Ultimata Mortal Kombat-utgåvan i mars

Robot
Ultimata Mortal Kombat-utgåvan i mars

Mortal Kombat Komplete Edition innehåller allt DLC hittills släppt, och når konsoler nära dig relativt snart.

#mortal-kombat


Medlem
Ultimata Mortal Kombat-utgåvan i mars

känns inte så ultimat med bara dessa extra figurer, kan dom inte jobba för pengarna och tillföra nåt lite "köttigare"? och om de har med Freddy varför inte adda Jason oxå?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag älskar den här nya trenden med Game of the Year-editions som inkluderar samtligt DLC efter en lång period.

Om jag är sent ute med ett köp eller om jag prackar på ett spel till en kompis är det skönt att slippa alla mikrotransaktioner! Det är ofta en lättnad för plånboken.

Medlem

Mycket besviken!

Jag trodde man skulle få Shao Kahn och Goro som antingen DLC eller när man klarade av Tornet med 1000 nivåerna (kanske var 100?).

Bara 4 DLCs, trodde Mortal Kombat universumet var större än så. Hade sett kanske 10 nya karaktärer. Eller iallafall 8.

Shao Kahn och Goro kunde man bara köra på samma skärm. Alltså inte gå online. Antar alla skulle spela dom.

Men en rolig grej som man kan köra med en kompis.

Besviken........................


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Trenden med DLC har bara gjort att jag för egen del inte skaffar spelet innan GOTY-edition kommer ut.


signatur

//Schmoo

Medlem

Måste man vänta ända tills Mars alltså

Inaktiv

Släpp till PC nån jävla gång.

Medlem

Denna trend har gjort att jag väntar med köp tills spelet släpps med alla dlc inkluderad. jag har inget emot dlc om den är lika genomarbetad som expansionerna den har ersatt, tyvärr verkar det släppas alltför mycket dlc som bara är ett simpelt sätt att tjäna ännu mer pengar på sina kunder (Capcom är ett ypperligt exempel på detta, om skiten finns på skivan så ska det inte kosta mer pengar för att låsa upp den).

1
Skriv svar