Microsoft Flight blir free to play

Robot
Microsoft Flight blir free to play

Microsofts nästa flygsimulator låter dig prova spelet helt fritt, men är du sugen på att flyga omkring i andra flygplan och andra platser i världen än grundutbudet bör du ha en slant undansparad.

#nyhetstips, #microsoft-game-studios, #microsoft-flight


Medlem
Microsoft Flight blir free to play

Läskiga arbetstimmar ni har FZ, lägger upp artiklar klockan 5 på morgonen

Medlem
Skrivet av MiRV:

Läskiga arbetstimmar ni har FZ, lägger upp artiklar klockan 5 på morgonen

I was working ordinary work hours, but then I took an arrow to the knee

Nej, jag är i Kanada till och med om några veckor. Sen blir det antagligen kvällanyheter istället. Det här är innan-jag-ska-sova-nyheter - lokal tid.

Like a baws, efter vad dagens riktinga yngligar säger.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

CES pågår 10-13 januari, inte mars

Medlem
Skrivet av Hoowwa:

CES pågår 10-13 januari, inte mars

Haha, helt rätt. Satt och tänkte på min stundande Spanien-resa när jag skrev antar jag


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ser så jävla bäst ut. FSX fast mer action.


signatur

// Bacon <3

Medlem

är det bara små plan i detta? skulle va kul med de vanliga varianterna av Boeing och Airbus.

Medlem
Skrivet av Goldfish:

är det bara små plan i detta? skulle va kul med de vanliga varianterna av Boeing och Airbus.

Gratisversionen kommer vara begränsad till ytterst få flygplan. För att flyga Boeing eller Airbus kommer du att få betala.

Man kan ju jämföra detta "free to play" med FSX demot som var begränsat till St Maarten och några flygplan.

Inaktiv
Skrivet av Harpa:
Skrivet av MiRV:

Läskiga arbetstimmar ni har FZ, lägger upp artiklar klockan 5 på morgonen

I was working ordinary work hours, but then I took an arrow to the knee

Nej, jag är i Kanada till och med om några veckor. Sen blir det antagligen kvällanyheter istället. Det här är innan-jag-ska-sova-nyheter - lokal tid.

Like a baws, efter vad dagens riktinga yngligar säger.

http://www.youtube.com/watch?v=mSDfxde8fSg&list=FLBn6V0VaCNyD...

Mats Nylund sitter just nu på redaktionen och kastar serpentiner över både skärm och bord


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Goldfish:

är det bara små plan i detta? skulle va kul med de vanliga varianterna av Boeing och Airbus.

Gratisversionen kommer vara begränsad till ytterst få flygplan. För att flyga Boeing eller Airbus kommer du att få betala.

Man kan ju jämföra detta "free to play" med FSX demot som var begränsat till St Maarten och några flygplan.

dom släpper alltså fler versioner av flight då antar jag.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Ser så jävla bäst ut. FSX fast mer action.

Fan va fel det låter Action och flygsimulator. Det jag läst är att spelet är väldigt arkadigt och lättilgängligt för alla. Tråkigt för oss som gillar riktiga flygsimulatorer att MS har konsollat en riktigt fin serie.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ogillar denna idé starkt. Varför inte ge ut ett spel om året istället för detta skit?

1
Skriv svar