Större och billigare indiespel till Xbox 360

Robot
Större och billigare indiespel till Xbox 360

Microsoft lägger av en nyårsfis och låter meddela att indieutvecklare kommer kunna släppa indiespel på upp till 500 MB istället för den tidigare gränsen på 150 MB. De ökar även antalet spel du kan lägga upp, och maxgränsen för lägstapriset.

#microsoft


Medlem
Större och billigare indiespel till Xbox 360

Suveränt, vissa indiespel är rätt roliga


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Bra! Vill se mera indiespel på LIVE! Skulle de sänka priserna på spelen också skulle jag varit lycklig.

Inaktiv

Ska bli intressant och se vad indieskaparna tar fram - det är tyvärr så att jag spelar mer Indiespel än "vanliga" spel på min Xbox, bra mycket mer nytänk och min typ av humor.

Inaktiv
Skrivet av belggren:

Bra! Vill se mera indiespel på LIVE! Skulle de sänka priserna på spelen också skulle jag varit lycklig.

Sänka priserna på indie spel, skojar du ? Dom är redan billiga, priserna brukar oftast variera från 80 till 240 points, och det är ju inte många kronor.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Låter riktigt bra, ser fram emot att kunna ta del av både mer ambitiösa projekt och småprojekt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar