Stalker 2 lever än

Robot
Stalker 2 lever än

Det nedlagda spelet är inte nedlagt, meddelar de glada utvecklarna som uppenbarligen inte heller kastat in handduken.

#stalker-2, #gsc-game-world, #stalker-shadow-of-chernobyl, #stalker-clear-sky, #stalker-call-of-pripyat


Medlem
Stalker 2 lever än

Jag tror och hoppas att de skiter i konsol-versionerna.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Party party! Mer stämningsfulla spel finns nog inte.

Medlem

Skit i multiplattform och fortsätt med endast PC så blir det jäkligt bra!

Medlem

OOOOH !!! Fan va glad jag blir! GO GO GO GSC! :D:D (MER CAPS FÖR ATT VISA HUR GLAD JAG ÄR!)


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Yayy


signatur

Imperator

Medlem

Kom igen GSC! Jag håller tummarna för er

Medlem
Medlem

ser fram emot detta

Medlem

Detta är ju egentligen ett pc exklusivt spel som föregångarna. Hoppas dom fortsätter så eller om dom inte väljer att porta det till konsolerna för en gångs skull vid nästa konsol släpp.

Medlem
Medlem

Kommer förboka så fort det går.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Detta är riktigt nice. De borde kicka igång någon kampanj så att man kan skänka några slantar till utvecklingen.


signatur

//Schmoo

Medlem

Tänker inte ropa hej innan jag kommit över bäcken. Får se om detta blir något att ha


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Inget fel på multiplatform men om det är sånna här stora problem(ekonomiskt) är det nog bättre att satsa på en platform. PC-folket hade nog uppskattat det som mest. Om de på något sätt lyckas ordna det till både konsol och PC utan att sabotera PC-versionen till en vidrig konsolport så kör hårt.

Jag förväntar mig tusentals med buggar, oavsett hur många platformar spelet släpps på.

Medlem

Riktigt trevliga nyheter! Hoppas bara att dem inte gör det till konsoler, då är det ju dödsdömt. :/


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Inte första gången dem skrämmer slag på en för att sen ge ett lyckorus.
Kommer ihåg när jag nästan gett upp tanken på att få se ett stalker soc. Sen meddelade dem att den ska komma ut men dem var tvungna att överge en massa saker, bla spelarstyrda fordom och öppen värld.

Here we go again... Vågar inte hoppas på någonting, de kommer säkert köra samma cirkus av förseningar, ursäkter & total tystnad som de gjorde med Shadow of Chernobyl. Älskar Stalker men dessa ukrainer kan verkligen inte lägga upp en vettig marknadsplan.

Medlem

I dreamed a dream....

Medlem

Utveckla spelet till PC, porta till konsol, så har jag inget problem med att konsolmarknaden får en del av kakan.
Men om vi som köper dyr hårdvara ska straffas för att vi 'ligger före' konsolgenerationerna även här, ja då vet jag flera stora företag som kommer sluta i konkurs.. Varför utveckla hårdvara ingen behöver eller köper?

Är såklart jätteglad för denna nyhet men jag misstänkte dylikt med tanke på hur mycket uppmärksamhet det fick i media. Det kanske var precis vad dom behövde?

Medlem
Skrivet av Ariae:

Utveckla spelet till PC, porta till konsol, så har jag inget problem med att konsolmarknaden får en del av kakan.
Men om vi som köper dyr hårdvara ska straffas för att vi 'ligger före' konsolgenerationerna även här, ja då vet jag flera stora företag som kommer sluta i konkurs.. Varför utveckla hårdvara ingen behöver eller köper?

Är såklart jätteglad för denna nyhet men jag misstänkte dylikt med tanke på hur mycket uppmärksamhet det fick i media. Det kanske var precis vad dom behövde?

Hehe, satt nyss och tänkte på det också. Otroligt effektiv marknadsföring om så var baktanken.

Medlem
Medlem
Ish
Medlem

Jag kräver voiceade karaktärer! Orka wall of txt i spel mer.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skapade ett kontto endast för att säga jesss

Medlem

Skippa detta spel till konsol som alla andra Stalker spelen har varit. Annars får ni se till att PC blir huvudformen att utveckla det till istället för konsol så vi slipper ett konsol skadat spel.

OML
Medlem

Tack och lov för det!

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Skippa detta spel till konsol som alla andra Stalker spelen har varit. Annars får ni se till att PC blir huvudformen att utveckla det till istället för konsol så vi slipper ett konsol skadat spel.

+1


signatur

Game long and prosper

Medlem

För det första: Fan va Gött!! Trodde det var kört där ett tag, bra jobbat GSC!
För det andra: Varför skall konsolerna få sabba ett tidigare PC exclusive, #1 PC - #2 Konsol

Medlem
123
Skriv svar