Black ops antal spelare 2012 på xbox 360?

Medlem
Black ops antal spelare 2012 på xbox 360?

Hej FZ!
Som ämnet lyder, någon som sitter inne med siffran på hur många spelare black ops har nu 2012 på xbox 360, samt gärna en sida där man hittar statistiken?

Du borde nog registrera dig på COD: Elite och titta, där borde man kunna hitta info om allt det du är nyfiken på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Du borde nog registrera dig på COD: Elite och titta, där borde man kunna hitta info om allt det du är nyfiken på.

Har ELITE premium och har kollat runt men inte hittat något där.

Om någon här på forumet fortfarande har kvar black ops till 360 skulle jag verkligen uppskatta om den personen någon gång skulle kunna vara snäll och kolla då jag vet att när man startar multiplayer så syns det längst ner till vänster (Hade black ops till ps3:an innan jag bytte till 360 nämligen) , vore jätte snällt.

Medlem
Medlem
Skrivet av NoName:

Jojo men det var ju 2011 sedan förmodlar jag att as mycke folk flyttade i slutet till mw3 när det kom i november

Medlem

Har troligen en del spelare trots att MW3 är ute. CoD 4 och 5 spelas ju fortfarande så det är nog inga problem att hitta folk att spela med om det är det du undrar över.

OK, har bara "vanliga" elite än så länge, har inte kollat runt så mycket. Borde inte de officiella forumen ha statistik?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar