Media Molecule satsar allt på innovation

Robot
Media Molecule satsar allt på innovation

LittleBigPlanet-utvecklaren gick med 36 miljoner i vinst förra finansåret, men satsade 44 miljoner på att forska och ta fram nya innovationer.

#media-molecule, #littlebigplanet, #littlebigplanet-2


Medlem
Media Molecule satsar allt på innovation

Tror nog att de kan ha en jäkligt bra idé på gång. LBP är ju förbannat underbart!

Medlem

Tror nog att de kan ha en jäkligt bra idé på gång. LBP är ju förbannat underbart!

Medlem

Hoppas på ett helt sjukt spel som tar galna vändningar hela tiden. Finns inte någon handling utan man bara blir förvånad hur jävla konstigt och roligt allt är.

Ex: Du börjar det hela med att storma en bank som terrorist men ramlar tyvärr ner genom ett hål i marken och hamnar i en hage som skulle kunna vara tagen från bumbibjörnarna. Där ska du först skjuta kossan till vänster, krama en kanin och sedan floppa över stängslet. Du slår i huvudet och svimmar. När du vaknar har du hamnat i en miljö likt portal... osv.

Mindfuck hela tiden och bara helt sjuka saker.

Medlem

Jag gillar dig Tvliq. Hoppas att ett sådant spel släpps någon dag.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Proximately: Vi kan utveckla det tillsammans. Företag: Weird Gaming.

Medlem

Hoppas att de vet vad de gör. Vill inte se dem gå i väggen efter hur sweet LBP spelen är.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av TvIIq:

Proximately: Vi kan utveckla det tillsammans. Företag: Weird Gaming.

Deal.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Med så många miljoner spenderat på utveckling borde de lyckats skriva drivrutiner för mus.

Eller var det för långt utanför "lådan"?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ge moddare tillgång till alla verktyg så kanske vi får något i stil med:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120107/machomannen-som-dr...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sony äger väl MM så all ny teknik hamnar i Sony's fickor... Om det inte finns ett avtal där MM äger allt de skapar.

1
Skriv svar