Det började med att jag ställde upp som kattvakt...

Flakmonkey
Det började med att jag ställde upp som kattvakt...

Eftersom min goda vän David ska resa bort med sin sambo har jag ställt upp som kattvakt. Det är nu ingenting som är särskilt likt mig eftersom jag inte är någon direkt husdjursmänniska, men då jag vet att flickvännen älskar katter så ställde jag upp denna gång. Efter att de har spenderat en kväll här börjar jag dock ana vart det här kommer sluta och det är nog ett steg eller två förbi kattvaktsstadiet

[ia=487612; large]

#blogg

Medlem
Det började med att jag ställde upp som kattvakt...

Ser ut att vara en väldigt fin katt i alla fall


signatur
Medlem

Vet inte om din idé är så bra faktiskt. Har hört att the sims 3: pets inte är allt för bra. Allt för spelandet, men ibland måste man avstå.

Medlem

Söt liten katt

Medlem

Ja nu är det kört, vi skulle bara åka och titta på sibirisk katt för att se om jag tålde dem (är allergiker) och självklart var det massa kattungar där så nu har vi två klunsar här hemma som river ner tapeten, jamar och löper amok.

Men ganska söta är dem trots allt, lycka till som blivande kattägare!


signatur

Tempus fugit.

Redaktör
Ponny

Åååååååh! Det ser ut som en liten Henning. <3


signatur

En Bamseponny av folket

Flakmonkey
Skrivet av Nocturne:

Ja nu är det kört, vi skulle bara åka och titta på sibirisk katt för att se om jag tålde dem (är allergiker) och självklart var det massa kattungar där så nu har vi två klunsar här hemma som river ner tapeten, jamar och löper amok.

Men ganska söta är dem trots allt, lycka till som blivande kattägare!

Garanterat där det kommer hamna, men inte mig emot. Det är ju lite mysigt ändå och katter klarar sig ju lite bättre på egen hand än hundar iaf

Ta inte illa upp, men du bor nu i en ondskans-boning. Mr tinkels is pleased.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Ja nu är det kört, vi skulle bara åka och titta på sibirisk katt för att se om jag tålde dem (är allergiker) och självklart var det massa kattungar där så nu har vi två klunsar här hemma som river ner tapeten, jamar och löper amok.

Det funkade alltså med sibirisk? Är själv allergiker och har funderat på att undersöka om det är en kattras jag tål.

Medlem

Funkar utmärkt för mig Fairfax, men det är lite olika från individ till individ (hos katterna med). Det finns en hel del uppfödare, bara att googla och ta kontakt med någon och åka dit och prova.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar