En skön tyckarsemester

Skägg.
10 Chambers
En skön tyckarsemester

Jag är inne på min tredje månad som heltidspappa, utan några som helst åtaganden arbetsmässigt. Jag trodde att det skulle vara svårt att släppa taget om sajten jag spenderat en tredjedel av mitt liv med, och bloggandet visar väl kanske att så inte har skett fullt ut, men det är faktiskt väldigt skönt att ha tyckarsemester.

[eos_image="349779;w440"]Bara du och jag Batsie[/eos_image]

Jag spelade klart #Batman: Arkham City för några dagar sedan och har sedan dess haft en "jag måste tycka!"-stress i bakhuvudet. Ett inre tvång att formulera mina åsikter om spelet i bloggen men det tänker jag högaktningsfullt skita i. Att inte behöva formulera mina känslor för spelet så att bara det allra envisaste trollet kan hitta luckor i mina argument är en befrielse jag tänker unna mig. Det räcker med att konstatera "det här tyckte jag väldigt mycket om". Inga förklaringar, snitsiga formuleringar eller halvnördiga referenser. Bara jag och njutningen.

#blogg


signatur
Medlem
En skön tyckarsemester

#agnarbetet Vad var det som gjorde att tyckte så väldigt mycket om Batman: Arkham City? Svara gärna så subjektivt du bara kan...

mvh
/Gubbjaevel


signatur

/MJ

Nej, svara inte, då är du tillbaka i träsket


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu tycker jag att du tycker lite för mycket när du tycker att du inte tycker!

Medlem

Calle sure loves his Batman...


signatur

Imperator

Medlem

Är ju ungefär så man vill uttrycka sig när man väl tycker om ett spel.
"Det är ett bra spel and that's it"

1
Skriv svar