Half-Life-fans startar Operation kofot

Medlem

kul att vissa tror att valv inte skulle gilla detta... Detta visar ju bara vilket otroligt älskvärt spel det är.. Är ju helt fantastiskt Tar man illa upp över detta så är man grinig och tar säkert illa upp även om någon frågar en vad klockan är. Sur svenskar!

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Typhor:

varför vill folk ens ha ett half-life 3? har tyvärr aldrig fattat själva "grejen" med den spelserien :S

Ny i spelbranschen? Tycker fortfarande att Half Life är ett av de mest stämningsfulla och spännande spelen som gjorts! Slår allt som kommit på senare tid med hästlängder!

har spelat spel i ca 10-11 år. har aldrig förstått varför man gillar HL. ex: Jag hatar CoD men jag förstår varför folk gillar CoD, jag förstår inte varför de gillar HL. fick inte alls någon bra inlevelsekänsla eller gillade stämningen då jag testade HL2

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Typhor:

varför vill folk ens ha ett half-life 3? har tyvärr aldrig fattat själva "grejen" med den spelserien :S

Ny i spelbranschen? Tycker fortfarande att Half Life är ett av de mest stämningsfulla och spännande spelen som gjorts! Slår allt som kommit på senare tid med hästlängder!

Helt klart ett utav de bättre top-liren. HL2 har förändrat spelvärlden!

Pansarknekt

Haha skön idé. Tror inte annat än att dom får sig ett gott skratt.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Man borde börja skicka lightsabers eller nått till Lucasarts så att de får tummen ur häcken och gör ett nytt Tie Fighter istället för att alla Lego-skit-spel.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Folket på Valve garvar hela vägen till banken när dem inser hur mkt dem har tjänat på andra människors dumhet och naivitet, hjälper knappast att skicka kofötter för att få ändring på detta.

Det enda bra spelet som Valve har gjort är HL1 allt annat är bukfylla!

Bojkotta, så kanske dem hör era böner!

Men nej, det går ju inte för hur skulle ni klara er utan ånga


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Alla ni som tror att det heter "Kofötter" blev superpwnd. Tänker iallafall inte skicka någon kofot.

Jag är rädd att du just superpwnade dig själv där, men om det är någon tröst så tänker jag varken skicka en kofot eller flera kofötter heller, även om det var en rätt kul och harmlös grej

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Voorhees:

Alla ni som tror att det heter "Kofötter" blev superpwnd. Tänker iallafall inte skicka någon kofot.

Jag är rädd att du just superpwnade dig själv där, men om det är någon tröst så tänker jag varken skicka en kofot eller flera kofötter heller, även om det var en rätt kul och harmlös grej

????

Medlem
Skrivet av Typhor:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Typhor:

varför vill folk ens ha ett half-life 3? har tyvärr aldrig fattat själva "grejen" med den spelserien :S

Ny i spelbranschen? Tycker fortfarande att Half Life är ett av de mest stämningsfulla och spännande spelen som gjorts! Slår allt som kommit på senare tid med hästlängder!

har spelat spel i ca 10-11 år. har aldrig förstått varför man gillar HL. ex: Jag hatar CoD men jag förstår varför folk gillar CoD, jag förstår inte varför de gillar HL. fick inte alls någon bra inlevelsekänsla eller gillade stämningen då jag testade HL2

Ni är från en nyare generation en vi som börja spela half-life 1 när det kom ut. Tex jag själv har inte kollat igenom alla marilyn monroe filmerna men det är för jag är född 82 och inte 42 så jag förstår inte vad som är så speciellt med dom

Medlem

Ung, ja! För ung, nej! Vi köpte våran första dator 98 med ett TNT kort i och spelade half life redan från start Kan ju däremot inte påstå att jag förstod så mycket av spelet


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ska man skicka en sån här för ~50:- (20cm) kanske
http://www.jula.se/mediaarchive/6093842/main/101021-jpg.jpg


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem
Skrivet av Cnuut:

Ska man skicka en sån här för ~50:- (20cm) kanske
http://www.jula.se/mediaarchive/6093842/main/101021-jpg.jpg

Haha JA skicka!! den va ju nice!! =P

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av RazorShard:

Om jag skickar en växellåda och en rörtång, kommer Valve att fatta vad jag hintar på då?

Att du kritiserar nedläggningen av SAAB?

Nära, men ingen cigarr. Jag syftar på Gearbox "Opposing Force" till Half-Life. Huvudpersonen har en rörtång i stället för en kofot. Och ärligt talat, en rejäl rörtång är ett grymmare vapen än en kofot.

123
Skriv svar