Demot till Final Fantasy XIII-2 finns nu på XBLA och PSN

Robot
Demot till Final Fantasy XIII-2 finns nu på XBLA och PSN

Om du är sugen på att provspela en del av Final Fantasy XIII-2 så går det att göra nu. Demo-versionen har släppts till Xbox Live Arcade och Playstation Network.

#final-fantasy-xiii-2, #square-enix, #final-fantasy-xiii


Medlem
Demot till Final Fantasy XIII-2 finns nu på XBLA och PSN

colon

Medlem

demot var najs

Medlem

Vilken tjusig timing! Satt precis och tänkte att det vore kul att plocka upp FF igen

Medlem

vilket nummer är XIII ? xD

Medlem

XIII-2 = 13-2

Medlem

Sweet... får dra hem och provspela.

Medlem
Skrivet av Halee89:

XIII-2 = 13-2

13-2 = 11


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

2 ord. Me like!

Medlem

Lite OT kanske, men heter det demot eller demon? Min tjej har flera gånger påpekat att det heter demon när jag sagt demot, "det heter inte demot, lika lite som det heter demonstrationet"... Vem har rätt?

Edit: En demo, vinner framför ett demo även på Google Fight.
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=%22en+d...

Medlem

Tror jag avstår, XIII fick mig att tappa allt sug efter FF en lång tid framöver. Tveksam på att detta spelet kommer bli något att ha med tanke på att de har kvar det värdelösa stridssystemet

Medlem
Medlem
Skrivet av Halee89:

XIII-2 = 13-2

Han menade nog 15-2

X=10
V=5

iofs, kanske lättare att säga X=10 och I=1 då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gillade demot faktiskt! Mer exploration, och du fick själv välja om du ville göra bossen svagare eller inte. Jag kommer nog att köpa spelet när det gått ner lite i pris.

Medlem

Betydligt mer "gameplay" än FF13 i -2 är det enda jag behöver säga till de som är skeptiska ett ens pröva demot.

Jag behöver en ordentlig tidsdödare över Februari och detta blir det, känner jag efter två timmar demo-spelande.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Ett givet köp i väntan på ME3.

Medlem

Demot får mig inte att ångra min pre-order.


signatur
Inaktiv

Det senaste som kom var ju ingen direkt höjdare, Final Fantasy var bättre förr.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Nej Tack, Final Fantasy är numera bara korridorer och cut-scenes med återanvända karaktärer, mindre nyheter i varje spel än CoD
Tacka vet jag Resonance of Faith, Tales of Vesperia eller liknande.

Medlem

Nu har jag spelat efter att ha läst den här nyheten. Jag tyckte det var väldigt nice. Man hade mycket att uppgradera hela tiden och så var där sidequests och folk att prata med så jag känner mig nöjd. Fullversionen kommer bli awesome.

Btw, tycker det är skumt att skribenten skriver XBLA när det inte är bland Arcade Games:en som spelet ligger, utan mer på Xbox Live allmänt. Smågnälligt, jag vet, men ändå

Medlem

Jag fattade ingenting om spelet, när man skulle möta den där stora demonen 2a gången så blev alla mina karaktärer 1 shotade!:D Så jag la av. Orka bara inte haha! Annars verkar det vara ett kul spel

Medlem
Skrivet av TheRob:

Jag fattade ingenting om spelet, när man skulle möta den där stora demonen 2a gången så blev alla mina karaktärer 1 shotade!:D Så jag la av. Orka bara inte haha! Annars verkar det vara ett kul spel

Finns en switch man ska slå om någontans som sätter bossen i slowmo läge... Seg rackare.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Nä? 14500000 för demon mot 867000 för demot. Men att bara köra demon känns ju heller inte så rättvist med tanke på dess engelska betydelse

Medlem

endast guld.........


signatur

no i will not go loladin no not at all

1
Skriv svar