Möt Phoenix Wright – "på riktigt"

Robot
Möt Phoenix Wright – "på riktigt"

Har du någon gång undrat hur det färgstarka karaktärsgalleriet från Phoenix Wright-spelen ser ut IRL? Färska bilder från filmen ger dig svar.


Medlem
Möt Phoenix Wright – "på riktigt"

Till alla er som är sugna på att spela, men inte har något DS, så finns Phoenix Wright till iOS
Skitbra på långa, tråkiga resor.

Medlem
Skrivet av Gurant:

Till alla er som är sugna på att spela, men inte har något DS, så finns Phoenix Wright till iOS
Skitbra på långa, tråkiga resor.

Det visste jag inte, tack för tipset!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Lika lockande och charmigt som tuggummit under sulan.
Tycker helt enkelt att detta inte behövs. Nog sagt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Antar att det kommer vara japanskt tal, och då tröttnar man ju efter ett par minuter... Flopp flopp.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fettot här ovan vill gärna ha dubbat på tyska. Bara så ni vet.

Medlem

Känns lite märkligt att skådespelarna är asiatiska när dom ser ut att vara kaukasier i spelen, men men... Den hade väl bara blivit dålig/corny då kanske.

Medlem

Denna nyhet förtjänar... a boot to the head!

Medlem
Skrivet av Gurant:

Till alla er som är sugna på att spela, men inte har något DS, så finns Phoenix Wright till iOS
Skitbra på långa, tråkiga resor.

Bra tips, tack!

Moderator | Testpilot

Skulle ju hellre sett en animerad film eller tv serie om jag ska vara ärlig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Så det som händer och syns i film är "på riktigt" enligt FZ? Och hur "möter" man någon genom att se en bild på dom?
Börjar seriöst tröttna på FZs aftonbladetrubriker, denna var ju inte så illa egentligen men ändå det som fick bägaren att rinna över.

Medlem

Jonas Levengood.

mmmm macka.


signatur

hur tjattar man

Cool frissa, det säger jag bara...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av derpious:

Så det som händer och syns i film är "på riktigt" enligt FZ? Och hur "möter" man någon genom att se en bild på dom?
Börjar seriöst tröttna på FZs aftonbladetrubriker, denna var ju inte så illa egentligen men ändå det som fick bägaren att rinna över.

Chill mate, även om huvudrubriken kan ibland bli lite förvillande så kan man ju läsa undertexten också, där står det att det är bilder från filmen.

Om det hade varit så farligt hade jag varit borta för länge sedan, men man måste faktiskt skriva en rubrik till en artikel. Ibland blir det jättebra, ibland lite sämre. Så är det med allting.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

VARFÖR STÅR EDGEWORTH PÅ PHOENIXS SIDA!? Dåligt! Det blir en flopp endast på grund av det!

Aaah, Phoenix Wright... Så bra, så bra.

1
Skriv svar