Samlarutgåvan till Aliens: Colonial Marines läckt

Robot
Samlarutgåvan till Aliens: Colonial Marines läckt

Mystisk låda, samlarfigur, exklusiva vapen och spelläge. Med mera. Spooky!

#aliens-colonial-marines


Medlem
Samlarutgåvan till Aliens: Colonial Marines läckt

Suck, vad jag ogillar exklusiva vapen och dylikt...

Medlem

ser bra ut överlag. men håller med Jozo. Exklusiva vapen och annat in game skit är inge kul att få i collectors lådor.


signatur

// Bacon <3

Varför skulle man vilja ha digitalt material när man betalar extra för en samlarutgåva i en snygg låda? Särskilt exklusiva vapen! Jag kanske har totalt fel, men är det någon som bryr sig som sånt, alls? Särskilt om det ger fördelar i spelet, det är ju som fusk.

Exklusiviteten är noll exklusiv om alla kan köpa den, dessutom gör den inte spelen bättre, snarare lättare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Slutet av året? Spelet är på g och kommer i vår 2012.

Medlem

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.


signatur

AYY LMAO

Skrivet av Haziza:

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.

Eftersom du kan sia om framtiden, kommer SAAB uppstå?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska tramset även innehålla spellägen? Jo tjena vad drygt.

Dock ett spel jag ser fram emot enormt mycket.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Jozo:

Suck, vad jag ogillar exklusiva vapen och dylikt...

Det är helt fel :/

Medlem

Detta spel är lika mycket myt som Duke Nukem för mig

Inaktiv

La dom inte ner det här spelet? Ser då framemot det, nya AvP var ju en styggelse så det här kan ju bara bli bättre hoppas jag.

Hoppas då bara samlarutgåvan släpps på PC också nu och inte blir något konsolexklusivt tjafs.

Medlem

"Suck, vad jag ogillar exklusiva vapen och dylikt... "

Samma!

Medlem

Jag hoppas på ett mellanting också. Som Gears of war 3s "mellanversion" med spelinnehåll och mindre prydnader, fast utan statyn med Marcus Fenix. Jag älskar Aliens men jag har verkligen ingen plats för actionfigurer eller för mycket krimskrams.

Medlem

Jag tycker det är helt okej med exklusiva vapen och dylikt. Använder dom dock inte alls utan låter dom fint vara kvar i sitt skick. Så gör jag med mina Collectors Edition. Bara öppnar själva spelet o låter andra vara i sin låda.

Medlem

Den där 15-min gameplayvideon de släppte såg tyvärr ut som skräp. Randy Pitchford utbrast "look at the attention to detail in this room" när han går in i ett brunt rum med lite vapen på ett bord... Kan ha sett dåligt ut för att det demonstrerades på en konsol.

Medlem

Har man hängt med lite, så förstår man det blir flopp. Vad förväntar du dig av ett multisläpp?

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.

Eftersom du kan sia om framtiden, kommer SAAB uppstå?


signatur

AYY LMAO

Skrivet av Haziza:

Har man hängt med lite, så förstår man det blir flopp. Vad förväntar du dig av ett multisläpp?

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.

Eftersom du kan sia om framtiden, kommer SAAB uppstå?

Multisläppet CoD som du kanske har hört talas om floppade inte, eller BF3, eller Skyrim, eller Assassin's Creed. Men visst, Xenomorpherna är fula, spelet floppar enkom på grund av det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Whatever, tro vad du vill. Jag är tämligen säker på att det floppar. Du får tro va du vill

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Har man hängt med lite, så förstår man det blir flopp. Vad förväntar du dig av ett multisläpp?

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.

Eftersom du kan sia om framtiden, kommer SAAB uppstå?

Multisläppet CoD som du kanske har hört talas om floppade inte, eller BF3, eller Skyrim, eller Assassin's Creed. Men visst, Xenomorpherna är fula, spelet floppar enkom på grund av det?


signatur

AYY LMAO

Skrivet av Haziza:

Whatever, tro vad du vill. Jag är tämligen säker på att det floppar. Du får tro va du vill

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Har man hängt med lite, så förstår man det blir flopp. Vad förväntar du dig av ett multisläpp?

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.

Eftersom du kan sia om framtiden, kommer SAAB uppstå?

Multisläppet CoD som du kanske har hört talas om floppade inte, eller BF3, eller Skyrim, eller Assassin's Creed. Men visst, Xenomorpherna är fula, spelet floppar enkom på grund av det?

Tack, då väljer jag att tro att det inte kommer att floppa, det kommer sälja precis så mycket som de tror, dvs. minst fyra ex.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hehe, kan vara att jag är väldigt negativ men har vart med ett tag och är rätt kräsen när det gäller det spel. Det ser så himla bra ut men resultatet är riktigt dåligt. Jag vill ha spel i klass med Half-Life. Fast det är en alldeles för hög nivå för dagens spel, som bara blir sämre och sämre. Eftersom allt ska göras så fort som möjligt.

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Whatever, tro vad du vill. Jag är tämligen säker på att det floppar. Du får tro va du vill

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Har man hängt med lite, så förstår man det blir flopp. Vad förväntar du dig av ett multisläpp?

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Haziza:

Varför lägger som ner å många år på ett spel som ända kommer att floppa. Tråkigt.

Eftersom du kan sia om framtiden, kommer SAAB uppstå?

Multisläppet CoD som du kanske har hört talas om floppade inte, eller BF3, eller Skyrim, eller Assassin's Creed. Men visst, Xenomorpherna är fula, spelet floppar enkom på grund av det?

Tack, då väljer jag att tro att det inte kommer att floppa, det kommer sälja precis så mycket som de tror, dvs. minst fyra ex.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Jag är starkt emot exklusiva vapen, men det här tar priset. Exklusiva spellägen?!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är juh knappast så att vapnen kommer vara helt nya och dubbelt så bra, snarare är de en variant på redan existerande vapen eller t.o.m. bara nya utseenden på existerande vapen. Spelläget lär väl troligen att gå att köpa som DLC annars är det otroligt korkat...
Själv tycker jag om in-game material men kanske inte till multiplayer om det nu inte är som jag tror att det är. Innan någon säger något så är det inte så att jag vill ha något ultimat vapen eller dylikt som påverkar spelets svårighet utan snarare coola saker som egentligen inte gör någon skillnad. Den enda sak jag verkligen vill ha i en CE är soundtracken, utan den är det no deal för mig...
Vad jag inte alls förstår är alla dessa statyetter och dylikt, de har jag inget intresse av överhuvudtaget.


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Kan vänligen greppa ett par statyetter till min samling Men håller med om det ovanstående att vapen mm ska ingå i spelet, Det kan dom skippa. Hoppas dom inte pajar spelet med en massa Death Match skit oxå, Detta spel ska vara CO-OP & inget mera.

1
Skriv svar