Red Orchestra 2 – patch och verktyg släppta

Ish
Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Ish:

To much to late.

Att mycket att sent?
Det ska stå "too" inte "to". And you're welcome ^_^.

Ja.

edit/ Din översättning var ju rätt fail om inte annat. Jag missade en bokstav, du missade en hel innebörd. And you're welcome ^^.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Så jäkla grymt spel!
Fantastiskt ljud, vacker ljussättning, rå stämning och stenhård action. Med mera

Skrivet av walter_iego:

Köper spelet när det kommer på REA.

Detta är nog så nära rea du kommer --> https://www.g2play.net/store/Red-Orchestra-2-Heroes-of-Stalin...

Köp nu, gott folk! Så ses vi online


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Skrivet av PerfectCrime:

Så jäkla grymt spel!
Fantastiskt ljud, vacker ljussättning, rå stämning och stenhård action. Med mera

Skrivet av walter_iego:

Köper spelet när det kommer på REA.

Detta är nog så nära rea du kommer --> https://www.g2play.net/store/Red-Orchestra-2-Heroes-of-Stalin...

Köp nu, gott folk! Så ses vi online

Jag har sett fysisk produkt i butik för 139:-, men jag väntar lite till så snål som jag är.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Kuci:

Glöm inte att servrar med bottar på räknas som spelare i vissa fall...

Första servern jag kollade på var 12/48, går in, finns 2 spelare, resten är bottar. Nästan alla andra servrar jag tittade på hade 1/x, fanns ju en del som var nästan full och sen finns de ju det som filtrerats bort (fulla, tomma, låsta, inte ranked, etc).

Jag tror inte det är många som spelar fortfarande, 1:an var så jävla mkt bättre än 2:an imo, men det spelet lär väl också ha dött eftersom 2:an kom...

Håller med.

Spelet är långt ifrån dött men om där finns något problem med spelet i nuläget så är det alla bottar på servarna. Det hade varit bättre med ett mindre antal servar med endast riktiga människor på i min mening. Bottarna ger inte alls samma spelupplevelse som man får med riktigt folk.

Ett tips för nya spelare är att titta på spelarlistan i browsern, och inte gå in på servrar där majoriteten är bottar. Då blir spelet bra mycket bättre.

Btw, vill man se ett mer korrekt spelarantal så skall man kolla på SteamStats. Visserligen behöver ju inte alla spelare som visas där spela multiplayer, men det ger iaf en fingervisning om antalet utan bottar.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Kuci:

Glöm inte att servrar med bottar på räknas som spelare i vissa fall...

Första servern jag kollade på var 12/48, går in, finns 2 spelare, resten är bottar. Nästan alla andra servrar jag tittade på hade 1/x, fanns ju en del som var nästan full och sen finns de ju det som filtrerats bort (fulla, tomma, låsta, inte ranked, etc).

Jag tror inte det är många som spelar fortfarande, 1:an var så jävla mkt bättre än 2:an imo, men det spelet lär väl också ha dött eftersom 2:an kom...

Håller med.

Spelet är långt ifrån dött men om där finns något problem med spelet i nuläget så är det alla bottar på servarna. Det hade varit bättre med ett mindre antal servar med endast riktiga människor på i min mening. Bottarna ger inte alls samma spelupplevelse som man får med riktigt folk.

Ett tips för nya spelare är att titta på spelarlistan i browsern, och inte gå in på servrar där majoriteten är bottar. Då blir spelet bra mycket bättre.

Btw, vill man se ett mer korrekt spelarantal så skall man kolla på SteamStats. Visserligen behöver ju inte alla spelare som visas där spela multiplayer, men det ger iaf en fingervisning om antalet utan bottar.

AIn i spelet är nog bland de sämsta jag har sett, bottarna är verkligen helt värdelöst gjorda, men å andra sidan så var de även dåliga i 1:an.

Bottar kan man "statboosta" sig själv med ifall man tkr det är löjligt med vapen leveling (obalanserat % satser också, automatvapen med 15-20% recoil reduction wtf??)

Medlem

Tänkte köpa det här spelet vid release men hade inte pengar till det då, sen kom battlefield 3 så jag köpte det istället men funderar nu på att köpa ro2 för jag gillade ettan skarpt är det värt det?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Tänkte köpa det här spelet vid release men hade inte pengar till det då, sen kom battlefield 3 så jag köpte det istället men funderar nu på att köpa ro2 för jag gillade ettan skarpt är det värt det?

Gör't
Även om tvåan kan ses som lite mer casual än ettan så är det lätt värt det.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Riktigt bra spel - men vad hände med coop delen?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Som någon innan skrev så har även jag oerhört mycket roligare med att spela RO2 än jag har med det menlösa run n´gun osande BF3.

Men jag tycker det är trist att spela ensam. Har sökt med ljus å lykta under lång tid efter svenska spelare och/eller svensk klan att spela med, men verkar som att dom enstaka klaner som finns är fulla.

RO2 är riktigt jävla kul och spännande att spela med en eller flera polare pga det något strategiska upplägget. Men att ensam är inte alls kul...

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Mang:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Mang:
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Den hårda sanningen. Tänkte ge det en ny chans efter alla uppdateringar, men det verkar vara för sent. Går inte att hitta en vettid CD-server alls.

då var det alltså inte lönt att köpa spelet. Jag som tänkte köpa det så fort jag hade pengar till det men aja. Fattar inte varför folk ska vara så skadad att dom slutar. Var som med första red orchestra. I början var det säkerligen likadant med 2000 servrar sedan bam någon månad efter så finns det knappt 100 servrar kvar.

Köp det ändå, om inte nu så senare. RO1 levde länge på sitt dedikerade community, och jag tror RO2 nu kommer få nytt liv iom moddarna. Vet att det finns några riktigt fina i görningen

jo jag funderade på det igen eftersom att killen som sa det endast fanns 100 servrar ljög ju tydligen då en annan berättade att det fanns fler. Velat lira tvåan länge så ^^ ser fram emot moddar med

Vet ej om du snackar om mig och riktigtninja eller något annat..
Annars så missförstod du, han sa 100 pers = personer.. Alltså inte hundra servrar. Visst, det kanske finns hundra servrar också men inte lika många aktiva publics.
Communityn håller på med en heeel del nya mycket större maps än dem Tripwire fick fram, två kom ut igår.

Och ja, single player är ganska meningslöst om du inte gillar att skjuta ner bottar istället för andra online.


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Mang:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Mang:
Skrivet av riktigninja:

sist jag spelade det här va det 2000 online ,nu är det knappt 100 pers, och bara servrar med kass ping som ligger i usa

Den hårda sanningen. Tänkte ge det en ny chans efter alla uppdateringar, men det verkar vara för sent. Går inte att hitta en vettid CD-server alls.

då var det alltså inte lönt att köpa spelet. Jag som tänkte köpa det så fort jag hade pengar till det men aja. Fattar inte varför folk ska vara så skadad att dom slutar. Var som med första red orchestra. I början var det säkerligen likadant med 2000 servrar sedan bam någon månad efter så finns det knappt 100 servrar kvar.

Köp det ändå, om inte nu så senare. RO1 levde länge på sitt dedikerade community, och jag tror RO2 nu kommer få nytt liv iom moddarna. Vet att det finns några riktigt fina i görningen

jo jag funderade på det igen eftersom att killen som sa det endast fanns 100 servrar ljög ju tydligen då en annan berättade att det fanns fler. Velat lira tvåan länge så ^^ ser fram emot moddar med

Vet ej om du snackar om mig och riktigtninja eller något annat..
Annars så missförstod du, han sa 100 pers = personer.. Alltså inte hundra servrar. Visst, det kanske finns hundra servrar också men inte lika många aktiva publics.
Communityn håller på med en heeel del nya mycket större maps än dem Tripwire fick fram, två kom ut igår.

Och ja, single player är ganska meningslöst om du inte gillar att skjuta ner bottar istället för andra online.

aldrig snackat om att spela singleplayer så

Medlem

Nej, men det finns andra forumiter än dig.


signatur

Wai

Medlem

Det blir nog ett köp då det är bra "paus spel" från BF3!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Trevligt, dock inte lirat detta på ett tag.

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Nej, men det finns andra forumiter än dig.

Om du syftade på mig så menade jag att det är tråkigt att spela MP ensam!

SP är tråkigt hela tiden då det i princip bara är lite bottar att kriga mot.

Medlem

well, jag köpte det och kan säga till dom som inte har det det var värt varenda krona ! fyfan vilket roligt spel och miljöerna pffff sjukt mysiga !

Medlem

Undrar en sak bara, varför är det så jävla många bottar på alla servrar? =/ förstör ju lite grann finns det inga med endast riktiga personer som lirar? varenda server jag vart på så har det varit typ 10 vanliga personer och 30 bottar eller nåt haha

12
Skriv svar