I still got it!

Flakmonkey
I still got it!

[ia=486725; large]

Eller iaf lite Första matchen på jag vet inte hur länge och blev riktigt nöjd över hur det gick! Har ju dessutom var betydligt mer av en UT-spelare än Quake (kass på att röra mig i Quake), men lite aim finns ju kvar och som tur var blev det en bana som man ju känner igen iaf. Det viktigaste av allt var dock att det gav mersmak. Ska verkligen försöka klämma in lite matcher titt som tätt, det är bra för själen

#blogg

I still got it!

Få lite tips från snubben med 649ping.

Skojar bara med dig Klart godkänt resultat, själv är jag rädd för att ge mig in igen, skulle få så mycket pisk.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

hehe jo, men han hade inte det ingame, däremot så var det ju andra som laggade runt ibland. Spelade en match till sen och där gick det i princip lika bra, vann inte men kom in sent och hade bäst kill/death-ratio iaf så nu har man ju verkligen fått blodad tand!

Blir helt klart mer lirande ikväll

Skägg.
10 Chambers

Robin kör en hel del, fast han har fastnat för insta.


signatur
Flakmonkey

Instagib? Finns det här också... uffa... men spelar inte du något längre eller har du dragit ner på tempot? ^^

1
Skriv svar