Nästa The Old Republic-uppdatering testas nu

Robot
Nästa The Old Republic-uppdatering testas nu

Testservern har uppdaterats till version 1.1. Detta innebär nytt innehåll och balanseringar. Är det gott nog för att Star Wars: The Old Republic ska fortsätta brinna?

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Nästa The Old Republic-uppdatering testas nu

Warzones
Level 50 players now participate in their own Warzone bracket and will not be matched with lower-level players.

ÄNTLIGEN!

Medlem

De missade att nämna att medium texturer nu kallas high i test verionen. Detta dödar förhoppningarna om att faktiskt få de högre textuerna

Medlem

Yay buffs till redan op melee..

Medlem
Skrivet av xermalk:

De missade att nämna att medium texturer nu kallas high i test verionen. Detta dödar förhoppningarna om att faktiskt få de högre textuerna

This. So bad.
Inte nog med texturskillnad, de färgskillnad också. Min chest är rosa utanför konversationer, där den är klart mörkt röd.

Tycker inte de här värt att kallas en .1 patch... Inte mycket att hänga granen


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Tack för:

Citat:

Companion healing abilities no longer apply a permanent green effect on the character.

Börjar bli lite less på att det ser ut så här efter att jag lirat ett tag:
http://imageshack.us/photo/my-images/827/green2z.jpg/

Medlem

Hurra för ny patch! Och hurra för lvl 50 warzones!

Synd att det inte kommer en ny Warzone, är lite trött på HuttBall(även fast vi är 4st som i princip äger på det) Och så är jag trött på Strand of the ancient skiten. :/

Och protection per single life är jag också glad över att de har fixat! Fick över 50k protection på min polare men bara medalj för 10k

Medlem
Skrivet av Mace:

Hurra för ny patch! Och hurra för lvl 50 warzones!

Synd att det inte kommer en ny Warzone, är lite trött på HuttBall(även fast vi är 4st som i princip äger på det) Och så är jag trött på Strand of the ancient skiten. :/

Och protection per single life är jag också glad över att de har fixat! Fick över 50k protection på min polare men bara medalj för 10k

Byt till Republic så kommer du att få spela Huttball mer sällan

Medlem

De borde ta bort inquisitor och consulars möjlighet att använda Sprint med huttbollen, galet op.

Snälla, kanske inte bara "klipp och klistra" - från originalkällan utan att fixa till dispositionen när textmassan väl är inne på FZ. Hela texten är bara grötig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Tack för:

Citat:

Companion healing abilities no longer apply a permanent green effect on the character.

Börjar bli lite less på att det ser ut så här efter att jag lirat ett tag:
http://imageshack.us/photo/my-images/827/green2z.jpg/

Vad trist , är du säker på att det inte är något med din dator (grafikdrivrutiner etc)?
För mig ser spelet ut så här i stort sett hela tiden http://i324.photobucket.com/albums/k358/Danne996/2Bettymissio...
(det där är min lvl 23 gunslinger/outlaw Betty btw )

Hoppas i annat fall patchen fixar det år dig, jag ser också mycket fram emot innehållet, speciellt för warzones, lär göra detta episka spel ännu bättre förhoppningsvis!

Medlem

[quote=WaXsMoKe]De borde ta bort inquisitor och consulars möjlighet att använda Sprint med huttbollen, galet op.[/quote

Då ska inte BH/Trooper kunna få använda sin draglina sak på någon med huttball. Eller warrior/knights använda sin force leap (eller vad den heter) om de har bollen. De två är så mycket värre än sprint pga att de kan hoppa upp på platoformarna. Istället för inquisitors som bara kan göra det på "plan" mark.

Medlem
Skrivet av xermalk:

De missade att nämna att medium texturer nu kallas high i test verionen. Detta dödar förhoppningarna om att faktiskt få de högre textuerna

Jaså...? Låter väldigt konstigt. Varför har dom gjort så? Någon som vet?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Snälla, kanske inte bara "klipp och klistra" - från originalkällan utan att fixa till dispositionen när textmassan väl är inne på FZ. Hela texten är bara grötig.

Fixade till det lite för att du är så fnuffsig


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

De borde ta bort inquisitor och consulars möjlighet att använda Sprint med huttbollen, galet op.

Ingeting mot Juggernaught och Guardian som kan hoppa flera gånger på samma tid som en Inquisitor eller Consular kan springa en gång. Fattar inte att folk klagar på Inq/Cons när en bra Jugg/Guard kan göra mål på halva tiden och det utan större problem.

Till och med Mara/Sent kan göra mål lättare än Inq/Cons...

Medlem

Ska bli gött med fläskig patch, hoppas dom arbetar med minnesläckorna spelet tyvärr lider av.
Jag och en polare stör oss lite på att spelet börjar sega om man spelar runt tre timmar i sträck, sen tar det ungefär 3 minuter för spelet att stängas ner efter man spelat i någon timme.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av WaXsMoKe:

De borde ta bort inquisitor och consulars möjlighet att använda Sprint med huttbollen, galet op.

Ingeting mot Juggernaught och Guardian som kan hoppa flera gånger på samma tid som en Inquisitor eller Consular kan springa en gång. Fattar inte att folk klagar på Inq/Cons när en bra Jugg/Guard kan göra mål på halva tiden och det utan större problem.

Till och med Mara/Sent kan göra mål lättare än Inq/Cons...

Guardian F-Yea!

Medlem

star wars the dying republic...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

star wars the dying republic...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

True Story ^^

Om 3 månader kommer vi få höra om hopslagna servrar (*^-.-^*)

Medlem
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

Skrivet av vuze2143:
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

True Story ^^

Om 3 månader kommer vi få höra om hopslagna servrar (*^-.-^*)


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av shaitan:

star wars the SUPER FUN and High Quality republic...

Medlem
Skrivet av shaitan:

star wars the SUPER FUN and High Quality republic...

Jag tog friheten och ändrade på din text shaitan, såg att du råkat skriva fel (lätt hänt).
Nu är det fixat

Medlem
Skrivet av Ankan:
Skrivet av xermalk:

De missade att nämna att medium texturer nu kallas high i test verionen. Detta dödar förhoppningarna om att faktiskt få de högre textuerna

Jaså...? Låter väldigt konstigt. Varför har dom gjort så? Någon som vet?

Den "Officiella" Tråden rörande textur problemet i swtor.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=140954

Medlem
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

Troll... Är level 41 nu, och spelet blir bara roligare hela tiden. Tror inte det kommer att dö som så många andra mmo gjort de senaste åren.

Medlem
Skrivet av Orbs:
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

Troll... Är level 41 nu, och spelet blir bara roligare hela tiden. Tror inte det kommer att dö som så många andra mmo gjort de senaste åren.

IDIOT...

jag menar inte att spelet skulle vara trist.. jag menar att antalet republic kontra antalet Sith är typ 20/80 , spelar själv och gillar spelet på en pvp server och har till dags dato inte ens sett en republic


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av shaitan:
Skrivet av Orbs:
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

Troll... Är level 41 nu, och spelet blir bara roligare hela tiden. Tror inte det kommer att dö som så många andra mmo gjort de senaste åren.

IDIOT...

jag menar inte att spelet skulle vara trist.. jag menar att antalet republic kontra antalet Sith är typ 20/80 , spelar själv och gillar spelet på en pvp server och har till dags dato inte ens sett en republic

Så sant, gjör bioware inte något kommer massvis med pvp spelare hoppa av.
Så sjukt less på Huttball. Och World pvp är 6 mot en på min server >.>

Har själv avregistrerat kreditkortet tills där kommer någon uppdatering om textur eller pvp arenorna.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av shaitan:
Skrivet av Orbs:
Skrivet av shaitan:

star wars the dying republic...

Troll... Är level 41 nu, och spelet blir bara roligare hela tiden. Tror inte det kommer att dö som så många andra mmo gjort de senaste åren.

IDIOT...

jag menar inte att spelet skulle vara trist.. jag menar att antalet republic kontra antalet Sith är typ 20/80 , spelar själv och gillar spelet på en pvp server och har till dags dato inte ens sett en republic

Så sant, gjör bioware inte något kommer massvis med pvp spelare hoppa av.
Så sjukt less på Huttball. Och World pvp är 6 mot en på min server >.>

Har själv avregistrerat kreditkortet tills där kommer någon uppdatering om textur eller pvp arenorna.

Det känns lite överivet att massor med spelare kommer hoppa av, var har du fått den uppfattningen på gnälliga gaming-forums där majoriteten av de negativa posterna utgörs av en liten men som vanligt allt för högljud skara ?

Visst finns det saker som behöver åtgärdas med Bioware har ju ett helt team som jobbar med sånna saker hela tiden. Och för guds skull var god och kom ihåg att det här MMO:t har bara varit ute några veckor och det kan ju tilläggas att det är väldigt stabilt och polerat för att vara helt nykläckt MMO. Jag är övertygad om att textur problem och pvp kommer att undersökas.
Anti-ailising är ju en sak som precis kommit helt nyligen för att ta ett exampel och nu ännu mer end game innehåll. Bioware kommer ju pumpa ut sånt här hela tiden, fattar folk inte det, suck..

Medlem
Skrivet av xermalk:

Har själv avregistrerat kreditkortet tills där kommer någon uppdatering om textur eller pvp arenorna.

Förresten är jag redigt trött på viss personers gnäll på SWTOR i det här forumet.
Vill du avregistrera ditt kreditkort, visst skönt, gör det du har ingen anning vad du kommer missa i framtiden. Det här MMO är grymt och det kommer bara bli bättre och bättre för varje vecka som går med alla patachar, och vänta bara när de stora expansionerna kommer.
SWTOR är här för att stanna, det har redan sålt över 1.7 miljoner exemplar, och siffran bara stiger och stiger källa: http://gamrreview.vgchartz.com/sales-data/31584/star-wars-the..., men hoppa tillbaka till ditt text-grind-baserade-noll-inlevelse-sönder patchade wow med pandor och nappflaskor.

Medlem
12
Skriv svar