Testa Reckoning-demo, få Mass Effect 3-bonus

Robot
Testa Reckoning-demo, få Mass Effect 3-bonus

Och tvärtom. Vilket betyder att också Mass Effect 3-demo är i görningen.

#the-witcher-2, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #ea, #kingdoms-of-amalur-reckoning, #mass-effect-3


Medlem
Testa Reckoning-demo, få Mass Effect 3-bonus

Låsa upp extramaterial genom att spela demo.... eh.. ja.

Medlem

Klantigt att skriva fel på rubriken...

Medlem

Skiter i dessa bonus grejer.

Men det jag undra över är om det kommer något pc demo på detta spel ?
Är ganska nyfiken på det.

eller blir det bara konsol demos ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag tycker det var en kul bonusgrejj. Jag har åtminstonde aldrig sett det förrut och nyskapande på detta vis är aldrig fel. EA vill ju såklart ge oss en extra anledning att spela båda spelen - om det påverkar det slutgiltliga beslutet att köpa spel #2 är är jag osäker på. Men, klart kul.

Medlem

Fanns i Dragon Age 2 också (om du spelade igenom DA2-demot låste du upp extraprylar i fullversionen av spelet), och det känns som ett riktigt bra koncept - mycket eftersom du inte behöver betala för att få tillgång till grejerna. (DA2 hade väldigt mycket kul idéer hur man kunde få extraprylar - registrera sig för något DA-nyhetsbrev, spela något av deras FB-spel, hitta en knapp på deras sida osv. osv.)

Som en samlare kommer man givetvis att dra igenom Kingdoms-demot mest p.g.a. detta, extra exponering för EA så de klagar väl inte. Återigen, smart drag.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv
Skrivet av Dinskugga:

Men det jag undra över är om det kommer något pc demo på detta spel ?
Är ganska nyfiken på det.

Demo kommer till PC under samma tid. En parantes dock, det är på Origin.
http://forums.reckoning.amalur.com/showthread.php?1871-Kingdo...

Citat:

What platforms is the demo available on?
The Kingdoms of Amalur: Reckoning demo is available on PlayStation Network (PS3 download), PC (Origin download), XBOX Live (360 download).

Medlem

Låsa upp grejer i mass effect 3 ger jag blanka fan i, men demot ska helt klart testas, jag är sugen på ett rpg med hackn slash fightsystem.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Du låser upp grejjer till Reckoning spelet om du bara spelar Reckoning demot också.

Medlem

N7 Armor i Reckoning? Låter knappast passande.
Samma med Knight armor i ME3...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Bra lösning, ska självklart göras!

Allt content är bra content.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Känns som de bonus-grejerna är lite väl för obalanserade?
"Reckoner Knight Armor. Maximerar skadan i närstrid och ökar farten på projektiler." Låter som ett super-duper-equipment

Medlem

antar det är startgear man får, ungefär som det dära skräpet man får om man förbeställer reckoning. Förstår inte varför dom skickar med "fusk" som gör spelet lättare ? Om man däremot får lite kosmetiska saker skadar inte. dock halvt meninglöst i ett singelplayerspel


signatur
Medlem

Direkt jag såg det var origin, nöjde jag mig med att bara testa demot (ps3) och sen inget mer...Inget fel på, bör prövas, imho.

Medlem

jag förbokade spelet, fast efter jag nätt och jämt hade kört lite på ps3an så avboka jag direkt, helt klart inte anpassat för ps3 iaf. plus det mesta man sett ifrån det har dom alltid visat på xbox.


signatur
1
Skriv svar