Nyversion av Little Big Adventure på väg

Medlem

Jag är verkligen överraskad att se att det finns så pass många LBA-fans! Jag trodde att jag var bland de få
Ontopic: Fyfan vad najs! Måste erkänna att jag inte spelat så mycket av ettan men tvåan är typ definitionen av min barndom (sorgligt kanske men vem bryr sig), det är så fruktansvärt mysigt och underbart spel!

Medlem

åh nostalgin!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Manley:

Ofyfan va grymt!!!!

This made my year..

Årets bästa nyhet huh?

Åhhhhh! Detta är i sanning årets bästa nyhet och ingenting de kommande tolv månaderna kan ändra på den saken. Punkt. LBA2 är ett av de mysigaste, finaste och roligaste spelen som finns.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

WOOOOOHOOO!!!
2012 kunde inte börja bättre. ^^

Medlem

OMFG, väntan i typ hela mitt liv på denna nyhet!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Medlem
Skrivet av Manley:

Ofyfan va grymt!!!!

^ Vad han skrev!

Medlem

"Hu-hu! T-W-I-N-S-E-N, with this rain I found plenty of mushrooms!"

Medlem

Kände precis samma sak, mina polare lirade oxå det... Tror jag gick i 8an när jag började med PC spel, och det börjades med Quake, Broken Sword och alla gamla klassiker, men det var inget som tog mig med storm som LBA2 gjorde och jag kan aldrig beskriva varför. Men som andra säger så kändes det mysigt och spännande på samma gång. Musiken, kararaktärerna tror jag att jag reagerade mest på, ja, hela stilen egentligen. Satt bänkad vid spelet och tror jag körde ut det 3 ggr innan det fick vila för alltid.

Sen kom aldrig nån nyhet om en trea och nu är jag snart 30 år och är en kräsen jävel. Men hoppas ändå man kan finna den gamla mys-stämningen i en eventuell 3:a.

12
Skriv svar