsboka Diablo 3 Collector's Edition för den sista pengen.

Första Deus Ex kostar 49 kr på CDON om det var det spelet du menade annars finns senaste delen på Steam med en 66% rabatt (spelet har inte gått att få tag på billigare än detta under rean) fram till 19.00 ikväll (tidigare reor har hållit på till 23 så det borde denna göra med men inte helt hundra på om den kommer göra det eller ej).

Medlem
Skrivet av Thebun:

Fylle-shoppade på nyårsnatten tydligen. Nya deus ex, la noire och skyrim fanns på morgonen att spela

... *fniss*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar