Lineage II-konstnär jobbar på nytt med NCsoft

Robot
Lineage II-konstnär jobbar på nytt med NCsoft

Juno Jeong lämnade NCsoft efter Lineage II. Nu är han tillbaka och styr konstinriktningen för ett nytt massivt onlinerollspel.

#lineage-ii-the-chaotic-chronicles, #ncsoft, #lineage-iii, #aion-2


Medlem
Lineage II-konstnär jobbar på nytt med NCsoft

Ge MIG Aion 2 !!!

Medlem

Spelar ingen roll hur bra du är på att designa spel. Sista 5 åren så är det 3-5 nya saker i ett MMORPG men inget nytänk.

Hoppas vår generation som går ut i spelvärlden ändrar på grind av företagens IP och trångsynta vy på att inte göra något unikt.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Ge MIG Aion 2 !!!

Aion 2? knappast..
Eftersom 1:an floppade ganska hårt..

Medlem

Hmm,

Korea, Check
NCsoft. Check
MMO, Check

......Cue yet another hypergeneric grindfest.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

<------ rick rolled...

lol

zsm
Medlem
Skrivet av Zymac:

Hmm,

Korea, Check
NCsoft. Check
MMO, Check

......Que yet another hypergenericgrindfest.

Queue stavas det, och gick din mellanslagstangent sönder på slutet?

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av Zymac:

Hmm,

Korea, Check
NCsoft. Check
MMO, Check

......Que yet another hypergenericgrindfest.

Queue stavas det, och gick din mellanslagstangent sönder på slutet?

Jag vet mycket väl att det stavas queue, jag stavade dock fel, (slarvfel, fixat nu) på ordet cue som i "thats my cue" eller "cue commercials in 3.. 2.. 1..."

Och btw, vadan dessa påhopp på min stavning, jag är väl en av de få här på FZ som faktiskt kan skriva någorlunda korrekt svenska.

Om du ska klaga på någon så kan du ju börja med alla dessa **** som förväxlar "e" och "ä", "de" och "dem", och försöker bli världsmästare i särskrivning.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av zsm:
Skrivet av Zymac:

Hmm,

Korea, Check
NCsoft. Check
MMO, Check

......Que yet another hypergenericgrindfest.

Queue stavas det, och gick din mellanslagstangent sönder på slutet?

Jag vet mycket väl att det stavas queue, jag stavade dock fel, (slarvfel, fixat nu) på ordet cue som i "thats my cue" eller "cue commercials in 3.. 2.. 1..."

Och btw, vadan dessa påhopp på min stavning, jag är väl en av de få här på FZ som faktiskt kan skriva någorlunda korrekt svenska.

Om du ska klaga på någon så kan du ju börja med alla dessa **** som förväxlar "e" och "ä", "de" och "dem", och försöker bli världsmästare i särskrivning.

Hemskt vad upprörd du blev. Ät ett chillpill

Inaktiv
Medlem

redundant...

GW2 är på gång!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hmm, detta skriver ni som har ganska lite med Lineage II att göra, men inte ett ord om Goddess of Destruction-uppdateringen (största i historien av Lineage II) och att det även blivit Free-to-Play sedan 1-2 månader tillbaka, skrev till och med ett tips om det, men än så länge har ni inte skrivit ett knyst om det, dåligt!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Det är väl lineage eternal som dom jobbar på! Som förövrigt verkar vara ett sjukt nice lir! http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Hmm, detta skriver ni som har ganska lite med Lineage II att göra, men inte ett ord om Goddess of Destruction-uppdateringen (största i historien av Lineage II) och att det även blivit Free-to-Play sedan 1-2 månader tillbaka, skrev till och med ett tips om det, men än så länge har ni inte skrivit ett knyst om det, dåligt!

Plus att man numer kan dra Lvl 1-85 på ca 5-7 dagar utan problem.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av jeensen:

Det är väl lineage eternal som dom jobbar på! Som förövrigt verkar vara ett sjukt nice lir! http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI

Tänkte säga precis samma sak, relativt gammal nyhet så konstigt att fz inte har skrivit något om det ännu (visst det brukar vara lite lag på fz) men tror det är ett par månader nu.

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Dave Lister:

Hmm, detta skriver ni som har ganska lite med Lineage II att göra, men inte ett ord om Goddess of Destruction-uppdateringen (största i historien av Lineage II) och att det även blivit Free-to-Play sedan 1-2 månader tillbaka, skrev till och med ett tips om det, men än så länge har ni inte skrivit ett knyst om det, dåligt!

Plus att man numer kan dra Lvl 1-85 på ca 5-7 dagar utan problem.

Innan gnällde alla om att det tog några månader att ens komma upp till 80... Nu är spelet helt suveränt!

Medlem
Skrivet av vesser:
Skrivet av vuze2143:

Ge MIG Aion 2 !!!

Aion 2? knappast..
Eftersom 1:an floppade ganska hårt..

Fast det gjorde det inte....

Typ 2ndra största spelet i korea (MMO)

Bara det att alla wow fanboys gav det dåligt rykte

Medlem

RICK ROLL'D, inte schyst ju!

Tycker inte de ska slänga ut fler MMOs, det räcker gott och väl med de vi redan har.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Så ännu ett korea MMO där kvinnliga karaktärer slåss i underkläder?

1
Skriv svar