Red Orchestra 2 – patch och verktyg släppta

Robot
Red Orchestra 2 – patch och verktyg släppta

Kriget blir stabilare, och om du ändå är missnöjd med det kan du bygga dig ett nytt krig.

#red-orchestra-2, #tripwire


Medlem
Red Orchestra 2 – patch och verktyg släppta

Underbart!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Ish
Medlem

To much to late.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tyvärr inte lirat detta sen BF3 släpptes, var ju också sen tidsdödare tills BF3 skulle komma

Medlem

Var är mod tipsen?

Medlem

Lär återkomma till östfronten förr eller senare, så det är klart det är bra med uppdateringar.

Redaktör
Skrivet av Xrick:

Var är mod tipsen?

Jag glömde dem, nu är de på plats!


signatur
Inaktiv

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Medlem

Nice med modverktyg! Där har DICE något att lära sig av!

Medlem

Det är i sig fortfarande ca 2000 pers online varje gång jag loggar in, och jag har aldrig problem att hitta servrar med vettig ping Blir ännu bättre när moddarna börjar komma!

Medlem
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Den hårda sanningen. Tänkte ge det en ny chans efter alla uppdateringar, men det verkar vara för sent. Går inte att hitta en vettid CD-server alls.

Medlem
Skrivet av Ish:

To much to late.

Att mycket att sent?
Det ska stå "too" inte "to". And you're welcome ^_^.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Jaamen det låter ju väldigt trovärdigt..

100 pers är det knappast.


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Mang:
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Den hårda sanningen. Tänkte ge det en ny chans efter alla uppdateringar, men det verkar vara för sent. Går inte att hitta en vettid CD-server alls.

då var det alltså inte lönt att köpa spelet. Jag som tänkte köpa det så fort jag hade pengar till det men aja. Fattar inte varför folk ska vara så skadad att dom slutar. Var som med första red orchestra. I början var det säkerligen likadant med 2000 servrar sedan bam någon månad efter så finns det knappt 100 servrar kvar.

Köper spelet när det kommer på REA.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Skrivet av Hannu:

Tyvärr inte lirat detta sen BF3 släpptes, var ju också sen tidsdödare tills BF3 skulle komma

Tyvärr är det så för mig med... men egentligen förstår jag inte varför. När jag spelar RO2 har jag alltid bra mycket mer roligt än vad jag har när jag spelar BF3. Det måste vara för att man är en sån unlock-whore.

Skrivet av Godnoken:
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Jaamen det låter ju väldigt trovärdigt..

100 pers är det knappast.

I skrivande stund finns det 878 personer online.

Medlem

Sitter och lirar just nu, skriver från Steams egna webbläsare. In och lira med er, finns gott om spelare!

Medlem

Precis 878 personer är nästintill 9 gånger så mycket som riktigninja skrev.


signatur

Wai

Medlem

Glöm inte att servrar med bottar på räknas som spelare i vissa fall...

Första servern jag kollade på var 12/48, går in, finns 2 spelare, resten är bottar. Nästan alla andra servrar jag tittade på hade 1/x, fanns ju en del som var nästan full och sen finns de ju det som filtrerats bort (fulla, tomma, låsta, inte ranked, etc).

Jag tror inte det är många som spelar fortfarande, 1:an var så jävla mkt bättre än 2:an imo, men det spelet lär väl också ha dött eftersom 2:an kom...

Medlem

Det här spelet har tappat gnistan lite, fortfarande ett trevligt spel med trevlig idé men jag är inte alls lika lockad att spela det längre.

Extremt tråkigt att dem stora striderna med stridsvagnar är döda. Det var lite det som var grejen med red orchestra.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Inaktiv
Skrivet av Kuci:

Glöm inte att servrar med bottar på räknas som spelare i vissa fall...

Första servern jag kollade på var 12/48, går in, finns 2 spelare, resten är bottar. Nästan alla andra servrar jag tittade på hade 1/x, fanns ju en del som var nästan full och sen finns de ju det som filtrerats bort (fulla, tomma, låsta, inte ranked, etc).

Jag tror inte det är många som spelar fortfarande, 1:an var så jävla mkt bättre än 2:an imo, men det spelet lär väl också ha dött eftersom 2:an kom...

ettan dog långt före innan ens 2:an kom på tal

Medlem

Det är cirka 1200 spelare på vid Europeisk kvällstid så att hitta servrar med spelare är inget problem.Nu när SDK-n är släppt så kommer mod-communityn ta fart med nya kartor och modifieringar av spelet.

Detta leder till att spelet kommer bli ännu bättre och få fler spelare.I mina ögon är Ro2 mycket bättre än föregångaren.Det enda jag saknar är större banor för framför allt tanks.Att inte fler spelar Ro istället för urvattnade spel som Bf3 och MW3 är för mej en gåta då det är ett spel med överlägsen "gunplay".Dessutom slipper man alla cheaters och whiners som är så vanligt förekommande i de 2 "stora" fps-spelen.


signatur

More COOP for the masses

Medlem
Skrivet av IceTeus:

Det är cirka 1200 spelare på vid Europeisk kvällstid så att hitta servrar med spelare är inget problem.Nu när SDK-n är släppt så kommer mod-communityn ta fart med nya kartor och modifieringar av spelet.

Detta leder till att spelet kommer bli ännu bättre och få fler spelare.I mina ögon är Ro2 mycket bättre än föregångaren.Det enda jag saknar är större banor för framför allt tanks.Att inte fler spelar Ro istället för urvattnade spel som Bf3 och MW3 är för mej en gåta då det är ett spel med överlägsen "gunplay".Dessutom slipper man alla cheaters och whiners som är så vanligt förekommande i de 2 "stora" fps-spelen.

Håller med dig.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Mang:
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Den hårda sanningen. Tänkte ge det en ny chans efter alla uppdateringar, men det verkar vara för sent. Går inte att hitta en vettid CD-server alls.

då var det alltså inte lönt att köpa spelet. Jag som tänkte köpa det så fort jag hade pengar till det men aja. Fattar inte varför folk ska vara så skadad att dom slutar. Var som med första red orchestra. I början var det säkerligen likadant med 2000 servrar sedan bam någon månad efter så finns det knappt 100 servrar kvar.

Köp det ändå, om inte nu så senare. RO1 levde länge på sitt dedikerade community, och jag tror RO2 nu kommer få nytt liv iom moddarna. Vet att det finns några riktigt fina i görningen

Finns det något demo om detta? Har tänkt länge på att kanske köpa detta men har aldrig spelat RO förr och vill ej slösa pengar i onödan

Inaktiv
Skrivet av Mang:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Mang:
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Den hårda sanningen. Tänkte ge det en ny chans efter alla uppdateringar, men det verkar vara för sent. Går inte att hitta en vettid CD-server alls.

då var det alltså inte lönt att köpa spelet. Jag som tänkte köpa det så fort jag hade pengar till det men aja. Fattar inte varför folk ska vara så skadad att dom slutar. Var som med första red orchestra. I början var det säkerligen likadant med 2000 servrar sedan bam någon månad efter så finns det knappt 100 servrar kvar.

Köp det ändå, om inte nu så senare. RO1 levde länge på sitt dedikerade community, och jag tror RO2 nu kommer få nytt liv iom moddarna. Vet att det finns några riktigt fina i görningen

jo jag funderade på det igen eftersom att killen som sa det endast fanns 100 servrar ljög ju tydligen då en annan berättade att det fanns fler. Velat lira tvåan länge så ^^ ser fram emot moddar med

Medlem

Snart kan man börja lira då.. slutade efter 3 dagar när det släpptes då det var för buggigt

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Finns det något demo om detta? Har tänkt länge på att kanske köpa detta men har aldrig spelat RO förr och vill ej slösa pengar i onödan

Vet ej om detta spel finns som demo men om du är ute efter att testa det så kan du ju göra det
Om syftet är för att testa och sen köpa det så kan det väl inte vara fel?

Själv har jag spelet och tycker det är ganska kul, känner dock ingen annan som kör det så då kan det ju bli tråkigt.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Här finns inget att hämta för konsolnissarna iaf

12
Skriv svar