Förstora brösten i Soulcalibur V

Robot
Förstora brösten i Soulcalibur V

I Soulcalibur V kan du förstora de kvinnliga karaktärernas bröst för att sedan se dem studsa runt i fajterna.

#namco-bandai, #soulcalibur-v


Medlem
Förstora brösten i Soulcalibur V

Ingen nyhet, fanns redan i fyran.

Medlem

Den stora frågan kvarstår: Funkar det på män också?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Den stora frågan kvarstår: Funkar det på män också?

också nyfiken på det.


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Vad jävla töntiga dom är.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Äntligen! Som jag har väntat! .... not! Lite tröttsamt med sånt där, trodde man spelade fightingspel för att slass, inte för att se kroppsdelar guppa som vatten vid minsta rörelse...
Men killarna då?! Borde ju kunna pumpa upp de också då ju för att göra det mer rättvist


signatur

Kul info om Japan ^^ http://www.lqua.net/

Medlem

Om man kan förstora brösten i karaktärsskaparen, betyder det då inte att man också kan förminska dom? Är detta då inte ett sett att låta alla ha sin egen "sexism" istället för att följa samma?

Medlem

Slåss ska det ju vara... knasigt att skriva med mobilen..


signatur

Kul info om Japan ^^ http://www.lqua.net/

Medlem

Jag blev lite förvånad när jag läste rubriken...fram till att jag såg namnet Soulcalibur
'
Om det inte vore läge att skaffa det här spelet, börjar bli lite sugen igen då jag inte har spelat sen 2an. Hoppas Fz inte hakar upp sig på de här bröstinställningarna vid recensionen utan granskar själva fightandet och vad som är nytt sen 4an.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lite sorligt att man behöver sådant för att öka upp försäljningen, finns ingen annan förklaring

"Ko(å)taku" kvalitet på denna nyhet.

Vilka fighting-spel har bästa slagsmålen?? borde väll vara fokuset istll för pubertala fantasi föreställningar. (tänk er för innan ni argumenterar emot).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Stod bara "Drag och släpp för att dela" på bilden

))

Medlem

Grymma features! Kommer lätt köpa spelet bara för detta. Alltid tyckt att Takis bröst varit oproportioneligt små mot den kroppen.

dzl
Medlem
Skrivet av Trappski:

Grymma features! Kommer lätt köpa spelet bara för detta. Alltid tyckt att Takis bröst varit oproportioneligt små mot den kroppen.

Samma här. Jag ska fan köpa 2 kopior.

Inaktiv
Skrivet av Nightsorrow:

Om man kan förstora brösten i karaktärsskaparen, betyder det då inte att man också kan förminska dom? Är detta då inte ett sett att låta alla ha sin egen "sexism" istället för att följa samma?

Jo definitivt. Men å andra sidan så gissar jag att minsta storleken är Sonya Blade size om jag känner Soul Calibur skaparna rätt

För mycket fokus på bröst i fightingspel, det är min åsikt.

Medlem

Mycket är bra, mer är bättre?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Givet köp!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Dem tits


signatur

Rawr

Medlem

Gött


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Att förstora brösten borde innebära att man kan ta mer skada då dom borde ta upp sparkar och slag rätt så bra.

Medlem

Alla white knights kan gtfo.

Guppande bröst i spel? Too much want.

Medlem

Låter Kenny förklara mina känslor för denna nyhet:
http://www.youtube.com/watch?v=xOXtETvZJhc


signatur

How can we win when fools can be kings?

Undrar hur mycket man kan förstora dem

Roligt att se enorma bröst guppa omkring när dem borde ligga och hasa längs marken

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Den stora frågan kvarstår: Funkar det på män också?

Den stora frågan är: Varför vill man att det ska funka på män oxå???

Medlem

Skitspel. Och nej. FZ ska inte bara recensera ett spel baserat på sin tekniska kvalite. Vad det förmedlar är lika viktigt. Precis som i krigsspel eller äventyrsspel.

Medlem

Känns meningslöst, även för de perverterade japanerna eftersom det endå krävs 2 händer på handkontrollen.


signatur

Xd

Redaktör
Skrivet av JackFlack:
Skrivet av Pjotor:

Den stora frågan kvarstår: Funkar det på män också?

Den stora frågan är: Varför vill man att det ska funka på män oxå???

Det går rykten om att en eller annan kvinna kan vara på väg in i spelvärlden.


signatur
Medlem

Kul att se att de koncentrerar sig på de viktiga sakerna i stället för trams som spelupplevelse, kontroller och nytänkande.

Suck.

Jaja, vad kan man säga? Japaner är sig lika. Men jag är övertygad om att de har massor av statistik som visar att det faktiskt säljer mer spel. Sex säljer, det är en gammal sanning som bara fortsätter att bevisas om och om igen.

Medlem

Fan va många carebears de va här då. Va ju inte ens en feature som är shockerande. Kan man i mängder av rollspel också. Undrar om det i själva verket har nåt att göra med att spelet är asiatiskt.

Medlem

Hur bra som helst! Kommer köpa spelet endast för den här funktionen och att spelets skapare gör vad fan de vill och skiter i alla gnälliga feminister (och pojkar som inte har hår på bröstet)!!!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

123
Skriv svar