Robot
Amy

Det lät ju så lovande. Med ett upplägg som hämtat ur Ico och överlevnad som mål skulle Amy blåsa nytt liv i skräckgenren. Men frågan är om du kan överleva fasan av att spela detta magplask...

#amy, #ico, #doom


Medlem
Amy

wow......

Inaktiv

Det var den största skiten jag spelat.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Kände detta på mig att det skulle bli ett skit spel glad att jag inte köpte det

Medlem

Låter som spelet behöver en fet patch för att komma på fötterna

Medlem

wow...hade väntat att detta skulle bli bra, glad att ajg inte förbokade det!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Var tvungen att titta lite på en playtrough på Youtube...
Jag tror inte att du har fel med denna recensionen i vart fall. Dock är jag skeptisk till när musiken ska och inte ska dra upp tempot

Medlem

det har typ 15 fps

Medlem

Pinsamt att FZ använder samma skämt som IGN med den bilden.

Medlem

Vilken besvikelse!! Har inte blivit så rutten på ett spel sedan Rise of the Robots!

Medlem

Haha, älskar +:et


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

"oh snap" Det värsta är att spelet ser bra ut O_O. Det här påminner om gamla 8-bits tiden då man inte kunde kolla upp spelen iförväg så man fick köpa skiten för att se det dåliga resultatet. Det är så Amy är :P... >_<

Medlem

"+ = Inte tyskt"
haha!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Pinasmt FZ!!!!

Nästan lika pinsamt som spelet....

Medlem

Jag som varit så kritisk i kommentarsfältet till spelets videor!

Så hade man ju rätt också. Då vet man iallfall att ens shit detector är i OK tillstånd.

Medlem

Skitkasst. Orkade inte ens dra mig förbi det första kapitlet. Förtjänar betyget, definitivt.

FAN! Såg fram emot det här och sen blir det bara skit av det?

Medlem

Ja detta spel var ingen höjdare

Redaktör
Skrivet av neonille:

Pinasmt FZ!!!!

Nästan lika pinsamt som spelet....

Det är herr Lind som skrivit bildtexten så jag överlåter till honom att förklara sig. Men helt omöjligt är det ju inte att slumpen slagit till, eller att han sett den och texten lagt sig i hans undermedvetna. Sånt har hänt både sämre och bättre människor än oss på FZ.


signatur
Medlem

haha, årets största fail...redan?


signatur

Game long and prosper

Haha, angående bildtexten så har jag mycket riktigt skummat ett par utländska recensioner tidigare, förmodligen också IGN-texten... Jag minns inte exakt. Att de redan haft en nästan likadan bildtext till samma bild var hur som helst inte något jag funderade över när jag skrev min bildtext. Hade jag varit medveten om det så hade jag nog undvikit att ha en så lik text, alternativt skitit i det och skrivit det ändå.

Medlem

Tack FZ, sparade man 90sek


signatur

"High life on low budget"

Skrivet av bent toe:

Tack FZ, sparade man 90sek

Haha!

Medlem

Inte ens värt 90 spänn? Suck såg fram emot releasen av Amy Kommer troligtvis köpa det ändå när det kostar typ 45 kr...

Medlem

"Inte tyskt" HA!

haha tycker synd om de som köpte de. Ja hade redan blivit varnad att inte köpa det enligt destructoid

Medlem

Vad menar ni med "inte Tyskt" ?

Ska tydligen finnas en PC version också, något som ni inte nämner i någon artikel, står alltid: PS3/360
vad håller ni på med?

Medlem

Missade fotnot!

Spelet låter dock wertlos, kanske därav man inte sett detta dyka på upp på steam?

Skrivet av raefzm88:

Vad menar ni med "inte Tyskt" ?

Vi menar spelet som Gud glömde. Spelet som var så dåligt att det trotsade FZ:s betygskriterier och förärades med den legendariska nollan!

Medlem

Haha ja vi fick iallafall läsa en totalsågning, det är ju med roligt

12
Skriv svar