Vill du också ha Dark Souls till pc?

Robot
Vill du också ha Dark Souls till pc?

En namninsamling drog igång häromdagen efter ett intressant utlåtande från en Namco-anställd. Gör din röst hörd.

#from-software, #dark-souls, #namco-bandai


Medlem
Vill du också ha Dark Souls till pc?

Njä, för min del så är det PS3an som får stå för Dark Souls, men kul för dem som inte har möjlighet att spela detta fantastiska spel på en konsol utav någon anledning.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Hade köpt det direkt om det dök upp till PC, älskar spel som är svara men att det är ens eget fel om man dör.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem
Medlem

Ne usch, orka sitta med konsoll... PC ska det va, annars kan det kvitta.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bra att ni tar upp detta, folket förtjänar Dark Souls på riktigt. Skrev under petition för länge sedan, helt klart värt ett försök.

Medlem
Medlem

Till alla som inte kan avnjuta det på konsol så låter det som en bra grej. Spelar det själv på krysslådan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hade inget intresse av det på 360 och har inget intresse av det på PC heller.

Medlem

Köper det utan tvekan igen! Är fruktansvärt trött på alla framedrops och connectionproblem.

Medlem

Här är ett spel med fruktansvärt bra stämning och inlevelseförmåga

Medlem

Hur i helvete finns det folk som INTE vill att detta ska dyka upp på PC:n?

Medlem

/signed, skulle det bli portat bra till pc så ska jag se om några kompisar törs skaffa det här tillsammans med mig


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Hur i helvete finns det folk som INTE vill att detta ska dyka upp på PC:n?

För att de tror att spelmarknaden blir bättre av att färre spelar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Hur i helvete finns det folk som INTE vill att detta ska dyka upp på PC:n?

För att konsollportningen oftast suger röv till PC, men skulle verkligen vilja se att spelet kommer till PC.

Medlem
Medlem

ja varför inte? gör en stand alone version så blir det ännu snyggare.

Medlem

Kanske inte Dark Souls, men nästa titel. Ja tack. Själv beställt Dark Souls till PS3 inte länge sen, fast hade gärna sett det på PC!

Medlem

Varför inte, har sneglat på det flera gånger men jag är inte alls sugen på att sitta framför ps3:an, spelar nästan enbart på PCn nu för tiden, har köpt 90+ spel till PC förra året och 0 spel till PS3an, använder kontrollen till datorn i stället.

Medlem

Skulle vara skit kul, men dem kunder ju ta bort P2P servraran först och fixa ordentliga dedikerade servrar, så PVP faktiskt blir roligt, just nu blir man para "backstabbad" framifrån varenda pvp match...


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ne usch, orka sitta med konsoll... PC ska det va, annars kan det kvitta.

Dock "Måste" det spelas med kontroll. då du behöver 4 knappar för att hantera dina vapen, och en vanlig mus har 2 (självklart räknar jag inte med MMB + eventuella extra knappar) och personligen skulle jag aldrig kunna tänka mig sitta och blocka/parera på typ Control och Alt


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Hur i helvete finns det folk som INTE vill att detta ska dyka upp på PC:n?

Verkligen.
Helt oförståeligt.

Medlem

Jotack, TB beskriver det bra.

Enda anledningen till att jag inte köpt och spelat spelet är att jag inte vill spela med handkontroll.

Det behöver egentligen inte komma en PC-portning, bara konsollerna slutar med att bojkotta mus och tangentbord så är problemet löst för min del.

Skulle såklart föredra en PC-version.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förresten, om några timmar kör de (speed demos archive) en speedrun av Demon´s souls. Missa inte!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Underskrift gjord!
Har spelat det lite på en polares krysslåda, men tyvärr är min egen krysslåda flashad, så även om jag skulle köpt det för 360n så skulle jag inte kunna köra det online utan att mest troligt bli live-bannad...
Har övervägt att köpa en separat 360 enbart för Dark Souls, men tyvärr inte råd med det.
En PC-version skulle lösa det problemet, bara köpa den istället


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Underskrift gjord!
Har spelat det lite på en polares krysslåda, men tyvärr är min egen krysslåda flashad, så även om jag skulle köpt det för 360n så skulle jag inte kunna köra det online utan att mest troligt bli live-bannad...
Har övervägt att köpa en separat 360 enbart för Dark Souls, men tyvärr inte råd med det.
En PC-version skulle lösa det problemet, bara köpa den istället

Vad menas med att ha en flashad X-box?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Dave Lister:

Underskrift gjord!
Har spelat det lite på en polares krysslåda, men tyvärr är min egen krysslåda flashad, så även om jag skulle köpt det för 360n så skulle jag inte kunna köra det online utan att mest troligt bli live-bannad...
Har övervägt att köpa en separat 360 enbart för Dark Souls, men tyvärr inte råd med det.
En PC-version skulle lösa det problemet, bara köpa den istället

Vad menas med att ha en flashad X-box?

Piratlåda för att kunna köra hembränt. Blurgh!

PS. Om du orkar grejja lite:

http://faqs.ign.com/articles/846/846694p1.html


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Såg polaren spela det ett par timmar... han vart uttråkad, jag fattade inte dess poäng/storhet. Seeeeeegt, nej tack.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Newklear:

Ne usch, orka sitta med konsoll... PC ska det va, annars kan det kvitta.

Dock "Måste" det spelas med kontroll. då du behöver 4 knappar för att hantera dina vapen, och en vanlig mus har 2 (självklart räknar jag inte med MMB + eventuella extra knappar) och personligen skulle jag aldrig kunna tänka mig sitta och blocka/parera på typ Control och Alt

På PC finns massvis med alternativ, på konsol är man helt låst.... Valet är lätt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar