Soulcalibur V marknadsförs med sex - igen

Robot
Soulcalibur V marknadsförs med sex - igen

För ett tag sedan gick spelutvecklarna Namco ut med att du kan förstora kvinnors bröst i spelet. Nu marknadsför de spelet med provocerande affischer.

#soulcalibur-v, #namco


Medlem
Soulcalibur V marknadsförs med sex - igen

"endast en metallbit" i samma storlek som en vanlig trosa idag..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vad säger jag som läsare? Enkelt.....

.....Giggety Go!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Äsch. Ingen big deal (Mc Donalds!).


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Vad säger jag som läsare? Nothing to see here...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ni vet väll att ps3'an är skrevet på Voldo va? dvs kille....

Medlem
Medlem

Hur vet ni att det är ett kvinnligt underliv?


signatur

Burn in the light.

MFZ
Medlem

deras plan verkar ju lyckas iaf, så här mycket reklam.. gratis.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Tycker det är löjligt. Insulting för ens intelligens lite.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Rätt synd att ett roligt fighting-spel ska marknadsföras av bröst. Men det går väl hem i Japan.

Inaktiv
Skrivet av redruM:

Hur vet ni att det är ett kvinnligt underliv?

Ja, det är en bra fråga
Dessutom är det fejk, bilden kommer från Soulcalibur IV.

http://www.joystiq.com/2012/01/09/soulcalibur-v-advertisement...

Medlem

Haha, det där ju för böveln inget kvinnligt kön de täcker med metallbiten. Det är ju Voldo, haha

Tycker det nästan är lite komiskt när det kör med "sex säljer" (Ivys bröst) och sedan drar till med Voldos skrev på andra!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

"En bild på ett kvinnligt underliv med endast en utmanande metallbit som skydd publicerades också."

Tjock eller? Det är ju lätt Voldo, och om Voldo har ett kön vilket jag tvivlar på att den har så är det lätt en kille.

Medlem
Medlem

Sen när var Voldo en kvinna?
Det blir inte bättre av att han är närmare 70 år nu...
Men men... åtminstone är de inte lika sexistiska längre!

Medlem

Sen när var Voldo en kvinna?
Det blir inte bättre av att han är närmare 70 år nu...
Men men... åtminstone är de inte lika sexistiska längre!

Medlem

Sen när var Voldo en kvinna?
Det blir inte bättre av att han är närmare 70 år nu...
Men men... åtminstone är de inte lika sexistiska längre!

Medlem

Tack för rättelsen. Det är ändrat i artikeln nu.

Medlem

Denna nedrans trippelpost!!!

Medlem

Känns som ett riktigt oseriösa spel utvecklare

Medlem
Skrivet av Kuci:

Känns som ett riktigt oseriösa spel utvecklare

Ett företag som med anställda arbetandes på en titel med (troligtvis) höga utgifter, som i slutändan ska löna sig ÄR seriösa.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Eftersom ni frågar så snällt FZ, jag bryr mig inte ett skit.


signatur

Imperator

Medlem

Den första bilden med urringningen var riktigt vacker! Påminner mig väldigt mycket om Boris Vallejos verk http://vallejo.ural.net/1981/ Otroligt duktig artist. Vet inte vem som gjort postern med urringningen men det är väldigt bra gjort. När det kommer till själva reklam tänket så är "Think small" och "Less is more" i detta fallet perfekt. Postern visar inte en rörig massa av saker utan är väldigt stilren och enkel. lite som Matrix: Reloaded posters http://images2.fanpop.com/images/photos/6800000/The-Matrix-Re...
Nej jag gillar detta och jag skulle köpa spelet. bra jobbat!

Medlem

Jag tycker att fotografen lyckats fånga den unga flickans fylliga dekolletage på ett ytterst smakfullt sätt..
Men man kan inte låta bli att undra om inte bilden är modifierad med något slags modernt datorprogram.

Medlem

Det är bara att tacka och ta i mot


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Skribent

Allt annat marknadsförs ju med sex så man höjer inte ens på ögonbrynen nå mer när sånt här kommer på tal.

Medlem

För en vecka sedan hade jag inte en aning om att det var ett nytt Soulcalibur på väg ut, nu skulle jag inte kunna glömma det även om jag ville.

Så för min del fungerade uppenbarligen deras reklam väldigt väl. Jag kommer antagligen inte att köpa spelet iaf, men chansen är ju större än när jag inte ens visste att det fanns...

Medlem

Har aldrig förstått var problemet är. Gillar men det, skaffar man det. Gillar man det inte, skaffar man det inte.

Personligen struntar jag fullständigt i om de har vändstekta ägg eller vattenmeloner och störs inte ett smack av sådant här. Så det varken lockar eller skrämmer iväg mig.

Vet inte om jag ska vara imponerad eller lessen över att det finns folk som orkar bry sig och hålla på och klaga.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

123
Skriv svar