Rykte: Co-op i God of War IV

Robot
Rykte: Co-op i God of War IV

Kan det fjärde God of War bli ett episkt co-op-äventyr med Kratos och hans bror Deimos i helvetets eldar? Och kan det släppas redan i september?


Ook
Bibliotekarie (UU)
Rykte: Co-op i God of War IV

Det luktar lite väl mycket mjölkning. Trean fick sig ett värdigt slut, vad mer finns att göra då samtliga gudar borde vara döda?

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem
Skrivet av DrD:

Det luktar lite väl mycket mjölkning. Trean fick sig ett värdigt slut, vad mer finns att göra då samtliga gudar borde vara döda?

Om dom inte gör ännu en prequel då förstås, Nej men ja håller me dig, dom kan ju fortsätta med god of war som varumärke, men det ksk e dags att lämna Kratos bakom sig...

Medlem
Skrivet av DrD:

Det luktar lite väl mycket mjölkning. Trean fick sig ett värdigt slut, vad mer finns att göra då samtliga gudar borde vara döda?

Jag skulle nog sätta "spolier varning" på det där. Men håller helt med dig. Treans slut kändes bra och borde stanna där. Dock var trean något av det bästa jag spelat så en del inom mig vill verkligen ha en fyra ... fast ändå inte

Medlem
Skrivet av Pettor:
Skrivet av DrD:

Det luktar lite väl mycket mjölkning. Trean fick sig ett värdigt slut, vad mer finns att göra då samtliga gudar borde vara döda?

Jag skulle nog sätta "spolier varning" på det där. Men håller helt med dig. Treans slut kändes bra och borde stanna där. Dock var trean något av det bästa jag spelat så en del inom mig vill verkligen ha en fyra ... fast ändå inte

Kratos kan börja whoopa lite Asar istället.


signatur

//Schmoo

Medlem

Om det nu kommer ett God of War 4 vill jag att det antingen är en annan karaktär än kratos eller att det iallafall utspelar sig efter 3an. För mig är historien slut och jag har ingen lust att spela där slutet i 3an inte har skett än.

Medlem

Åh nej, ska de förstöra GOW-serien med Co-op precis som de gjorde med Ratchet & Clank...

För f*n Sony, ta och skärp er nu! Alla spel passar inte som Co-op!

Medlem
Skrivet av Schmoo:
Skrivet av Pettor:
Skrivet av DrD:

Det luktar lite väl mycket mjölkning. Trean fick sig ett värdigt slut, vad mer finns att göra då samtliga gudar borde vara döda?

Jag skulle nog sätta "spolier varning" på det där. Men håller helt med dig. Treans slut kändes bra och borde stanna där. Dock var trean något av det bästa jag spelat så en del inom mig vill verkligen ha en fyra ... fast ändå inte

Kratos kan börja whoopa lite Asar istället.

Om vi ska vara realistiska så är det nog Asarna som whoopar Kratos. Mjölner... rakt i pannan!

Medlem

Step 1) Revive and remake old games and make sequels and put co-op and online in them regardless whether that fits or not
Step 2) ???
Step 3) Profit

*underpants gnome låten gnolar i bakgrunden*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Och ni tycker inte Super Mario mjölkar skiten ur sina spel då?
CooP i GoW kan säkert bli bra om dom gör det på rätt sätt

Inaktiv

Mjölkas hit och dit.. när ska det få ett slut!

Ti.
Medlem
Skrivet av Saftnisse:

Och ni tycker inte Super Mario mjölkar skiten ur sina spel då?
CooP i GoW kan säkert bli bra om dom gör det på rätt sätt

Mario mjölkar nog i bästa fall bara Peachs titties. Nintendo, förmodar jag att du menar, men absolut!

Får de bara in CO-OP så att det storymässigt inte fallerar. Måste ju förklaras varför han inte är med i trean. För jag antar att det här utspelar sig mellan 2: an och 3: an.

1
Skriv svar