The Hobbit trailer

Medlem
The Hobbit trailer

Jag grät nästa av glädje när den första trailern till The Hobbit: An Unexpected Journey släpptes. Vad tror ni? Kommer filmerna leva upp till Lord Of The Rings? Hissa eller dissa...

Jag tok-hissar!!!!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Mmmm ser fram emot den. Men jag trodde inte att peter jackson skulle göra filmen men tydligen?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag hoppas verkligen att den lever upp till alla förväntningar. Det blir helt underbart med ytterligare en lotr film!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Litar på Jackson


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Howard shore tycks ha gjort det igen! Makalös temamelodi.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Jag instämmer med WaltX; jag litar på Jackson. Han kommer utan tvekan att leverera med The Hobbit så ja, jag ser fram emot filmen.

Medlem

Eftersom den har varit på gång så länge hoppas man ju verkligen att dom kan fixa det på något snyggt sätt:p
Jag tror den kommer bli EPIC!

Jag håller med samtliga föregående talare, ska bli kul o se Persbrandt som Beorn också! Kommer passa utmärkt i den rollen. Har fan The Hobbitsagan (efter en underbar gammal tecknad klassiker ja såg 1 milijon gånger som barn) närmre hjärtat än själva Sagan om Ringen så detta kommer bli mer än spännande.

En hel hög med dvärgar och en jäkla massa piprökande! De får anstränga sig om de ska kunna misslyckas med det konceptet...

Medlem
Skrivet av Soulless:

Mmmm ser fram emot den. Men jag trodde inte att peter jackson skulle göra filmen men tydligen?

Det var meningen att Guillermo del Toro skulle sy i hop The Hobbit men han hoppade av när filmen blev försenad. För att få filmerna gjorda tog Jacksson över.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av El Presidente:

Jag grät nästa av glädje när den första trailern till The Hobbit: An Unexpected Journey släpptes. Vad tror ni? Kommer filmerna leva upp till Lord Of The Rings? Hissa eller dissa...

Jag tok-hissar!!!!

The hobbit var var första bok jag läste från pärm till pärm utan att någon tvinga mig. Underbar bok och för mig har alltid Bilbo varit den riktiga hjälten och Frodo var någon jag tvingades ta in på grund av sagan om ringen

Jag tror Peter vet vad han gör och det kommer säkert bli fantastiskt.
Hmm men jag vill inte spoila så jag är osäker om jag vill se trailern.. ^^


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:
Skrivet av El Presidente:

Jag grät nästa av glädje när den första trailern till The Hobbit: An Unexpected Journey släpptes. Vad tror ni? Kommer filmerna leva upp till Lord Of The Rings? Hissa eller dissa...

Jag tok-hissar!!!!

The hobbit var var första bok jag läste från pärm till pärm utan att någon tvinga mig. Underbar bok och för mig har alltid Bilbo varit den riktiga hjälten och Frodo var någon jag tvingades ta in på grund av sagan om ringen

Jag tror Peter vet vad han gör och det kommer säkert bli fantastiskt.
Hmm men jag vill inte spoila så jag är osäker om jag vill se trailern.. ^^

Jag känner likadant med trailern och jag tänker inte se den!:)

Medlem
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av Soulless:

Mmmm ser fram emot den. Men jag trodde inte att peter jackson skulle göra filmen men tydligen?

Det var meningen att Guillermo del Toro skulle sy i hop The Hobbit men han hoppade av när filmen blev försenad. För att få filmerna gjorda tog Jacksson över.

undrar om det verkligen var så att han hoppade av pga försening eller om det var peter j som ville göra den själv och kunde om de just sköt upp den lite. Sen hoppade Guillermo pga "förseningen" och efter ett tag sa peter "amen va fan.." jag gört då!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Vill inte förstöra feststämningen här i tråden, det blir säkert "ok", men LOTR-serien är inte särskilt bra enligt mig. Inte direkt jättedåliga, NÅT har de ju (förutom vissa väldigt patetiska scener, jag minns t.ex. den där blonda alvens wakeboardande på en sköld nerför en trappa, LOL!) men heller inget speciellt. Men jag kommer garanterat se Hobbit någon gång. Kul för fansen att den kommer dock. Enjoy.

Medlem

Jag har just läst om sagan om ringen trilogin och jag inser vad "förstörd" man blir av filmerna. Nu över julen tittade jag på filmerna igen och satt och grämde mig över allt som ändrats från böckerna.

Missförstå mig inte, filmerna är jättebra, men det känns skönt att återerövra sin egen fantasi och de bilder man får i huvudet när man läser böckerna.

Jag har skyhöga förväntningar på the Hobbit.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag har just läst om sagan om ringen trilogin och jag inser vad "förstörd" man blir av filmerna. Nu över julen tittade jag på filmerna igen och satt och grämde mig över allt som ändrats från böckerna.

Missförstå mig inte, filmerna är jättebra, men det känns skönt att återerövra sin egen fantasi och de bilder man får i huvudet när man läser böckerna.

Jag har skyhöga förväntningar på the Hobbit.

Förstår helt ok fullt. Höll själv på att lämna bion när första filmen hade premiär. Har ändrat mig lite sen dess. Tycker att filmerna är bland de bästa jag sett även om de inte är 100% trogna böckerna (eller ens 80%). Tror inte att The Hobbit blir 100% trogen böckerna heller men har som du jäkligt höga förväntningar.

PS. Borde inte Thorin se äldre ut??


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Jag hoppas verkligen att den lever upp till alla förväntningar. Det blir helt underbart med ytterligare en lotr film!

Det kan aldrig bli för många

Medlem

Någon mer som är nyfiken på hur Persbrandt kommer att se ut och agera?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Någon mer som är nyfiken på hur Persbrandt kommer att se ut och agera?

Jag hoppas bara han inte fuckar upp det alltför mycket.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Jozo:

Någon mer som är nyfiken på hur Persbrandt kommer att se ut och agera?

Jag hoppas bara han inte fuckar upp det alltför mycket.

Det är ingen slump att Mikael Persbrandt fick rollen som Beorn, en shape-shifter som kan ändra skepnad till en björn.

Just sayin'...

Medlem

It will be awesome.

Hoppas dom släpper en directors cut om dom inte trycker in allt i filmerna igen. Var en jäkla skillnad på dom tidigare när man kollade directors jämfört med bio versionerna.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Om Persbrandt förstör The Hobbit för mig så... blir jag upprörd.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Om Persbrandt förstör The Hobbit för mig så... blir jag upprörd.

Vafalls, tycker du inte att Beorn ska vara en dryg stockholmare?

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Tybalt:

Om Persbrandt förstör The Hobbit för mig så... blir jag upprörd.

Vafalls, tycker du inte att Beorn ska vara en dryg stockholmare?

Nej, alla vet ju att Beorn är en dryg göteborgare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag gillar den där mannen med skägget, ni vet han: "Bambapam!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag gillar den där mannen med skägget, ni vet han: "Bambapam!"

Leif Pagrotsky?


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av walter_iego:

Jag gillar den där mannen med skägget, ni vet han: "Bambapam!"

Leif Pagrotsky?

Alias: The swedish gnome.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar