Diablo III släpps i februari?

Robot
Diablo III släpps i februari?

Spelbutik skyltar med releasedatum, men Blizzard själva har ännu inte gett något exakt releasedatum.

#nyhetstips, #blizzard, #diablo-iii


Inaktiv
Diablo III släpps i februari?

Fint PR-trick.. man sätter releasedatum för att förbokningarna ska öka. Spelet kommer 2013.

Medlem

Hoppas, hoppas, hoppas Vore så roligt


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

det kan väl knappast stämma. men skulle vara väldigt kul om det faktiskt kom så snart.

Medlem

2013 haha knappast.


signatur

AYY LMAO

Medlem

2013 haha knappast.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Tror jag verkligen inte på, blizzard säger nog rätt långt före när det kommer så folk ska bli hypade.

Medlem

Suck, hoppas hoppas, jag orkar inte vänta myckat längre :/

Medlem
Medlem

Man kan ju hoppas^^

Medlem

Men, jag har inte tid nu :S

Medlem

Jag tror det släpps i Juni som D2 och D2LOD gjorde


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

_Personligen_ börjar jag tappa gnistan om Diablo 3..
Går inte att vara hypad så pass länge utan att börja tröttna på det.

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Jag tror det släpps i Juni som D2 och D2LOD gjorde

Skulle nog också tippa på början av sommaren.

Skrivet av Haziza:

2013 haha knappast.

Va inte så säker, de är Blizzard xD

Medlem

Men brukar man inte ha ett släppdatum någon månad före släppet av ett spel?


signatur

Rawr

Medlem

vore trevligt men det lär inte släppas i början av februari iaf, Bara det släpps före man blir 40 så är de lugnt

Medlem

Med tanke på hur lite man hört från Blizzard så är jag väldigt tveksam över att det kommer första kvartalet. Tror mer det kommer till sen sommar/höst möjligen.

Medlem

Det roliga är att "February" Är fel stavat på skylten... istället står det Febuary. Haha

Medlem

jag håller med showerguy, 2013 tidigast. Det är blizzard vi snackar om, jag kommer ihåg när D2 fick ett fast datum i butikerna och av blizzard. 2 år senare så kom det äntligen..

Medlem
Skrivet av VelociRaptor:

Det roliga är att "February" Är fel stavat på skylten... istället står det Febuary. Haha

Feburary*

Medlem

Butiker har ljugit om release datum förut.

Medlem

Bilden är fake

Medlem

Jag förstår verkligen inte hur vissa aldrig verkar fatta att en spelkedja inte vet något mer än en konsument. Blizzard har dessutom sagt flera gånger att om vi inte vet releasedatum gör spelbutikerna inte det heller, det är rena gissningar.

Medlem

Vore bättre om det bara varit som Apple, man tillgänna ger produkten på en stor presskonferens, ett par veckor senare finns den att köpa i butik.

Medlem

Vore fint som fan om det kom i feb nu när det är lite spel torka tills ME3 kommer i mars


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

HYPE HYPE HYPE!

Medlem

Blizzard bör ju gå ut med sin release, minst en månad innan om inte mer. Känns väldigt nära inpå att de skulle släppa ett spel av denna hype med så kort varsel.

Medlem

Arghhhhh inte under examensarbetet!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

123
Skriv svar