S: Battlefield 3 EU Origin konto

Medlem
S: Battlefield 3 EU Origin konto

SÅLD!

Medlem

Bör nämnas att det finns en risk (om än liten) att EA/origin tar ifrån en ens rätt till spelet på origin eftersom det G2P gör ligger lite i gråzonen.

Dock är det inget problem, bara att kontakta G2P och få en refund.

Har hänt mig några gånger, och folk jag känner.

Tänkte bara hoppa in och varna lite eftersom det kan uppstå komplikationer eftersom det är själva originkontot som byter ägare. (Och inte G2P - kontot.)

Och btw, får man sälja originkonton?

Du kan inte få refund på ett spel bara för att du tröttnat på det Kanske funkade det i fysisk butik en gång i tiden om man kände personen som stod bakom disken, men idag är en annan verklighet. Man få inte sälja vidare sitt konto på något sätt, då bryter man sin överenskommelse med tjänsten / företaget man har köpt det av. Läs det finstilta, dessutom att först få pengar och sedan hoppas på att personen på andra sidan gör rätt för sig är inget bra sätt att göra affärer idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Lobbe:

Hejsan!

Jag köpte BF3 EU edition på www.g2play.net för ett tag sedan men jag har redan tröttnat och jag skulle nu vilja sälja det.

200kr är priset och då får du mitt origin konto med BF3 på.

Jag kan bevisa på något sätt som du vill att jag äger det.
Betalning insätts på mitt bankkonto och sedan ändrar jag inloggningsuppgifterna till din mail och valfritt lösenord.

Det vore en skam att bara låta det här spelet samla damm, därför skulle jag vilja att det hamnar i någon annans händer.

250:- är nypris så redan där failar du.

Citat:

Det vore en skam att bara låta det här spelet samla damm, därför skulle jag vilja att det hamnar i någon annans händer.

nej det vore helt rätt.

Medlem
Skrivet av Vonyx:

Bör nämnas att det finns en risk (om än liten) att EA/origin tar ifrån en ens rätt till spelet på origin eftersom det G2P gör ligger lite i gråzonen.

Dock är det inget problem, bara att kontakta G2P och få en refund.

Har hänt mig några gånger, och folk jag känner.

Tänkte bara hoppa in och varna lite eftersom det kan uppstå komplikationer eftersom det är själva originkontot som byter ägare. (Och inte G2P - kontot.)

Och btw, får man sälja originkonton?

Men hur ska origin veta vart man har fått tag på sin CD-key?

Skrivet av walter_iego:

Du kan inte få refund på ett spel bara för att du tröttnat på det Kanske funkade det i fysisk butik en gång i tiden om man kände personen som stod bakom disken, men idag är en annan verklighet. Man få inte sälja vidare sitt konto på något sätt, då bryter man sin överenskommelse med tjänsten / företaget man har köpt det av. Läs det finstilta, dessutom att först få pengar och sedan hoppas på att personen på andra sidan gör rätt för sig är inget bra sätt att göra affärer idag.

Att först skicka pengar är det mest vanliga sättet att sköta betalningar mellan privatpersoner över nätet...

Skrivet av raefzm88:

250:- är nypris så redan där failar du.

Exakt vart hittar du BF3 EU edition för 250kr?

Medlem
Skrivet av Lobbe:
Skrivet av Vonyx:

Bör nämnas att det finns en risk (om än liten) att EA/origin tar ifrån en ens rätt till spelet på origin eftersom det G2P gör ligger lite i gråzonen.

Dock är det inget problem, bara att kontakta G2P och få en refund.

Har hänt mig några gånger, och folk jag känner.

Tänkte bara hoppa in och varna lite eftersom det kan uppstå komplikationer eftersom det är själva originkontot som byter ägare. (Och inte G2P - kontot.)

Och btw, får man sälja originkonton?

Men hur ska origin veta vart man har fått tag på sin CD-key?

Skrivet av walter_iego:

Du kan inte få refund på ett spel bara för att du tröttnat på det Kanske funkade det i fysisk butik en gång i tiden om man kände personen som stod bakom disken, men idag är en annan verklighet. Man få inte sälja vidare sitt konto på något sätt, då bryter man sin överenskommelse med tjänsten / företaget man har köpt det av. Läs det finstilta, dessutom att först få pengar och sedan hoppas på att personen på andra sidan gör rätt för sig är inget bra sätt att göra affärer idag.

Att först skicka pengar är det mest vanliga sättet att sköta betalningar mellan privatpersoner över nätet...

Skrivet av raefzm88:

250:- är nypris så redan där failar du.

Exakt vart hittar du BF3 EU edition för 250kr?

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/69015-battlefield-3...

sökning tog 0.0000088 sekunder

Medlem
Skrivet av Vonyx:

Bör nämnas att det finns en risk (om än liten) att EA/origin tar ifrån en ens rätt till spelet på origin eftersom det G2P gör ligger lite i gråzonen.

Dock är det inget problem, bara att kontakta G2P och få en refund.

Har hänt mig några gånger, och folk jag känner.

Tänkte bara hoppa in och varna lite eftersom det kan uppstå komplikationer eftersom det är själva originkontot som byter ägare. (Och inte G2P - kontot.)

Och btw, får man sälja originkonton?

Vad exakt är det G2play gör fel? vet bara att deras spel är sjukt billiga och att jag köper allt därifrån

1
Skriv svar