Inaktiv

BF3.

Har trots buggar och trots att det var 360-versionen haft jävligt kul med spelet.

Medlem

The Witcher 2, då jag älskar story över (nästan) allt annat så försvann här mååånga timmar. Sen får vi ju inte glömma spelmekaniken, de olika valen och den undersköna grafiken.

Medlem

Håller med ovanstående.
The witcher 2 var det spelet som imponerade mig mest, alla andra spel kände jag igen.

Storyn var helt underbar, ett ''moget'' spel.

Medlem

Minecraft får min röst.
Motiveringen är helt enkelt att det är ett originellt spel. Spel som Battlefield 3 och Skyrim är spelidéer som vi redan har sett, visst är de bra utförda, men jag ser hellre något nytt.


signatur

Life is pain, Learn to enjoy it.

Medlem

Varför gillar folk mer witcher än uncharted 3 riktigt dålig smak må jag säga

Medlem

Skyrim lätt 1a.
Sedan typ
Uncharted
Minecraft
Dark Souls
SWTOR
Forza4
osv.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av AW8:

Skyrim. Trots buggar och ibland komisk enkel svårighetsgrad så gav det mig 150 timmar underhållande speltid innan jag ens mötte min första drake - och många timmar återstår.

Därför är det Game of the Year.

Nog för att jag brukar ta tid på mig vid karaktärsskapandet, men 150h är lite väl överdrivet

*fniss*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem
Skrivet av Yabba:

SWTOR

+10000

Medlem

Måste säga att jag tycker Warhammer 40k: Space Marine lös allra klarast på spel himmelen 2011!

Kort recension av spelet: http://bit.ly/sNiRxe


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Ja, Hard reset glömde jag helt bort, bara för jag inte såg det i listan. Men det platsar ju absolut bland dom bättre spelen i år för min del också. - kort men intensivt


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Star Wars The old republic!

Medlem

Skyrim

Helt klart

Jag har lirat de flesta av spelen på listan och Skyrim är helt klart det mest fängslande och dessutom en fantastisk möjlighet att "bygga på och ut" av en dedikerad Communtiy som fixar det som speltillverkaren inte bryr sig om.

Helt enkelt ett fantastiskt spel.

Medlem

Det är intressant tycker jag att Call of Duty Modern Warfare 3 har fått fler röster än Gears of War 3... jag är dock glad att det i skrivande stund bara är 21 stycken som tycker detta mainstream-tugg är årets spel


signatur

"Ungefär lika användarvänligt som en ihoprullad skallerorm"

123
Skriv svar