SWTOR: Rise of the Rakghouls

Robot
SWTOR: Rise of the Rakghouls

Nu inleds en nys fas för The Old Republic. Vi visar trailern från första patchen, snackar med Bioware och synar uppdateringen som bland annat innehåller en helt ny planet med en storytung flashpoint.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
SWTOR: Rise of the Rakghouls

Men, de är ju daily quest grind här med

Inaktiv

"Rise of THE Rakghouls"... Men löjligt att de inte har fixat problemet än, varelserna var med i första spelet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Lol upp till 16 spelare.. Wow..

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Lol upp till 16 spelare.. Wow..

Ja för 40 mana räder är ju så grymma, eller hur var det nu igen...

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Lol upp till 16 spelare.. Wow..

It's not the size that matters, it's how you use it.

Kör hellre riktigt bra 16 manna raids än klumpiga 40 manna raids där folk springer runt som retards..

Inaktiv
Skrivet av son of RAMBO:

Lol upp till 16 spelare.. Wow..

Ju färre, desto bättre är min erfarenhet.

Medlem

That's like... your opinion man..

Sen reagerade jag mest på att i texten lät det som om det var mycket i mina öron.

Om man ska försvara 40manna raids så säger väl jag att det var förbannat kul i en fungerande guild.

Medlem

Nice som fan att Bioware pumpar åt sånt här när spelet knappt hunnit vara ute i en månad
Nepp, nu är det klart som vatten att jag kommer stanna kvar vid det här spelet och satsa på det!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hmm "zombies" i star wars.

Redaktör
Skrivet av son of RAMBO:

That's like... your opinion man..

Dude...


signatur
Medlem
Skrivet av Xixor:

Hmm "zombies" i star wars.

Jaaa, empire? (trololol)

Medlem

Trevligt, må kraften vara med dem!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Synd att spelet inte ens är i närheten så snyggt då Bioware tagit bort massa grafiska funktioner..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av son of RAMBO:

Lol upp till 16 spelare.. Wow..

It's not the size that matters, it's how you use it.

Kör hellre riktigt bra 16 manna raids än klumpiga 40 manna raids där folk springer runt som retards..

It's not the size that matters, it's where you get to put it.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av Xixor:

Hmm "zombies" i star wars.

Inga problem det har ju gjorts förut jävligt bra så varför skulle det inte funka i swtor.

Se: Star Wars Death Troopers.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av son of RAMBO:

That's like... your opinion man..

Dude...

Jesus

Medlem

Det är detta jag sagt till alla tvivlare här på forumet hela tiden, Bioware är ett seriöst företag som älskar sitt MMO, och som ni kan se har dom planerat alla uppdateringar ett år framåt och dom förplanerar hela tiden
Det kommer släppas nya flashpoints och operations, pvp kommer också få uppdateringar och säkert nya banor med tiden. Lägg till mer grafiska uppdateringar och åtgärdspatchar på det + expansioner som givitvis kommer att tillkomma!

Jag måsta också tillägga att jag alltid varit en strikt PvE spelare i MMO världen, men PvP i SWTOR är grymt kul!
Visst finns det saker att förbättra på en del områden, men matcherna är oftast grymt underhållande och teamworken kanon. Pröva om ni inte gjort det hittils

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:

Det är detta jag sagt till alla tvivlare här på forumet hela tiden, Bioware är ett seriöst företag som älskar sitt MMO, och som ni kan se har dom planerat alla uppdateringar ett år framåt och dom förplanerar hela tiden
Det kommer släppas nya flashpoints och operations, pvp kommer också få uppdateringar och säkert nya banor med tiden. Lägg till mer grafiska uppdateringar och åtgärdspatchar på det + expansioner som givitvis kommer att tillkomma!

Jag måsta också tillägga att jag alltid varit en strikt PvE spelare i MMO världen, men PvP i SWTOR är grymt kul!
Visst finns det saker att förbättra på en del områden, men matcherna är oftast grymt underhållande och teamworken kanon. Pröva om ni inte gjort det hittils

Trist bara att den öppna pvpn är helt MENINGSLÖS...
Warzones ger exp, commendations osv...men den öppna? INGET....bara "if it's red......it's dead...."
Öppen pvp skall enligtmin åsikt generera ngt i spelet i sig......inte bara "tillföra en extra krydda" som man har hört så många gånger....

Medlem

Har inte spelat mycket PvE alls men vad jag sett på tuben och streams så är det lite "meh" eftersom man kommer från års av WoW raider.
Men nu i början ska det ju knappast vara allt för hardcore för "nybörjarna".

Gött med snabba uppdateringar som gör PvE folket sysselsatta

Hade hoppats på mer ändringar på PvP hållet, känns väldigt stelt m.m.
I fighter blir det väldigt lätt att man blir stillastående då det inte finns någon mening att röra på sig.
Att man inte tar mer skada i ryggen...WTF?!

Medlem

Hade velat se renew av Geo-caves igen! Bästa raiden ever i SWG

Medlem

1/3 av trailern var presentation!? Urk

Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av son of RAMBO:

That's like... your opinion man..

Dude...

Is this milk fresh?

Medlem

Vad sägs om lite high quality textures istället lol. Sämst.

Medlem

Gärna nya PVP KARTOR!

Medlem

Hoppas det är lite optimeringar av spelet med, själva motorn då.

Medlem

Något jag hoppas på är att de kommer även lägga till djur-mounts. Uppfatta inte mig fel, de nuvarande mountsen är ganska coola, men eftersom Star Wars har så grymma djur så skulle detta kunna bli awsome!

Medlem
Skrivet av Introx:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av son of RAMBO:

That's like... your opinion man..

Dude...

Is this milk fresh?

;D

123
Skriv svar